Puik planquote:Op donderdag 4 februari 2010 11:55 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik zal hem eens erop wijzen, kijken of hij erachter komt!
Een kameraad van me gaat er ook aan meedoen!quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:38 schreef Flammie het volgende:
De nieuwe Uri Geller komt ook morgen op Televisie... welke onverklaarbare paranormale dingen laten ze deze keer zien?
Tofquote:Op donderdag 4 februari 2010 12:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Een kameraad van me gaat er ook aan meedoen!(Assisteren met een act in ieder geval, maar komt ook nog ff in beeld.
)
Het was vanaf dag 1 bullshitquote:Op donderdag 4 februari 2010 12:54 schreef Ticker het volgende:
Het grote raadsel van Uri: waar ging het mis?
Verloor deze man een bepaalde 'gave' of was het echt vanaf dag 1 bullshit?
Zo eng is het filmpje niet hoor.quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:41 schreef Flammie het volgende:
Als dat filmpje is wat ik denk dat het is (de titel gelezen) ben ik bang dat ik het niet durf te kijken
Ow men wat ranzigquote:Op donderdag 4 februari 2010 14:38 schreef mediaconsument het volgende:
http://www.liveleak.com/view?i=2c568ed634
Kheb wel veel ergere shit gezien op het netquote:Op donderdag 4 februari 2010 14:42 schreef Flammie het volgende:
[..]
Deze comment zegt andersikke niet durven...
Ranzig heeft weinig met eng te maken toch?quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:42 schreef Flammie het volgende:
[..]
Deze comment zegt andersikke niet durven...
Dat wou ik zeggen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:43 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kheb wel veel ergere shit gezien op het net
Yeh maar als het ranzig is durf ik het ook niet te kijkenquote:Op donderdag 4 februari 2010 14:43 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Ranzig heeft weinig met eng te maken toch?
ik heb zin inquote:Op donderdag 4 februari 2010 15:31 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Viel best mee hoor.
Hmmm... heb opeens trek in Buggles!
Zal hem eens uhhh.... "uitproberen" ...quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:55 schreef Bastard het volgende:
Nog meer mensen die Mass Effect 2 spelen hier?
2 is overal beterquote:Op donderdag 4 februari 2010 17:08 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Zal hem eens uhhh.... "uitproberen" ...![]()
Maar een heb ik wel eens gespeeld en was ik een uurtje mee zoet en toen was ik er klaar mee.
Ben trouwens benieuwd hoe hij op de PC draait want ik heb geen 360 of hource.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |