Echt.. wat is dat met jouw en het niet kunnen uitstaan dat sommige mensen andere belevenissen en opvattingen hebben in het leven?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:13 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Oh, net zoals jij een hallucinatie een geestverschijning noemt.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:21 schreef Bastard het volgende:
Echt.. wat is dat met jouw en het niet kunnen uitstaan dat sommige mensen andere belevenissen en opvattingen hebben in het leven?
Nee dan had ik waarschijnlijk iets gezegd over kipnuggets.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:30 schreef JoepiePoepie het volgende:
Och Bastard, ik had ook tegen Summers kunnen zeggen:
"Oh, net zoals jij denkt (of dacht) dat ik Michielos ben."
Maar ik dacht, laat ik dat nou even niet oprakelen... Maar nu vraag je erom.
Had je dan ook gezegd:
[..]
Mensen noemen Cavia's toch altijd een marmot?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:37 schreef Summers het volgende:
ohh hamster , dat noemde ik vroeger marmotje
Oeh, daar ben ik dol opquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:00 schreef Bastard het volgende:
Nee dan had ik waarschijnlijk iets gezegd over kipnuggets.
Inderdaad, om de drol van ToT nou marmot te gaan noemen is wel een beetje raar.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:04 schreef senesta het volgende:
Mensen noemen Cavia's toch altijd een marmot?
Een marmot is trouwens hartstikke groot en niet als huisdier te houden.
Ja, heel pittig en mijn geheime receptquote:
oh geen idee, mijn ouders hadden vroeger op straat zo'n beestje gevonden als op de foto maar dan spierwit en die noemden ze marmotje dus in mijn beleving is dat een marmotjequote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:04 schreef senesta het volgende:
[..]
Mensen noemen Cavia's toch altijd een marmot?
Een marmot is trouwens hartstikke groot en niet als huisdier te houden.
Oh en goedemiddag
trouwens , wist je dat niet alleen geesten bij het bovennatuurlijke hoort maar nog zoveel andere dingen ? als je dan een verklaring wilt geven , moet die al het bovennatuurlijke verklaren wat mensen ooit hebben meegemaakt .quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:13 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Oh, net zoals jij een hallucinatie een geestverschijning noemt.
Dat dus ja!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:05 schreef erodome het volgende:
Ik vind hamsters altijd een beetje eng, nu komt dat omdat ik ooit een hamster heb gehad die je met 1 vinger uit zijn kooi kon halen.
Zodra iemand dichtbij de kooi kwam kwam hij heel kwaad naar het deurtje lopen en "gromde" dan heel boos, als je dan een vinger in de kooi hield hing hij erin en liet niet heel makkelijk los.
Ik moet wel zeggen dat ik hem erg dapper vond, ben je zo'n dwerghamster en voor de duvel nog niet bang
En nu blijkt dat ik gewoon gelijk heb, hamsters die geitenbloed drinken, zo in het pentagram gaan staat dat het gaat om materie boven geest, gewoon een warlockhamster!!!!!!!!
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:49 schreef Summers het volgende:
iemand had een konijn met een tic , zodra die konijn op de schoot van een vrouw werd gezet ,
rende die onmiddelijk naar de tepels en beet erin
zul je wel geen tepels meer hebben hequote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:49 schreef Summers het volgende:
iemand had een konijn met een tic , zodra die konijn op de schoot van een vrouw werd gezet ,
rende die onmiddelijk naar de tepels en beet erin
je denkt toch niet dat die konijn meer dan 1 keer op mijn schoot mocht hequote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:55 schreef Michielos het volgende:
[..]
zul je wel geen tepels meer hebben he![]()
Sprak hij sarcastisch.quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:38 schreef Flammie het volgende:
De nieuwe Uri Geller komt ook morgen op Televisie... welke onverklaarbare paranormale dingen laten ze deze keer zien?
Moet zeggen dat ik he altijd weer leuk kijken vind met mijn zoontje, uit zien te vogelen wat de truuk is enzo.quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:38 schreef Flammie het volgende:
De nieuwe Uri Geller komt ook morgen op Televisie... welke onverklaarbare paranormale dingen laten ze deze keer zien?
Omdat jij en ik weten dat het meer te maken heeft met trucage en goochelen, terwijl je anders impliceert met je opmerking. Zoek sarcasme eens opquote:Op donderdag 4 februari 2010 10:58 schreef Flammie het volgende:
hoezo?
Ik zal hem eens erop wijzen, kijken of hij erachter komt!quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:34 schreef Flammie het volgende:
Vraag hem eens hoe dat lepelbuigen werkt dan kun je dat aan Cristal PM' en .. die is namelijk nogal benieuwd
Eeuh gedachtenlezen en lepels buigen.. veel mensen hier geloven daar toch echt in en dat gebeurd toch echt regelmatig bij de nieuwe Uri Gellerquote:Op donderdag 4 februari 2010 11:44 schreef Bastard het volgende:
[..]
Omdat jij en ik weten dat het meer te maken heeft met trucage en goochelen, terwijl je anders impliceert met je opmerking. Zoek sarcasme eens op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |