Hehe het lijkt inderdaad een beetje op een plaatje uit een RPG..quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:25 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Wacht, nu zie ik het. Als je er snel naar kijkt, dan lijkt het net een jonge gast van rond de 20, vast omdat de rimpels niet zichtbaar zijn ofzo.
Zo'n plaatje dat dan ook voor hyves, facebook, twitter, name it wordt gebruikt.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:26 schreef Ticker het volgende:
[..]
Hehe het lijkt inderdaad een beetje op een plaatje uit een RPG..
Bastard is een Paladijn!!
Sorry maar je quote toch echt de verkeerde.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:57 schreef JoepiePoepie het volgende:
Die zogenaamde 'ruzie' is al uren geleden, niemand heeft het er nog over en jij begint er weer over! Maar misschien is dat een paardenkaraktertrek
Kut film vond ik dat.. maar ben de enige ik weet het.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:17 schreef mediaconsument het volgende:
[ afbeelding ]
Das pas een basterd!
Ik lag de hele film zowat dubbel om de subtiele humor en de erg goede dialogen. Je moet er dan wel even goed voor gaan zitten denk ik.quote:Op woensdag 13 januari 2010 09:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kut film vond ik dat.. maar ben de enige ik weet het.
Over soldaten die dmv. het staren naar geiten het hart van deze geiten moeten laten exploderen met gedachtekracht en concentratie, oftewel psychich powers! Een degelijk TRU onderwerp denk ik.quote:The film is based on the book of the same title by author Jon Ronson, an account of Ronson’s investigation of attempts by US military forces to use psychic powers. Quality wise both video and audio are very nice from what i could tell in the sample clip, check out the samples and decide for yourself.
In a dynamic new portrayal of Sir Arthur Conan Doyle’s most famous characters, “Sherlock Holmes” sends Holmes and his stalwart partner Watson on their latest challenge. Revealing fighting skills as… Reporter Bob Wilton is in search of his next big story when he encounters Lyn Cassady, a shadowy figure who claims to be part of an experimental U.S. military unit. According to Cassady, the New Earth Army is changing the way wars are fought. A legion of “Warrior Monks” with unparalleled psychic powers can read the enemy’s thoughts, pass through solid walls, and even kill a goat simply by staring at it. Now, the program’s founder, Bill Django, has gone missing and Cassady’s mission is to find him.
Oh die moet ik gaan zien!!quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:01 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Ik lag de hele film zowat dubbel om de subtiele humor en de erg goede dialogen. Je moet er dan wel even goed voor gaan zitten denk ik.
Vandaag wordt het overigens een andere film die de klok slaat!
[ afbeelding ]
[..]
Over soldaten die dmv. het staren naar geiten het hart van deze geiten moeten laten exploderen met gedachtekracht en concentratie, oftewel psychich powers! Een degelijk TRU onderwerp denk ik.![]()
In de laatste aflevering van Jesse Ventura's Conspiracy Theory werd hier gedeeltelijk op in gegaan, oftewel dat hier schijnbaar echte tests mee zijn uitgevoerd, en dat er daadwerkelijk geiten zouden zijn gestorven.
hopelijk wel zeg.. kan er echt niet aan wennen.. kut kouquote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:23 schreef Bastard het volgende:
Nee tis onwijs aan het dooien nu vlgs mij.. einde winter?
Oh ik ben wel blij met eens een echte winter, lekker koud, sneeuw, ijs, .. beter als dat halve gekwakkel!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:24 schreef Flammie het volgende:
[..]
hopelijk wel zeg.. kan er echt niet aan wennen.. kut kou
Gisteren deze film gezien en toen moest ik aan Darkwolf denkenquote:Op donderdag 17 december 2009 10:44 schreef JoepiePoepie het volgende:
Het grootste voordeel van kou vind ik dat mijn schoenen eindelijk weer eens normaal zitten.
Ik heb schoenmaat 35 en koop daardoor mijn schoenen meestal te groot, want die van de kinderafdeling zijn meestal nogal...
Maar als het zo koud is, doe ik 2 paar sokken aan.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:33 schreef Darkwolf het volgende:
Weet je hoe vreemd het voelt om spontaan zin te krijgen om te willen rollen? Of een eindje te willen galloperen over een open vlakte?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:12 schreef JoepiePoepie het volgende:Hah! Maar ook die kan ik weer tippen! Wat dacht je van een PAARD die denkt dat hij een hond is en daar naar gedraagt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Darkwolf op 15-01-2010 14:51:06 ]
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh ik ben wel blij met eens een echte winter, lekker koud, sneeuw, ijs, .. beter als dat halve gekwakkel!
Tsssssss, klagen over eens per week koud bij de paarden, watje!!!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:20 schreef Darkwolf het volgende:
Het is vrijdag! Dat betekend: BIJNA WEEKEND!
Finally.
Hopelijk is het geen -5 bij de paardjes dit keer zoals vorige week. Brrrrrrrr!
Ik had nooit gedacht dat ik die grote blubberzooi zou missen, maar ik mis het, ik wil geen sneeuw, ijs en glad meer, wil helemaal geen kou meer, ben het zat!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh ik ben wel blij met eens een echte winter, lekker koud, sneeuw, ijs, .. beter als dat halve gekwakkel!
Nix d'r van. zoals vandaag is prima.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:28 schreef Bastard het volgende:
Ja. maar dan wen je er wellicht nog aan omdat je het elke dag doet en jij bent tenminste nog bezig (lopen, rijden.)quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:36 schreef erodome het volgende:
Tsssssss, klagen over eens per week koud bij de paarden, watje!!!
Moet elke dag de kou in, voor de honden, voor de paarden, het is nu echt, naar buiten en koud worden, snel weer naar binnen om even warm te worden om weer naar buiten te moeten die rotkou in.
Goede vraag. Persoonlijk denk ik door een dikkere huid en ook een fantsoenlijke (winter) vacht.quote:Dan sta je daar, ingepakt als een eskimovrowtje je af te vragen waarom jij het zo koud hebt met al die extra kleding aan en die rotbeesten nergens last van hebben
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 06:59 schreef Summers het volgende:
[..]
en hun leven tussen de levens in , lijkt me het lezen waard
opvallend dat sommige mensen die meer dan 30 jaar SERIEUS onderzoek doen
WEL resultaten hebben waar ze een boek mee kunnen vullen itt een randy![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |