jij lult maar wat as usual ,maar dat geeft niet , zo leer JIJ ook niks en blijf je in the box , who caresquote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:10 schreef Michielos het volgende:
Ok. m.a.w. je lult maar wat en hebt het boek niet gelezen (noch heb je enig benul van welk onderzoek er gedaan is). Ook goed natuurlijk![]()
![]()
Paard of course!quote:
Wss zijn we allemaal wel een andere aardse levensvorm geweest voor we mens geworden zijn.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 08:31 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Misschien interessant om te lezen inderdaad.
Wat mij namelijk interesseert is of er dan ook mensen zijn geweest die -net als ik- een dier in een vorig leven zijn geweest.
Mijn regressie therapeut was toendertijd vrij verrast en vertelde mij namelijk dat hij nog NOOIT een patient had gehad die in zijn vorige leven een dier is geweest. Mensen haalden altijd vorige levens terug en waren toen tadaaa... ook een mens.
En ook heb ik helemaal verbaasd met mijn oren staan klapperen hoe sommige zogenaamde open minded spiritueele mensen mij gingen vertellen dat het helemaal niet mogelijk was en sowieso niet van mens naar dier en weer naar mens.
Stel je voor, dat dit zou kunnen. Nee. Mens is het hoogste en meest superieure ras dus je word niet weer opnieuw een dier. Dat kan niet. Wat kun je dan nog leren immers?
Maar we zijn ruim denkend hoor. Heel open minded... schei toch uit!![]()
...Even dit linkje in mijn crosshairs houden dus om te gaan lezen binnenkort. Ben heel benieuwd!
Ho ho, tweevoeter! Als iemand mij paard noemt zie ik dit eerder als een compliment hoor!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:38 schreef JoepiePoepie het volgende:
Met leuke mensen gaan jullie om zeg, erodome en Darkwolf.
De een wordt uitgescholden voor heks, de ander voor paard...
haha , jij geeft nooit antwoord op de simpelste vragenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:23 schreef Summers het volgende:
[..]
jij lult maar wat as usual ,maar dat geeft niet , zo leer JIJ ook niks en blijf je in the box , who cares
het is jouw leven
Idd, dat is de hoofdreden dat we hier blijven terugkomen ...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:49 schreef Darkwolf het volgende:
Iemand anders wist weer te vertellen dat ik in dit leven niet alleen het gebeuren verwerk van mijn traumatische paarden bestaan (long story) maar ook van andere levens.
Heb er wel wat van meegekregen, maar hoe het presies zat heb ik nooit gehoort, dus als je het verhaal wil mailen, super, ben heel nieuwschierig, interresant!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:33 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Paard of course!
Al die gevoelens komen niet zomaar ergens vandaan.
Bedoel ik overigens niet eens dat ene mee.
Weet je hoe vreemd het voelt om spontaan zin te krijgen om te willen rollen? Of een eindje te willen galloperen over een open vlakte?
Tevens weet ik ook ongeveer wat er in mijn vorige leven is gebeurt d.m.v meerdere sessies.
Dacht dat jij dit allemaal al wist van mij!
(Het hele verhaal heb ik opgeschreven betreft wat er gebeurt is en kan ik naar je mailen als je wilt.)
Man outside. Horse inside.
Dit onderschrift had ik met een reden.
Een deel van de energie van wie ik was zit nu in dit lichaam in dit leven.
Soms best verwarrend.
Vroeger was er dan ook heel veel strijd betreft het menselijke en paardelijke deel in mij. Jaren mee bezig geweest.
Beide zijn geen schelden, maar complimenten.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:38 schreef JoepiePoepie het volgende:
Met leuke mensen gaan jullie om zeg, erodome en Darkwolf.
De een wordt uitgescholden voor heks, de ander voor paard...
De nickname Darkwolf heb ik dan ook niet zomaar.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:16 schreef erodome het volgende:
Of ik een wolf ben geweest, geen idee, durf ik niet te beweren, maar dat ik wat heb met ze, ja dat absoluut, ik vermoed dat het mijn jeugdgids was, de leraar, de bewaker van het gezin, het is een prachtig jeugdtotem!
probeer iemand anders te vinden die zin heeft je zinloze vragen te beantwoorden .quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:55 schreef Michielos het volgende:
[..]
haha , jij geeft nooit antwoord op de simpelste vragen![]()
Over leren gesproken
en probeer een andere sucker te vinden voor je gezwamquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:32 schreef Summers het volgende:
[..]
probeer iemand anders te vinden die zin heeft je zinloze vragen te beantwoorden .
Als volwassen persoon heb ik de vos naast me staan als hoofdgids, ik ben dan erg goed in opgaan in de achtergrond irlquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:24 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
De nickname Darkwolf heb ik dan ook niet zomaar.
Het is mijn krachtdier en in mijn visualisaties zie ik mijzelf gek genoeg als een antromorfische wolf op twee benen.
Krappig dat ik "Darkwolf" heet en jij een "zwarte heks" genoemd word.
Het verhaal hele heb ik bij deze overigens naar je gemailt!
You read my mind.quote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:47 schreef Darkwolf het volgende:
Een persoon zou uiteindelijk de wijze moeten zijn en stoppen met reageren. Guess not!
Mijn hoofdgids is het konijn overigens en die staat dan ook het dichtste bij me.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:58 schreef erodome het volgende:
[..]
Als volwassen persoon heb ik de vos naast me staan als hoofdgids, ik ben dan erg goed in opgaan in de achtergrond irl
tnxxx voor de mail iig, ga het vanavond even op mijn gemakje lezen!
Daar word je toch niet goed van af en toe hequote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:47 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
You read my mind.
Snap het hele nut er niet van.
Een persoon zou uiteindelijk de wijze moeten zijn en stoppen met reageren. Guess not!
Nu ben jij die jongen op je nieuwe avatar?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat was ik 5 jaar geleden inderdaad
Dat Gordon Ramsey een Bastard is, en dus leuk om te figureren in mijn avatarquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:20 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Nu ben jij die jongen op je nieuwe avatar?
Weet nogsteeds niet wat ik daarvan moet denken eigenlijk.
Wacht, nu zie ik het. Als je er snel naar kijkt, dan lijkt het net een jonge gast van rond de 20, vast omdat de rimpels niet zichtbaar zijn ofzo.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat Gordon Ramsey een Bastard is, en dus leuk om te figureren in mijn avatar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |