abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 12 januari 2010 @ 12:23:56 #76
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_76715772
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 12:10 schreef Michielos het volgende:
Ok. m.a.w. je lult maar wat en hebt het boek niet gelezen (noch heb je enig benul van welk onderzoek er gedaan is). Ook goed natuurlijk
jij lult maar wat as usual ,maar dat geeft niet , zo leer JIJ ook niks en blijf je in the box , who cares
het is jouw leven
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  dinsdag 12 januari 2010 @ 12:33:16 #77
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_76716028
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 11:45 schreef erodome het volgende:
Wat voor dier was je dan wolfje?
Paard of course!
Al die gevoelens komen niet zomaar ergens vandaan.
Bedoel ik overigens niet eens dat ene mee.
Weet je hoe vreemd het voelt om spontaan zin te krijgen om te willen rollen? Of een eindje te willen galloperen over een open vlakte?
Tevens weet ik ook ongeveer wat er in mijn vorige leven is gebeurt d.m.v meerdere sessies.
Dacht dat jij dit allemaal al wist van mij!
(Het hele verhaal heb ik opgeschreven betreft wat er gebeurt is en kan ik naar je mailen als je wilt.)

Man outside. Horse inside.
Dit onderschrift had ik met een reden.
Een deel van de energie van wie ik was zit nu in dit lichaam in dit leven.
Soms best verwarrend.
Vroeger was er dan ook heel veel strijd betreft het menselijke en paardelijke deel in mij. Jaren mee bezig geweest.
  dinsdag 12 januari 2010 @ 12:38:44 #78
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_76716213
Met leuke mensen gaan jullie om zeg, erodome en Darkwolf .

De een wordt uitgescholden voor heks, de ander voor paard...

Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
pi_76716262
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 08:31 schreef Darkwolf het volgende:

[..]

Misschien interessant om te lezen inderdaad.
Wat mij namelijk interesseert is of er dan ook mensen zijn geweest die -net als ik- een dier in een vorig leven zijn geweest.
Mijn regressie therapeut was toendertijd vrij verrast en vertelde mij namelijk dat hij nog NOOIT een patient had gehad die in zijn vorige leven een dier is geweest. Mensen haalden altijd vorige levens terug en waren toen tadaaa... ook een mens.
En ook heb ik helemaal verbaasd met mijn oren staan klapperen hoe sommige zogenaamde open minded spiritueele mensen mij gingen vertellen dat het helemaal niet mogelijk was en sowieso niet van mens naar dier en weer naar mens.
Stel je voor, dat dit zou kunnen. Nee. Mens is het hoogste en meest superieure ras dus je word niet weer opnieuw een dier. Dat kan niet. Wat kun je dan nog leren immers?
Maar we zijn ruim denkend hoor. Heel open minded... schei toch uit!

...Even dit linkje in mijn crosshairs houden dus om te gaan lezen binnenkort. Ben heel benieuwd!
Wss zijn we allemaal wel een andere aardse levensvorm geweest voor we mens geworden zijn.
Wie zegt trouwens dat jouw-paard-zijn chronologisch exact je vorige leven was ? Het zou immers verbazen moest dit pas je 2e leven zijn hier op Aarde. Wss ervaren we honderden of zelfs duizenden levens, sommige zelfs "tegelijkertijd".
En waarom meerdere sessies besteden aan 1 bepaalde levensvorm, in dit geval dan zelfs een dierlijk-leven ? Geraakt je therapeut niet verder terug dan ?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  dinsdag 12 januari 2010 @ 12:49:16 #80
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_76716609
Goed punt UncleScorp.
Hier weet ik ook allemaal geen antwoord op.
Het enige dat ik weet is dat ik *schijnbaar* inderdaad al eens mens ben geweest en het paard-zijn niet mijn eerste leven is geweest.
Iemand anders wist weer te vertellen dat ik in dit leven niet alleen het gebeuren verwerk van mijn traumatische paarden bestaan (long story) maar ook van andere levens.
Truth is: I don't know!
Het enige wat ik weet is dat het leven dat ik heb gehad als paard als een rode draad door deze loopt op vele fronten. Het is een ontzettend lang verwerkings proces (geweest) en pas de laatste 1-2 jaar heb ik echt rust en vrede met mijzelf en het paardelijke deel in mij.
Om na te gaan denken betreft het leven van meerdere levens tegelijk en dat soort zaken word mij allemaal te complex. Leuk om over na te denken, maar om het allemaal in perspectief te houden voor mijzelf nu op aarde blijf ik er bij dat het mijn vorige leven is geweest voor deze.
Voor de rest wil ik ook helemaal niet weten wat ik in andere levens geweest ben. Dit was gewoon uiteindelijk nodig om te weten om verder te kunnen met de verwerking en voor antwoorden.
  dinsdag 12 januari 2010 @ 12:50:01 #81
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_76716635
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 12:38 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ho ho, tweevoeter! Als iemand mij paard noemt zie ik dit eerder als een compliment hoor!
  dinsdag 12 januari 2010 @ 12:55:15 #82
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_76716793
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 12:23 schreef Summers het volgende:

[..]

jij lult maar wat as usual ,maar dat geeft niet , zo leer JIJ ook niks en blijf je in the box , who cares
het is jouw leven
haha , jij geeft nooit antwoord op de simpelste vragen
Over leren gesproken
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_76716867
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 12:49 schreef Darkwolf het volgende:

Iemand anders wist weer te vertellen dat ik in dit leven niet alleen het gebeuren verwerk van mijn traumatische paarden bestaan (long story) maar ook van andere levens.
Idd, dat is de hoofdreden dat we hier blijven terugkomen ...
Voor sommigen een vicieuze cirkel, voor anderen een leerschool met evolutie ...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_76717466
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 12:33 schreef Darkwolf het volgende:

[..]

Paard of course!
Al die gevoelens komen niet zomaar ergens vandaan.
Bedoel ik overigens niet eens dat ene mee.
Weet je hoe vreemd het voelt om spontaan zin te krijgen om te willen rollen? Of een eindje te willen galloperen over een open vlakte?
Tevens weet ik ook ongeveer wat er in mijn vorige leven is gebeurt d.m.v meerdere sessies.
Dacht dat jij dit allemaal al wist van mij!
(Het hele verhaal heb ik opgeschreven betreft wat er gebeurt is en kan ik naar je mailen als je wilt.)

Man outside. Horse inside.
Dit onderschrift had ik met een reden.
Een deel van de energie van wie ik was zit nu in dit lichaam in dit leven.
Soms best verwarrend.
Vroeger was er dan ook heel veel strijd betreft het menselijke en paardelijke deel in mij. Jaren mee bezig geweest.
Heb er wel wat van meegekregen, maar hoe het presies zat heb ik nooit gehoort, dus als je het verhaal wil mailen, super, ben heel nieuwschierig, interresant!

Als kind had ik ook nogal wat dierentrekjes, het niet kunnen laten mee te huilen met wolven, spelbogen maken als een wolf en het cirkelen om "prooien" heen, kon ook bar goed opschieten met honden om de een of andere reden, tot grote angst van mijn moeder, die het niets vond dat grote honden zo op me af kwamen en met me omgingen alsof ik een hondenmaatje was.
Volgens mijn moeder was dat vrij apart, zelfs in de kinderwagen trok ik ze al aan, de poedel die toen in huis kwam bewaakte me(ook tegen mijn moeder, toen moest die herplaatser toch maar ergens anders heen), toen ik begon te lopen was het hek van de dam.
Talloze keren omver geworpen en meer dan blij begroet door honden, met mijn armen om honden heen die als vals te boek stonden(2 keer bijna mensen een hartaanval bezorgt door te tutten met een hond waarbij dat niet had moeten kunnen, onbevangenheid heeft me gered denk ik).

Katten konden me toen minder goed velen, daarvoor was ik te entho, die vonden me maar onbeleefd, dat kwam later pas, na veel vallen en opstaan geleerd om te gaan met de meest boze katten, maar honden, dat is altijd een 2de natuur geweest.
Droomde als kind ook regelmatig van wolven en dat ik erin veranderde en met ze meeging in het roedel, van gewoon roedelleven tot de jacht, mooie dromen waar ik altijd een beetje treurig uit wakker werd omdat ik weer ik was.

Of ik een wolf ben geweest, geen idee, durf ik niet te beweren, maar dat ik wat heb met ze, ja dat absoluut, ik vermoed dat het mijn jeugdgids was, de leraar, de bewaker van het gezin, het is een prachtig jeugdtotem!
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_76717496
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 12:38 schreef JoepiePoepie het volgende:

Beide zijn geen schelden, maar complimenten.
Nou ja, op die zwarte heks na dan, maar ik ben me bewust van het duistere stukje in me, dus heel verrassend is het niet.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  dinsdag 12 januari 2010 @ 13:24:49 #86
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_76717761
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 13:16 schreef erodome het volgende:
Of ik een wolf ben geweest, geen idee, durf ik niet te beweren, maar dat ik wat heb met ze, ja dat absoluut, ik vermoed dat het mijn jeugdgids was, de leraar, de bewaker van het gezin, het is een prachtig jeugdtotem!
De nickname Darkwolf heb ik dan ook niet zomaar.
Het is mijn krachtdier en in mijn visualisaties zie ik mijzelf gek genoeg als een antromorfische wolf op twee benen.
Krappig dat ik "Darkwolf" heet en jij een "zwarte heks" genoemd word.
Het verhaal hele heb ik bij deze overigens naar je gemailt!
  dinsdag 12 januari 2010 @ 13:32:00 #87
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_76718045
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 12:55 schreef Michielos het volgende:

[..]

haha , jij geeft nooit antwoord op de simpelste vragen
Over leren gesproken
probeer iemand anders te vinden die zin heeft je zinloze vragen te beantwoorden .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  dinsdag 12 januari 2010 @ 13:37:47 #88
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_76718237
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 13:32 schreef Summers het volgende:

[..]

probeer iemand anders te vinden die zin heeft je zinloze vragen te beantwoorden .
en probeer een andere sucker te vinden voor je gezwam
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_76719110
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 13:24 schreef Darkwolf het volgende:

[..]

De nickname Darkwolf heb ik dan ook niet zomaar.
Het is mijn krachtdier en in mijn visualisaties zie ik mijzelf gek genoeg als een antromorfische wolf op twee benen.
Krappig dat ik "Darkwolf" heet en jij een "zwarte heks" genoemd word.
Het verhaal hele heb ik bij deze overigens naar je gemailt!
Als volwassen persoon heb ik de vos naast me staan als hoofdgids, ik ben dan erg goed in opgaan in de achtergrond irl
tnxxx voor de mail iig, ga het vanavond even op mijn gemakje lezen!
  dinsdag 12 januari 2010 @ 13:58:28 #90
8372 Bastard
Persona non grata
pi_76719115
Schei eens uit beide met ruzie maken
The truth was in here.
  dinsdag 12 januari 2010 @ 15:47:17 #91
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_76723394
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 13:58 schreef Bastard het volgende:
Schei eens uit beide met ruzie maken
You read my mind.
Snap het hele nut er niet van.
Een persoon zou uiteindelijk de wijze moeten zijn en stoppen met reageren. Guess not!
  dinsdag 12 januari 2010 @ 15:57:28 #92
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_76723893
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 15:47 schreef Darkwolf het volgende:
Een persoon zou uiteindelijk de wijze moeten zijn en stoppen met reageren. Guess not!

Die zogenaamde 'ruzie' is al uren geleden, niemand heeft het er nog over en jij begint er weer over ! Maar misschien is dat een paardenkaraktertrek
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
pi_76723923
haha idd niemand reageert er nog op

[ Bericht 0% gewijzigd door Flammie op 12-01-2010 16:24:31 ]
pi_76723952
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 13:58 schreef erodome het volgende:

[..]

Als volwassen persoon heb ik de vos naast me staan als hoofdgids, ik ben dan erg goed in opgaan in de achtergrond irl
tnxxx voor de mail iig, ga het vanavond even op mijn gemakje lezen!
Mijn hoofdgids is het konijn overigens en die staat dan ook het dichtste bij me.
  dinsdag 12 januari 2010 @ 16:05:53 #95
8372 Bastard
Persona non grata
pi_76724287
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 15:47 schreef Darkwolf het volgende:

[..]

You read my mind.
Snap het hele nut er niet van.
Daar word je toch niet goed van af en toe he
The truth was in here.
  dinsdag 12 januari 2010 @ 16:12:34 #96
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_76724627

Fat.. Bastard
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  dinsdag 12 januari 2010 @ 16:19:51 #97
8372 Bastard
Persona non grata
pi_76724982
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 16:12 schreef Ticker het volgende:
[ afbeelding ]
Fat.. Bastard
Dat was ik 5 jaar geleden inderdaad
The truth was in here.
pi_76725035
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 16:19 schreef Bastard het volgende:

[..]

Dat was ik 5 jaar geleden inderdaad
Nu ben jij die jongen op je nieuwe avatar?

Weet nogsteeds niet wat ik daarvan moet denken eigenlijk.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
  dinsdag 12 januari 2010 @ 16:23:37 #99
8372 Bastard
Persona non grata
pi_76725180
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 16:20 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Nu ben jij die jongen op je nieuwe avatar?

Weet nogsteeds niet wat ik daarvan moet denken eigenlijk.
Dat Gordon Ramsey een Bastard is, en dus leuk om te figureren in mijn avatar
The truth was in here.
pi_76725268
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 16:23 schreef Bastard het volgende:

[..]

Dat Gordon Ramsey een Bastard is, en dus leuk om te figureren in mijn avatar
Wacht, nu zie ik het. Als je er snel naar kijkt, dan lijkt het net een jonge gast van rond de 20, vast omdat de rimpels niet zichtbaar zijn ofzo.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')