quote:
inderdaad, Telegraaf, er is volgens mij van meerdere kanten aangegeven dat het genoemde bedrag niet de gelimiteerde som is.quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:44 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Das toch heel wat anders dan er in dat artikel staat he?
Oh wacht, Telegraaf![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
Idd, heel snel.quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:37 schreef rubbereend het volgende:
En wat betreft de nieuwe directuer...... ik vind dat allemaal nogal snel. Zo lang geleden heeft Reker nog niet laten weten dat opstapt
Daar neig ik ook naar.quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:39 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
Idd, heel snel.
Je zou bijna denken dat ze hem al langer op het oog hebben.....
Waarschijnlijk stond die nog op de shortlist van de vorige zoekronde, zo lang geleden is dat ook al niet meer geweest. Maar idd vrij rap, niks mee moet ik zeggen, blijft het tenminste rustig.quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:39 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
Idd, heel snel.
Je zou bijna denken dat ze hem al langer op het oog hebben.....
Zijn contract is de vorige keer al opgewaardeerd en daarin zat een aardig oplopende salarisschaal.quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:38 schreef Lemming22 het volgende:
Tsja de telegraaf roept ook dat PSV Afellay een "megadeal" gaat aanbieden. Terwijl uit een artikel in het ED blijkt dat hij gewoon krijgt wat hij op dit moment verdient; een contract waardoor hij bij de best betaalde PSV'ers gaat horen. Ik moet zeggen dat ik het zelfs opmerkelijk vind dat hij daar nu al niet bij zit gezien zijn status in het elftal.
Liesbeth doet datquote:Op woensdag 6 januari 2010 21:46 schreef Zapper het volgende:
Tiny klinkt toch meer als de vrouw die de broodjes smeert op De Herdgang.
dat scheelt, dat kan ik zelf doenquote:Op woensdag 6 januari 2010 21:57 schreef Zapper het volgende:
Drie op een rij Eend, dat levert je een note op.
quote:Niet PSV, maar Club Brugge versterkt zich met Lestienne
Niet PSV, maar Club Brugge neemt de 17-jarige Maxime Lestienne over van Excelsior Moeskroen. De Belgische topclub meldt de komst van de middenvelder woensdag.
De speler stond hoog op het verlanglijstje van verschillende clubs. Omdat Moeskroen eind december failliet werd verklaard, kon Brugge de middenvelder transfervrij inlijven. Adrie Koster (foto) is dit seizoen trainer van de Belgische club.
Naast PSV hadden ook Anderlecht, Standard Luik, Lille, SV Zulte Waregem en Manchester United belangstelling voor de speler. Lestienne wordt later op de dag aan de pers gepresenteerd. Over de lengte van het dienstverband is nog niets bekend.
Inderdaadquote:Op woensdag 6 januari 2010 21:59 schreef appelsientje het volgende:
Goed een nieuwe Algemene directeur... nog nooit van gehoord.. dus ben benieuwd.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, kak. Nilis... In heel zijn leven nooit van waarde geweest voor PSV.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |