quote:jawel, slaap samen naakt onder het dekbed en kruip dicht tegen elkaar. De huid voelt warmer aan dan nachtkleding.
Maar dan rol ik weer heen en weer en slaap jij slechtquote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:43 schreef Desmonkey het volgende:
* Des verlangt nu al naar zon-zee-strand.
Alhoewel:
Tips voor het koude weer
[..]
Hmmz, vanavond dan toch maar weer eens een keer iemand mee naar huis nemen danquote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:43 schreef Desmonkey het volgende:
* Des verlangt nu al naar zon-zee-strand.
Alhoewel:
Tips voor het koude weer
[..]
De turk als kruik gebruiken?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hmmz, vanavond dan toch maar weer eens een keer iemand mee naar huis nemen danPuur als kachel
Dat doe ik voorlopig niet meer, niemand heeft van mijn laatste taart gegeten.quote:
Ik heb een of ander isolatiemat cadeau gekregen, speciaal om je voorruit ijsvrij mee te houden.quote:
De nieuwe doktor Who is LELIJK!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:13 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Ik heb een of ander isolatiemat cadeau gekregen, speciaal om je voorruit ijsvrij mee te houden.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:07 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Dat doe ik voorlopig niet meer, niemand heeft van mijn laatste taart gegeten.
Ja, maar dat maakt de nieuwe Doctor Who niet minder lelijk... en je weet dat je fout zit als die teef met haar koeienogen je voorbij streeft qua uiterlijk... ja ik haat Gwen... en Owen is ook lelijk.quote:
maar is torchwood het kijken waard?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:20 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Ja, maar dat maakt de nieuwe Doctor Who niet minder lelijk... en je weet dat je fout zit als die teef met haar koeienogen je voorbij streeft qua uiterlijk... ja ik haat Gwen... en Owen is ook lelijk.
Als je Dr. Who leuk vind... dan is Torchwood misschien ook wel aardig. Ik persoonlijk vond het niet zo heel erg denderend geweldig. Er zit veel sex in, maar niet omdat het een nut dient... alleen omdat ze denken dat plat en opzichtig gelijk staat aan "volwassen" maar op een gegeven moment komt het over als "we doen het omdat we het kunnen."quote:
is wel een klein kruikje danquote:
Gek he. 5 minuten na etenstijd... en dan bergen taartjes en gebak omdat anderen waar je ze voor gebakken had niet thuis warenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:07 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Voor je hoofd kun je een muts gebruikenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
is wel een klein kruikje dan
En die moet werken. Zijn 2e avond als barhunk!
Onzin!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gek he. 5 minuten na etenstijd... en dan bergen taartjes en gebak omdat anderen waar je ze voor gebakken had niet thuis waren
Christopher Ecclestone danquote:
jij zelf niet eens?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:07 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |