Heh, ik heb het net een paar dagen geleden op mijn pc geinstalleerd.quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:07 schreef Xiance het volgende:
nou pfoe pfoe t koste wat, maar dan heb ik eindelijk t hele huishouden over op windows 7
Ik merk nog weinig verschil met XP eerlijk gezegd.quote:
Je hebt Vista overgeslagen? Dan is het inderdaad een fijne overstap ja...quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik merk nog weinig verschil met XP eerlijk gezegd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dus heb ik mijn reputatie van rader wie er als eerst naar huis mag weer eer aan gedaan (8 van de 10 seizoenen ging mijn mol er als eerste uit)
quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:00 schreef Andyvie het volgende:
Ik ben gek op de OV-chipkaart, mijn enkele reisjes met de trein zijn goedkoper dan een papieren enkele reisje en bij de bus gaat er nogal eens wat mis met het GPS-systeem waardoor ik maar 76 cent voor de rit van een half uur betaal in plaats van 2,20
Weten jullie al wie de mol is? Ik dacht aanmoet je voor dat je die gebruikt, een saldo op die chip zetten of wordt het automatisch van je rekening afgeschrevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dus heb ik mijn reputatie van rader wie er als eerst naar huis mag weer eer aan gedaan (8 van de 10 seizoenen ging mijn mol er als eerste uit)
Niet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
vooral op oudere computers merk je het verschil.. en op laptops en netbooksquote:Op donderdag 7 januari 2010 22:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik merk nog weinig verschil met XP eerlijk gezegd.
Hoe duur is Windows 7?quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:47 schreef Xiance het volgende:
[..]
vooral op oudere computers merk je het verschil.. en op laptops en netbooks
IK vind het vooral prettiger werken omdat het voor mijn ouders allemaal een stuk moeilijker word om virussen te installeren
van 119,- voor de simpelste editie tot 300 voor de ultimate versiequote:
ow oke... hmm...quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:57 schreef Xiance het volgende:
[..]
van 119,- voor de simpelste editie tot 300 voor de ultimate versie
je hebt ook een familypack, dan krijg je drie licensies (dan mag je m dus op 3 pc's installeren)quote:
Yeah. Maar ik vind het wel meevallen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:49 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je hebt Vista overgeslagen? Dan is het inderdaad een fijne overstap ja...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dag
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:28 schreef Peter het volgende:
:
Hi mom!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
Ik moest giechelenquote:Q: What is christianity?
A: It is the belief that a two- thousand-year-old jewish zombie can make you live forever if you symbolically eat his flesh and telepathically tell him that you accept him as your master, so he can remove an evil force from your soul that is present in humanity because a rib-woman was convinced... by a talking snake to eat an apple off a magical tree in a wonderland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |