Op basis van een krabbel geinteresseerd zijn in iemand die je nog nooit gesproken/gezien hebt?quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:37 schreef Gewoonomdathetkan92 het volgende:
Een vriendin van Sandra, laten we haar Petra noemen, zag mijn krabbels op het profiel van Sandra staan en blijkbaar was ze wel geinteresseerd in mij. Dus Petra vroeg aan Sandra of ze kon laten doorschemeren dat ze mij wel leuk vond, zodat wij in contact zouden komen.
Let wel: ik heb haar nog nooit gesproken, nog nooit van haar gehoord. Zelfs Sandra ken ik maar vaag.
Nooit, maar dan ook echt NOOIT eten en drinken betalen voor een date!!!!quote:eten en drinken voor haar betalen enz enz
Een haar in d'r roos?quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:49 schreef FinancialBubble het volgende:
Laat haar een roos in d'r haar doen, en jij in je vestzak. Zo herkennen jullie elkaar.
Alle tips van Fokkers naast je neerleggen!quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:37 schreef Gewoonomdathetkan92 het volgende:
Mijn vraag is dus: Heeft de doorgewinterde Relatie&Psychologie-Fok!ker/Fok!ster wat tips voor mij? A
Als hij haar mee uitvraagt naar de bios dan zou ik het wel leuk/aardig vinden als hij gewoon uit zichzelf betaald. Zou het niet erg vinden als ie het niet doet, maar het geeft dat beetje extra. Zelf zou ik dan wel al snel het eten/drinken voor tijdens de film betalen om het eerlijk te houden.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:46 schreef vosss het volgende:
Als je een relatie hebt dat de een dan een keer betaald en de ander een volgende keer, prima, maar een date moet je gewoon nooit voor betalen, dus nee, ook dat kaartje voor de bios voor haar moet je niet betalen.
Doe je dat wel, dan doe je EXACT wat 99% van de mannen doen. Proberen haar te paaien met je centen en laten zien dat je geen krent bent etc etc.
Dat werkt dus niet.
Gewoon ieder zn eigen ding betalen, dan val je al veel meer op dan al die andere kerels die haar elk weekend van drank voorzien als ze op stap is.
eensquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:46 schreef vosss het volgende:
Als je een relatie hebt dat de een dan een keer betaald en de ander een volgende keer, prima, maar een date moet je gewoon nooit voor betalen, dus nee, ook dat kaartje voor de bios voor haar moet je niet betalen.
Doe je dat wel, dan doe je EXACT wat 99% van de mannen doen. Proberen haar te paaien met je centen en laten zien dat je geen krent bent etc etc.
Dat werkt dus niet.
Gewoon ieder zn eigen ding betalen, dan val je al veel meer op dan al die andere kerels die haar elk weekend van drank voorzien als ze op stap is.
We hebben min of meer dezelfde interesses (sport, muziek, hobby's)quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:41 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
Op basis van een krabbel geinteresseerd zijn in iemand die je nog nooit gesproken/gezien hebt?
Ik snap nu waarom je een nieuwe account hebt aangemaakt speciaal hiervoor.
Uhm.. zij vroeg hem. Dus zij betaalt neem ik aan?quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als hij haar mee uitvraagt naar de bios dan zou ik het wel leuk/aardig vinden als hij gewoon uit zichzelf betaald. Zou het niet erg vinden als ie het niet doet, maar het geeft dat beetje extra. Zelf zou ik dan wel al snel het eten/drinken voor tijdens de film betalen om het eerlijk te houden.
In de bioscoop is het best donker, toch? Ze zal het vast niet voelen als ik stiekem even onder haar rokje graai...quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:42 schreef honda1990 het volgende:
Je best doen, live een verslag fokken en daarna pikante kiekjes doorspelen, zo doe je dat als echte fokker, veel plezier.
Ik denk dat ze dat op die leeftijd nog niet gaat doenquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:53 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Uhm.. zij vroeg hem. Dus zij betaalt neem ik aan?
Dat ga je toch niet menen toch???!!!quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:49 schreef FinancialBubble het volgende:
Laat haar een roos in d'r haar doen, en jij in je vestzak. Zo herkennen jullie elkaar.
Tuurlijk niet, niet vergeten om je flitser uit te zetten. Dat valt nogal op.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:54 schreef Gewoonomdathetkan92 het volgende:
[..]
In de bioscoop is het best donker, toch? Ze zal het vast niet voelen als ik stiekem even onder haar rokje graai...
Da's waar, ik zal het onthouden.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:46 schreef vosss het volgende:
Dat werkt dus niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |