Files zijn ook gratis.quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die is van het type "Het is gratis, dus moet je het leuk vinden, en als je kritisch bent dan donder je maar op"
Ja, en de sneeuwquote:
quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Chlamydia, ook gratis.
Kyan, ik ga voor je zitten duimen.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Chlamydia, ook gratis.
Kyan, ik ga voor je zitten duimen.
So much voor het niveau van Marijke Sterreporter.quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:24 schreef tuinfluiter het volgende:
Marijke sterreporter is gek op animatie, ze vindt de clip De bonte Koe zo leuk van Johan.
Wat is er mis met die clip? De muziek is klote, maar de clip is keimooiquote:Op donderdag 7 januari 2010 15:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
So much voor het niveau van Marijke Sterreporter.
En hierbij rest ik my case.quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:31 schreef Maanvis het volgende:
Wat is er mis met die clip? De muziek is klote, maar de clip is keimooi.
Je hebt er gewoon geen verstand van, kopijkat.quote:
Ja ik keek even mee. Logica van de bovenste plank.quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die is van het type "Het is gratis, dus moet je het leuk vinden, en als je kritisch bent dan donder je maar op"
Dat zal het zijn. Ik heb geen verstand van pauperclips die voor drie stuivers en een pepernoot gemaakt zijn. Bummer.quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:34 schreef Maanvis het volgende:
Je hebt er gewoon geen verstand van, kopijkat.
Ik denk het wel. Ik vind dat-ie af en toe wel een beetje in herhaling valt met lalalelaalala, maar goed dat zou je ook als conceptual continuity kunnen zien.quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:35 schreef Lavenderr het volgende:
Schrijft Johan zijn songteksten zelf?
Niet allemaal. Ik weet nou niet meer zeker wélke het was maar ik geloof dat hij die over varkensgriep zelf heeft geschreven.quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:35 schreef Lavenderr het volgende:
Schrijft Johan zijn songteksten zelf?
quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat zal het zijn. Ik heb geen verstand van pauperclips die voor drie stuivers en een pepernoot gemaakt zijn. Bummer.
Af en toe bespeur ik een beetje Lou Reed in zijn teksten: "and the bonte koe doodoodoo-doo-doodoodoo-doodoodoo-doodoodoo-doooooooquote:Op donderdag 7 januari 2010 15:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Ik vind dat-ie af en toe wel een beetje in herhaling valt met lalalelaalala, maar goed dat zou je ook als conceptual continuity kunnen zien.
De bonte koe is van origine een duits nummer, en de tekst is 1 op 1 vertaald.quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Niet allemaal. Ik weet nou niet meer zeker wélke het was maar ik geloof dat hij die over varkensgriep zelf heeft geschreven.
Als Jaap zei dat het ¤ 600,= kostte dan zal het wel wat minder zijn..... met z'n tonnen kwijt aan de DSB.quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:43 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wat maakt het uit hoeveel het kost!? 600E zei jaap. Ik vind die vrolijke animaticlips juist leuker dan die andere clips die je tegenwoordig ziet.
Dat weet ik, die Duitsche versie draaien ze hier ook nog wel 's.quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:44 schreef Maanvis het volgende:
[..]
De bonte koe is van origine een duits nummer, en de tekst is 1 op 1 vertaald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |