Dan ga ik er hier ook geen poging toe doen, veel te off-topicquote:Op donderdag 7 januari 2010 11:16 schreef Copycat het volgende:
Kwantummechanica is me al meermalen proberen uit te leggen. Zonder resultaat.
Einstein was het hierin niet met je eens, but who the fuck was Einstein nou helemaalquote:Op donderdag 7 januari 2010 11:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Da's gewoon theoretisch geneuzel. Onze ogen kunnen onmogelijk materie projecteren. We zijn geen goden, net als alle andere beestjes blijft alles gewoon beperkt tot de grenzen van ons lichaam.
Mja maar dan zouden we goden zijn met bovennatuurlijke krachten toch?quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Einstein was het hierin niet met je eens, but who the fuck was Einstein nou helemaal
Dat zei ik dus ook min of meerquote:Op donderdag 7 januari 2010 11:32 schreef Copycat het volgende:
Hou maar op, Jian. Niet aan mij besteed en wat ik van The Secret weet, is dat ik het een open deur van jewelste vind.
Als we in de middeleeuwen iemand met een mobiele telefoon hadden laten spreken met iemand 200 km verderop, dan hadden ze ons vast en zeker betiteld als god ....... of als heks natuurlijkquote:Op donderdag 7 januari 2010 11:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Mja maar dan zouden we goden zijn met bovennatuurlijke krachten toch?
Nou ja, vooralsnog ga ik er maar niet vanuit dat we ooit materie in de wereld zullen kunnen projecteren met onze ogen en ons brein. Wij zijn ook maar beestjes.quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Als we in de middeleeuwen iemand met een mobiele telefoon hadden laten spreken met iemand 200 km verderop, dan hadden ze ons vast en zeker betiteld als god ....... of als heks natuurlijk
*stormt binnenquote:Op donderdag 7 januari 2010 11:43 schreef Jian het volgende:
Maar laten we ons weer op de stream richten anders komt Noek straks binnen stormen om te vragen of ik toch alsjeblieft weer over de chat wil gaan praten omdat, dat in elk geval nog iets met de stream te maken heeft, alhoewel ik heb begrepen dat ze ondertussen wel chat-fan is
Spooky!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |