abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 januari 2010 @ 08:17:45 #121
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_76511708
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 01:44 schreef Vitalogy het volgende:

[..]

Jij hebt je jarenlang hier op Fok rellend gedragen met je anti-homo schrijfsels en symphatiserende teksten voor terroristen.
Nee man, als ik jou zo hoor ben ik een halve terrorist, Dat is dus onzin. Natuurlijk heb ik bepaalde ideeën, maar een relentiteit ben ik niet, anders had ik toch reeds een permban moeten hebben?

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  donderdag 7 januari 2010 @ 08:19:48 #122
13462 BansheeBoy
pi_76511729
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 01:50 schreef Equites het volgende:

[..]

Ook zo'n ding waaraan je alle moslims kan herkennen. Mooi weer spelen recht in je gezicht, keer je om en je krijgt het spreekwoordelijke mes in je rug. In discussie gaan met deze mensen heeft geen zin en moet je ook gewoon niet willen.
Ja, dat is een probleem, de andere kant verwijt "Nederlanders" exact hetzelfde. Als we daadwerkelijk problemen willen oplossen moeten we samenwerken. Ja.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_76511865
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 06:36 schreef Gia het volgende:

[..]

Dat is nog geen 40 jaar geleden, anders, die kapingen.

Maar goed. Daarna ook weinig klachten meer gehad. Ze zijn verder goed geïntegreerd. Je kunt de huidige Duitsers ook niet meer aankijken op wat er zo'n 70 jaar geleden speelde.
Die kapingen zijn niet goed te praten, maar ik kan er wel begrip voor opbrengen gezien de mate waarin de molukkers genaaid zijn door de Nederlandse regering.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_76512925
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 03:28 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Dat is inderdaad wel een beetje vreemd gezien de geschiedenis. Mensen moeten een beetje uitkijken met de vijand-van-mijn-vijand-is-mijn-vriend redenering.
Dat is natuurlijk waar.
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
  donderdag 7 januari 2010 @ 09:36:45 #125
36038 Shaman
retro-progressief
pi_76512946
Van de frontpage:
quote:
Geert Wilders heeft op zijn Twitter laten weten dat hij graag eens naar de wijk Terweijde in Culemborg zou gaan. "Eens kijken of ik naar Culemborg kan gaan binnenkort om de Molukse gemeenschap een hart onder de riem te steken als men dat op prijs stelt."

Wilders heeft al een spoeddebat aangevraagd over de aanpak van de relschoppers in de wijk. Dit debat zal waarschijnlijk volgende week plaatsvinden, als de Kamer terug is van de kerstvakantie.

De PVV is totaal niet te spreken over de aanpak van de relschoppers. Eergisteren zei PVV-Kamerlid Raymond de Roon nog in de Volkskrant dat "het schuim van de straat regeert." Hij vindt dat "met de jaarwisseling weer pijnlijk duidelijk geworden is dat de overheid geen raad weet met hooligans."
Laat die ophitser lekker wegblijven uit 'mijn' stadje!
pi_76512955
DikkePanda--- was jij 50jaren geleden al geboren of was je nog een glimlachje in je vaders ogen ? maw wat gebeurt is , weet je alleen van verhalen. Of vraag maar aan de ouden van dagen van Drees-wat ze de Molukkers hadden beloofd.Wat de jongere generatie hadden gedaan was FOUT en niet goed te praten in die tijd.
pi_76513422
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 00:22 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Mijn antwoord zit juist in die tip, ga maar in de weer met een hamlapje en een glas cola > maden!

²
http://www.snopes.com/cokelore/porkworm.asp
Raar dat mensen steeds weer met deze hoax op de proppen komen.
"thats a pile of goatshit what you're saying mister master...and a large pile too" schreef Burakius die maandagmorgen
  donderdag 7 januari 2010 @ 09:59:13 #128
13462 BansheeBoy
pi_76513499
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 09:55 schreef Masterix het volgende:

[..]

http://www.snopes.com/cokelore/porkworm.asp
Raar dat mensen steeds weer met deze hoax op de proppen komen.
Ja, een user met een wetenschapelijke achtergrond heeft mij al één en ander verteld. Nogmaals bedankt.

²
pi_76513699
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 09:59 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ja, een user met een wetenschapelijke achtergrond heeft mij al één en ander verteld. Nogmaals bedankt.

²
Het is een onzinverhaal, dat wilde ik even duidelijk maken.
"thats a pile of goatshit what you're saying mister master...and a large pile too" schreef Burakius die maandagmorgen
pi_76513718
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 09:36 schreef Shaman het volgende:
Van de frontpage:
[..]

Laat die ophitser lekker wegblijven uit 'mijn' stadje!
De Molukse gemeenschap wil hem in ieder geval niet hebben

en ohja:

zzzzzzzzzzzzzzzz:
Lawamena hitihala Lawamena haulala
  donderdag 7 januari 2010 @ 10:11:46 #131
13462 BansheeBoy
pi_76513793
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 10:07 schreef Masterix het volgende:

[..]

Het is een onzinverhaal, dat wilde ik even duidelijk maken.
Ik heb het gisteren met die wetenschappelijke user besproken. Het is echt fijn dat dit soort knowledge voor handen is.

²
pi_76513827
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 10:11 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik heb het gisteren met die wetenschappelijke user besproken. Het is echt fijn dat dit soort knowledge voor handen is.

²
Ook al heb je het met god zelf besproken, dat maakt van dat onzinverhaal geen goed argument, hoor.
  donderdag 7 januari 2010 @ 10:14:34 #133
13462 BansheeBoy
pi_76513860
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 10:13 schreef Masterix het volgende:

[..]

Ook al heb je het met god zelf besproken, dat maakt van dat onzinverhaal geen goed argument, hoor.
Dat zei hij inderdaad. Dit blijkt gewoon een hoax te zijn.

²
pi_76514448
Ah, ze hebben elkaar al gesproken zo te zien?
Allah Al Watan Al Malik
  † In Memoriam † donderdag 7 januari 2010 @ 10:45:14 #135
137949 Disana
pi_76514769
quote:
Gesprekken in Terweijde
donderdag 7 januari 2010 08:17
CULEMBORG - Afgevaardigden van de gemeenschappen Marokkanen en Molukkers praten vanochtend in een besloten bijeenkomst de mogelijkheden om de rust in de wijk Terweijde terug te laten keren. Woensdagochtend sprak burgemeester Roland van Schelven met vertegenwoordigers van de Marokkaanse gemeenschap. Later op de dag had hij een onderhoud met vertegenwoordigers van de Molukse gemeenschap. De burgemeester liet weten het een ,,buitengewoon vruchtbaar gesprek" te vinden.

Een groep Molukkers kwam woensdagmiddag bijeen om de problemen in Terweijde te bespreken. Het doel van de bijeenkomst was om een commissie van wijzen samen te stellen die de wijkproblemen gaat bespreken met Marokkanen. Ook de Marokkanen zouden gisteravond bijeen zijn gekomen, onder meer met als doel een delegatie voor het overleg af te vaardigen.
Inderdaad.
  donderdag 7 januari 2010 @ 11:31:39 #136
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_76516328
Is Wilders al langsgeweest om olie op het vuur te gooien
pi_76516564
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 00:22 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Mijn antwoord zit juist in die tip, ga maar in de weer met een hamlapje en een glas cola > maden!

²
Besef je wel dat dat de smaak van de cola totaal niet ten goede komt?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  † In Memoriam † donderdag 7 januari 2010 @ 11:38:42 #138
137949 Disana
pi_76516587
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 11:31 schreef Revolution-NL het volgende:
Is Wilders al langsgeweest om olie op het vuur te gooien
Was zijn aanbod niet afgeslagen? Ik dacht dat ik dat vanochtend ergens las.
  donderdag 7 januari 2010 @ 11:40:22 #139
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_76516645
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 11:38 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik had me al verheugt op een lekker TV avondje met een grote zak chips
  donderdag 7 januari 2010 @ 11:45:29 #140
3542 Gia
User under construction
pi_76516830
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 11:38 schreef Disana het volgende:

[..]

Is ook niet slim natuurlijk. Ik begrijp het wel. Gaat ie niet, dan krijg je op een bepaald moment het commentaar dat hij zo anti de Marokkaanse reljeugd is, maar bij escalatie zijn gezicht niet laat zien.
Maar gaat hij wel en stel......hij wordt vermoord, dan slaat overal de vlam in de pan.

Dus, het is onverstandig om daarheen te gaan.

Maar goed, hij heeft het wél aangeboden, dus niemand kan zeggen dat hij te laf is om te gaan kijken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')