abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † donderdag 7 januari 2010 @ 00:18:25 #101
137949 Disana
pi_76508629
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 22:44 schreef KoosVogels het volgende:
Fijn dat sommige users dit incident aan kunnen grijpen om hun onvervalste Marokkanen-haat te botvieren. Begrijp me niet verkeerd, hetgeen dat is gebeurd met dat meisje is natuurlijk vreselijk. Echter, we moeten natuurlijk wel realistisch blijven. Waar twee vechten, hebben twee schuld. Het is ook een beetje zot om de Molukkers nu plots te vertroetelen.
  donderdag 7 januari 2010 @ 00:19:31 #102
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_76508667
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 00:17 schreef Hukkie het volgende:
Wij gaan het niet eens worden. Ik ga mijn varkenslapje verder oppeuzelen en laat nogmaals de discussie over aan Culemborg.
Eet smakelijk. Een tip van een Moslimuser:

- Varkensvlees is ongezond (doe eens een hamlapje in een glas cola voor een dag > maden)
- Zo vlak voor het slapen gaan is dit soort voedsel niet aan te raden

Maar dit terzijde. Slaap lekker maat.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_76508681
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 00:16 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Als ik mag kiezen: een vrouw met een hoofddoek of een man die geen handen schudt en daar tegenover verkrachtingen/berovingen/diefstal/loverboys zet, nou, dan is mijn keuze zéééér snel gemaakt.

²
En Intolerantie naar homo's bijvoorbeeld? Die blijft, zoals je zelf regelmatig bevestigt. En het verandert er niets aan dat de meeste gelovigen hypocriet zijn en zelf kiezen wanneer ze wel en niet naar hun geloof luisteren.
pi_76508704
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 00:19 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

- Varkensvlees is ongezond (doe eens een hamlapje in een glas cola voor een dag > maden)

²
Hoe is een hamlapje anders dan een stukje schapenvlees?
  donderdag 7 januari 2010 @ 00:22:06 #105
13462 BansheeBoy
pi_76508737
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 00:19 schreef JohnLocke het volgende:

[..]

En Intolerantie naar homo's bijvoorbeeld? Die blijft, zoals je zelf regelmatig bevestigt. En het verandert er niets aan dat de meeste gelovigen hypocriet zijn en zelf kiezen wanneer ze wel en niet naar hun geloof luisteren.
Ik heb het vanwege mijn geloofsovertuiging inderdaad niet op praktiserende homo's, maar ik doe ze geen vlieg kwaad. En geen enkele religie propageert hypocrisie.

En dan nog, kiezen tussen zeer slecht of eventueel missschien slecht. Mijn keuze is zééér snel gemaakt.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  donderdag 7 januari 2010 @ 00:22:55 #106
13462 BansheeBoy
pi_76508760
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 00:20 schreef JohnLocke het volgende:

[..]

Hoe is een hamlapje anders dan een stukje schapenvlees?
Mijn antwoord zit juist in die tip, ga maar in de weer met een hamlapje en een glas cola > maden!

²
pi_76508762
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 00:16 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Als ik mag kiezen: een vrouw met een hoofddoek of een man die geen handen schudt en daar tegenover verkrachtingen/berovingen/diefstal/loverboys zet, nou, dan is mijn keuze zéééér snel gemaakt.

²
In beide gevallen blijft die persoon een ongeintegreerde flapdrol, met gedrag dat van weinig respect richting de samenleving getuigd. Is het niet verstandiger om als samenleving als geheel te kiezen om dat patroon te doorbreken?
pi_76508794
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 21:24 schreef Disana het volgende:

[..]

Het is niets minder dan stoken wat Wilders hier wil.
Wat een vergezochte conclusie toch weer.
Maar toegegeven: geheel in jouw straatje natuurlijk.
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
  donderdag 7 januari 2010 @ 00:25:15 #109
13462 BansheeBoy
pi_76508828
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 00:22 schreef Picchia het volgende:

[..]

In beide gevallen blijft die persoon een ongeintegreerde flapdrol, met gedrag dat van weinig respect richting de samenleving getuigd. Is het niet verstandiger om als samenleving als geheel te kiezen om dat patroon te doorbreken?
Met alle respect:

Ik ben een redelijk praktiserende Moslim:

- Ik werk
- Ik behandel mensen met respect
- Ik ben netjes en kleed me netjes
- Ik ben ten alle tijde beleefd
- Ik ben niemand tot last

Ja echt, ik ben een modelburger, dankzij mijn geloof.

²
  † In Memoriam † donderdag 7 januari 2010 @ 00:26:14 #110
137949 Disana
pi_76508860
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 00:23 schreef huhggh het volgende:

[..]

Wat een vergezochte conclusie toch weer.
Maar toegegeven: geheel in jouw straatje natuurlijk.
Nee hij komt daar om te bemiddelen, nou goed.
pi_76508903
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 00:22 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik heb het inderdaad niet op praktiserende homo's, maar ik doe ze geen vlieg kwaad. En geen enkele religie propageert hypocrisie.

En dan nog, kiezen tussen zeer slecht of eventueel missschien slecht. Mijn keuze is zééér snel gemaakt.

²
Het is geen keuze, de meeste van die mensen zullen niet geïnteresseerd zijn om uit zichzelf oprechte Moslims te worden. Je kunt ze alleen dwingen, en dan is het een farce.

En als we mensen toch gaan stimuleren om iets te doen, dan stem ik voor emigreren. Bied die jongens een 'oprot-premie' om onmiddelijk naar Marokko te vertrekken en zich nooit meer in NL te vestigen. Scheelt ook een hoop geld aan hulpverlening, handhaving, schade, enzovoorts.
  donderdag 7 januari 2010 @ 00:34:59 #112
34573 Neutrino
Dead cat bounce
pi_76509057
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 21:28 schreef gelly het volgende:

[..]

Het is geen voetbalwedstrijd malloot.
Leg mij nu eens uit wat 'malloot' nu toevoegt, behalve het mogen verwachten van een onvriendelijke reactie?
Sell in may and go away. Forget it, we are here to stay.
  donderdag 7 januari 2010 @ 00:36:10 #113
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_76509088
tvp
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_76509860
Begrijp me niet verkeerd Banshee, maar wordt je nou zelf nooit moe van die smileys steeds ?
pi_76510017
Opeens is half Nederland vol lof en steunbetuigen richting de Molukkers. Dat was 50 jaar geleden wel anders...
pi_76510161
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 00:25 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Met alle respect:

Ik ben een redelijk praktiserende Moslim:

- Ik werk
- Ik behandel mensen met respect
- Ik ben netjes en kleed me netjes
- Ik ben ten alle tijde beleefd
- Ik ben niemand tot last

Ja echt, ik ben een modelburger, dankzij mijn geloof.

²
Jij hebt je jarenlang hier op Fok rellend gedragen met je anti-homo schrijfsels en symphatiserende teksten voor terroristen. Ik weet niet wat je reden is om nu anders te reageren maar elk woord van jou is leeg.

Ik geloof je niet meer.
  donderdag 7 januari 2010 @ 01:50:00 #117
198371 Equites
Im going fucking oldschool!
pi_76510221
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 01:44 schreef Vitalogy het volgende:

[..]

Jij hebt je jarenlang hier op Fok rellend gedragen met je anti-homo schrijfsels en symphatiserende teksten voor terroristen. Ik weet niet wat je reden is om nu anders te reageren maar elk woord van jou is leeg.

Ik geloof je niet meer.
Ook zo'n ding waaraan je alle moslims kan herkennen. Mooi weer spelen recht in je gezicht, keer je om en je krijgt het spreekwoordelijke mes in je rug. In discussie gaan met deze mensen heeft geen zin en moet je ook gewoon niet willen.
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------
pi_76510737
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 01:28 schreef DikkePanda het volgende:
Opeens is half Nederland vol lof en steunbetuigen richting de Molukkers. Dat was 50 jaar geleden wel anders...
Dat is inderdaad wel een beetje vreemd gezien de geschiedenis. Mensen moeten een beetje uitkijken met de vijand-van-mijn-vijand-is-mijn-vriend redenering.
pi_76511148
quote:

50 jaar geleden werd de Molukse zaak anders nog enthousiast gesteund door de Nederlandse bevolking, en vertelde men maar al te graag over de dappere 'oom Ambon van het KNIL' .
Lawamena hitihala Lawamena haulala
  donderdag 7 januari 2010 @ 06:36:16 #120
3542 Gia
User under construction
pi_76511171
quote:
Dat is nog geen 40 jaar geleden, anders, die kapingen.

Maar goed. Daarna ook weinig klachten meer gehad. Ze zijn verder goed geïntegreerd. Je kunt de huidige Duitsers ook niet meer aankijken op wat er zo'n 70 jaar geleden speelde.
  donderdag 7 januari 2010 @ 08:17:45 #121
13462 BansheeBoy
pi_76511708
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 01:44 schreef Vitalogy het volgende:

[..]

Jij hebt je jarenlang hier op Fok rellend gedragen met je anti-homo schrijfsels en symphatiserende teksten voor terroristen.
Nee man, als ik jou zo hoor ben ik een halve terrorist, Dat is dus onzin. Natuurlijk heb ik bepaalde ideeën, maar een relentiteit ben ik niet, anders had ik toch reeds een permban moeten hebben?

²
  donderdag 7 januari 2010 @ 08:19:48 #122
13462 BansheeBoy
pi_76511729
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 01:50 schreef Equites het volgende:

[..]

Ook zo'n ding waaraan je alle moslims kan herkennen. Mooi weer spelen recht in je gezicht, keer je om en je krijgt het spreekwoordelijke mes in je rug. In discussie gaan met deze mensen heeft geen zin en moet je ook gewoon niet willen.
Ja, dat is een probleem, de andere kant verwijt "Nederlanders" exact hetzelfde. Als we daadwerkelijk problemen willen oplossen moeten we samenwerken. Ja.

²
pi_76511865
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 06:36 schreef Gia het volgende:

[..]

Dat is nog geen 40 jaar geleden, anders, die kapingen.

Maar goed. Daarna ook weinig klachten meer gehad. Ze zijn verder goed geïntegreerd. Je kunt de huidige Duitsers ook niet meer aankijken op wat er zo'n 70 jaar geleden speelde.
Die kapingen zijn niet goed te praten, maar ik kan er wel begrip voor opbrengen gezien de mate waarin de molukkers genaaid zijn door de Nederlandse regering.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_76512925
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 03:28 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Dat is inderdaad wel een beetje vreemd gezien de geschiedenis. Mensen moeten een beetje uitkijken met de vijand-van-mijn-vijand-is-mijn-vriend redenering.
Dat is natuurlijk waar.
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
  donderdag 7 januari 2010 @ 09:36:45 #125
36038 Shaman
retro-progressief
pi_76512946
Van de frontpage:
quote:
Geert Wilders heeft op zijn Twitter laten weten dat hij graag eens naar de wijk Terweijde in Culemborg zou gaan. "Eens kijken of ik naar Culemborg kan gaan binnenkort om de Molukse gemeenschap een hart onder de riem te steken als men dat op prijs stelt."

Wilders heeft al een spoeddebat aangevraagd over de aanpak van de relschoppers in de wijk. Dit debat zal waarschijnlijk volgende week plaatsvinden, als de Kamer terug is van de kerstvakantie.

De PVV is totaal niet te spreken over de aanpak van de relschoppers. Eergisteren zei PVV-Kamerlid Raymond de Roon nog in de Volkskrant dat "het schuim van de straat regeert." Hij vindt dat "met de jaarwisseling weer pijnlijk duidelijk geworden is dat de overheid geen raad weet met hooligans."
Laat die ophitser lekker wegblijven uit 'mijn' stadje!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')