Ja, juist die, want die weten precies wat er speelt.quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:07 schreef Tallywhacker het volgende:
[..]
Zeker jongeren die tot een paar jaar geleden zelf de wijk terroriseerden..
Punt is dat er voor deze oudere jongeren, ook oudere jongeren waren die 'fout' waren en na deze jongeren ook weer nieuwe jongeren komen die hetzelfde doen. De kinderen van deze oudere jongeren doen straks weer exact hetzelfde. Er is gewoon iets goed mis in de opvoeding van deze kinderen. Dat ze daar eens naar kijken en niet eerst de zaak uit de hand laten lopen en dan met ex-crimineeltjes de zaak gaan sussen. Want op termijn lost dat niks op.quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, juist die, want die weten precies wat er speelt.
Hebben nu (hopelijk) hun leven gebeterd , maar de jongere knulletjes hebben wél respect voor ze.
En voor de politie duidelijk niet, hoe treurig ook.
Mee eens,maar zolang de politie he-le-maal niets doet, omdat ze gewoon niets mógen doen, zoekt men naar andere oplossingen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:13 schreef Gia het volgende:
[..]
Punt is dat er voor deze oudere jongeren, ook oudere jongeren waren die 'fout' waren en na deze jongeren ook weer nieuwe jongeren komen die hetzelfde doen. De kinderen van deze oudere jongeren doen straks weer exact hetzelfde. Er is gewoon iets goed mis in de opvoeding van deze kinderen. Dat ze daar eens naar kijken en niet eerst de zaak uit de hand laten lopen en dan met ex-crimineeltjes de zaak gaan sussen. Want op termijn lost dat niks op.
Ja leuk maar ik reageerde slechts op het hypothetisch voorbeeld wat GoodGawd schetste.quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:02 schreef Gia het volgende:
[..]
Zij deed aangifte van vandalisme......
quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:50 schreef GoodGawd het volgende:
Als ik jou voor je kop sla opstraat op straat en jij slaat me terug. Dan heb jij toch geen schuld, dat is terrecht.
Dit kreeg ik ook te horen van de politie,,,ze MOGEN,,niets doen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mee eens,maar zolang de politie he-le-maal niets doet, omdat ze gewoon niets mógen doen, zoekt men naar andere oplossingen.
Heb ik ook weleens gehoord, echt te belachelijk.quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:34 schreef hondjes het volgende:
[..]
Dit kreeg ik ook te horen van de politie,,,ze MOGEN,,niets doen.
Waarom dat is, is me totaal niet duidelijk.
In ieder geval, Den Haag heeft dit beslist...en daarom zal het etterige gedrag van tuig , gewoon doorgaan.
quote:Ondanks het overleg tussen Marokkaanse en Molukse buurtbewoners in de kantine van een voetbalvereniging woensdagavond zijn de intimidaties in de richting van de 15-jarige Shoëla Coenmans niet gestopt. "Gisteren ging ik naar het winkelcentrum en werd ik weer lastiggevallen door een groepje Marrokkaanse jongens. Ze gingen weer gewoon door met intimideren", zegt haar vader. Hij is wel blij met het overleg. "Gelukkig is er nu een begin gemaakt en wordt er eindelijk iets aan gedaan."
De toegevoegde waarde ongaat mij daarbij ook nog van zo'n bezoek.quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:23 schreef Gia het volgende:
[..]
Als hij niks doet kan hem dat door de linkse kliek verweten worden. Dan wordt hem lafheid toegedicht. Wel veel praten, maar handelen ho maar. Dat niemand in Culembourg op hem zit te wachten doet er niet toe.
Maar goed, schijnbaar gaat hij, gelukkig, ook niet.
Wilders is een Plopper, die pruimen ze nietquote:Op donderdag 7 januari 2010 17:54 schreef Ritmo het volgende:
Dat de Molukkers Wilders niet willen ontvangen is enigszins logisch want op de Molukken heb je toch ook veel Moslims? Bovendien willen de ouderen juist rust en geen Bagdad aan de Lek lijkt me.
De toegevoegde waarde is bijvoorbeeld om te laten zien dat een deel van de tweede kamer dit wel een ernstig 'incident' vindt.quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:16 schreef huhggh het volgende:
[..]
De toegevoegde waarde ongaat mij daarbij ook nog van zo'n bezoek.
Als parlementarier kan je niet zoveel in dit soort situaties op dat moment betekenen.
Het is toch eigenlijk te krankzinnig voor woorden he? Wat zou de reden zijn dat de politie bijna niets mag?quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:34 schreef hondjes het volgende:
[..]
Dit kreeg ik ook te horen van de politie,,,ze MOGEN,,niets doen.
Waarom dat is, is me totaal niet duidelijk.
In ieder geval, Den Haag heeft dit beslist...en daarom zal het etterige gedrag van tuig , gewoon doorgaan.
Oh ja, hij is natuurlijk zelf (half) indo.quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:19 schreef RechtseRukker het volgende:
[..]
Wilders is een Plopper, die pruimen ze niet
Dat is natuurlijk ook weer waar.quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:23 schreef Obomo het volgende:
[..]
De toegevoegde waarde is bijvoorbeeld om te laten zien dat een deel van de tweede kamer dit wel een ernstig 'incident' vindt.
Waar de hele linkse kerk en zelfs de christelijke partijen stevig hun mond houden zoals ze dat altijd doen als er wat aan de hand is toont Wilders wel medeleven en intresse.
Waar zijn die pro islam extreem linkse partij leden nu...... Halsema, bos HALLOOOOOO uw mening aub over dit multiculturele cultuur verrijking.
Nee hoor die zijn er niet als je ze nodig hebt zoals gewoonlijk.
Was in andere probleem-gebieden ook al zo. Bang voor escalatie ofzo.quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is toch eigenlijk te krankzinnig voor woorden he? Wat zou de reden zijn dat de politie bijna niets mag?
Ze staan erbij en kijken er naar. Bizar.
Maar hier mag het wél, dat is het punt.quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:26 schreef kL0j00h het volgende:
Ze moeten die kut Marokkaantjes verdomme eens ''respect'' bij leren. Softe gedoe altijd. In Marokko hadden ze dit ook niet kunnen flikken. Dat laten ze wel. Hier worden de wouten gewoon in hun smoel uitgelachen.
Daarvoor moet je toch echt bij de dames en heren "top-"bestuurders zijn.quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is toch eigenlijk te krankzinnig voor woorden he? Wat zou de reden zijn dat de politie bijna niets mag?
Ze staan erbij en kijken er naar. Bizar.
Serieus, inhoudelijk en to the point? Ok, dat zal ik zijn: Wilders is een karikatuur van zichzelf geworden, niet alleen zijn kapsel is lachwekkend, ook zijn behaviour, ik moet vaak hard om hem lachen. Hij is 's Neerlands beste komiek. Zeker.quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:19 schreef RechtseRukker het volgende:
[..]
Wilders is een Plopper, die pruimen ze niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |