abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76528726
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 17:07 schreef Tallywhacker het volgende:

[..]

Zeker jongeren die tot een paar jaar geleden zelf de wijk terroriseerden..
Ja, juist die, want die weten precies wat er speelt.
Hebben nu (hopelijk) hun leven gebeterd , maar de jongere knulletjes hebben wél respect voor ze.
En voor de politie duidelijk niet, hoe treurig ook.
  donderdag 7 januari 2010 @ 17:13:11 #182
3542 Gia
User under construction
pi_76528851
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 17:09 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja, juist die, want die weten precies wat er speelt.
Hebben nu (hopelijk) hun leven gebeterd , maar de jongere knulletjes hebben wél respect voor ze.
En voor de politie duidelijk niet, hoe treurig ook.
Punt is dat er voor deze oudere jongeren, ook oudere jongeren waren die 'fout' waren en na deze jongeren ook weer nieuwe jongeren komen die hetzelfde doen. De kinderen van deze oudere jongeren doen straks weer exact hetzelfde. Er is gewoon iets goed mis in de opvoeding van deze kinderen. Dat ze daar eens naar kijken en niet eerst de zaak uit de hand laten lopen en dan met ex-crimineeltjes de zaak gaan sussen. Want op termijn lost dat niks op.
pi_76528931
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 17:13 schreef Gia het volgende:

[..]

Punt is dat er voor deze oudere jongeren, ook oudere jongeren waren die 'fout' waren en na deze jongeren ook weer nieuwe jongeren komen die hetzelfde doen. De kinderen van deze oudere jongeren doen straks weer exact hetzelfde. Er is gewoon iets goed mis in de opvoeding van deze kinderen. Dat ze daar eens naar kijken en niet eerst de zaak uit de hand laten lopen en dan met ex-crimineeltjes de zaak gaan sussen. Want op termijn lost dat niks op.
Mee eens,maar zolang de politie he-le-maal niets doet, omdat ze gewoon niets mógen doen, zoekt men naar andere oplossingen.
pi_76529111
Dits is echt bizar, het zoveelste voorbeeld dat marokkanen een buurt overnemen door de andere te intimideren, aan vallen en mishandelen. Zo erg zelfs dat de politie de buurt niet meer in durft, en dan gaan de marokkaanse knokploegen weer de straat op gefinancierd door de marokkaanse overheid en een groot aantal users op dit forum juicht het nog toe ook.
Besef wel dat die marokkaanse knokploegen altijd de kant van hun mede marokkanen zal kiezen. Marokkaanse saamhorigheid is vele malen groter als bij ons kaaskoppen.
  donderdag 7 januari 2010 @ 17:22:46 #185
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_76529145
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 17:02 schreef Gia het volgende:

[..]

Zij deed aangifte van vandalisme......
Ja leuk maar ik reageerde slechts op het hypothetisch voorbeeld wat GoodGawd schetste.
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 15:50 schreef GoodGawd het volgende:
Als ik jou voor je kop sla opstraat op straat en jij slaat me terug. Dan heb jij toch geen schuld, dat is terrecht.
We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.
pi_76529531
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 17:15 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Mee eens,maar zolang de politie he-le-maal niets doet, omdat ze gewoon niets mógen doen, zoekt men naar andere oplossingen.
Dit kreeg ik ook te horen van de politie,,,ze MOGEN,,niets doen.
Waarom dat is, is me totaal niet duidelijk.
In ieder geval, Den Haag heeft dit beslist...en daarom zal het etterige gedrag van tuig , gewoon doorgaan.
pi_76529755
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 17:34 schreef hondjes het volgende:

[..]

In ieder geval, Den Haag heeft dit beslist...en daarom zal het etterige gedrag van tuig , gewoon doorgaan.
Heb ik ook weleens gehoord, echt te belachelijk.
pi_76530140
quote:
Ondanks het overleg tussen Marokkaanse en Molukse buurtbewoners in de kantine van een voetbalvereniging woensdagavond zijn de intimidaties in de richting van de 15-jarige Shoëla Coenmans niet gestopt. "Gisteren ging ik naar het winkelcentrum en werd ik weer lastiggevallen door een groepje Marrokkaanse jongens. Ze gingen weer gewoon door met intimideren", zegt haar vader. Hij is wel blij met het overleg. "Gelukkig is er nu een begin gemaakt en wordt er eindelijk iets aan gedaan."
pi_76530192
Dat de Molukkers Wilders niet willen ontvangen is enigszins logisch want op de Molukken heb je toch ook veel Moslims? Bovendien willen de ouderen juist rust en geen Bagdad aan de Lek lijkt me.

[ Bericht 24% gewijzigd door Ritmo op 07-01-2010 18:01:16 ]
-
pi_76530997
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 15:23 schreef Gia het volgende:

[..]

Als hij niks doet kan hem dat door de linkse kliek verweten worden. Dan wordt hem lafheid toegedicht. Wel veel praten, maar handelen ho maar. Dat niemand in Culembourg op hem zit te wachten doet er niet toe.

Maar goed, schijnbaar gaat hij, gelukkig, ook niet.
De toegevoegde waarde ongaat mij daarbij ook nog van zo'n bezoek.
Als parlementarier kan je niet zoveel in dit soort situaties op dat moment betekenen.
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
pi_76531104
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 17:54 schreef Ritmo het volgende:
Dat de Molukkers Wilders niet willen ontvangen is enigszins logisch want op de Molukken heb je toch ook veel Moslims? Bovendien willen de ouderen juist rust en geen Bagdad aan de Lek lijkt me.
Wilders is een Plopper, die pruimen ze niet
pi_76531267
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 18:16 schreef huhggh het volgende:

[..]

De toegevoegde waarde ongaat mij daarbij ook nog van zo'n bezoek.
Als parlementarier kan je niet zoveel in dit soort situaties op dat moment betekenen.
De toegevoegde waarde is bijvoorbeeld om te laten zien dat een deel van de tweede kamer dit wel een ernstig 'incident' vindt.
Waar de hele linkse kerk en zelfs de christelijke partijen stevig hun mond houden zoals ze dat altijd doen als er wat aan de hand is toont Wilders wel medeleven en intresse.
Waar zijn die pro islam extreem linkse partij leden nu...... Halsema, bos HALLOOOOOO uw mening aub over dit multiculturele cultuur verrijking.

Nee hoor die zijn er niet als je ze nodig hebt zoals gewoonlijk.
  donderdag 7 januari 2010 @ 18:26:42 #193
19370 kL0j00h
Hoe vager, hoe beter
pi_76531347
Ze moeten die kut Marokkaantjes verdomme eens ''respect'' bij leren. Softe gedoe altijd. In Marokko hadden ze dit ook niet kunnen flikken. Dat laten ze wel. Hier worden de wouten gewoon in hun smoel uitgelachen.
pi_76531401
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 17:34 schreef hondjes het volgende:

[..]

Het is toch eigenlijk te krankzinnig voor woorden he? Wat zou de reden zijn dat de politie bijna niets mag?
Ze staan erbij en kijken er naar. Bizar.
pi_76531406
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 18:19 schreef RechtseRukker het volgende:

[..]

Oh ja, hij is natuurlijk zelf (half) indo.
Maar hieruit blijkt wel weer eens dat Wilders in staat is om, in plaats van aan een diplomatieke oplossing te werken, in staat is een mini-burgeroorlg aan te wakkeren. Hier had ie juist kunnen laten zien best in gesprek te willen met Marokkanen die zich fatsoenlijk opstellen (lees: de oudere Marokkanen in die buurt) maar meneer moet meteen weer doen alsof 'de Marokkanen' verslagen moeten worden.
-
pi_76531407
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 18:23 schreef Obomo het volgende:

[..]

De toegevoegde waarde is bijvoorbeeld om te laten zien dat een deel van de tweede kamer dit wel een ernstig 'incident' vindt.
Waar de hele linkse kerk en zelfs de christelijke partijen stevig hun mond houden zoals ze dat altijd doen als er wat aan de hand is toont Wilders wel medeleven en intresse.
Waar zijn die pro islam extreem linkse partij leden nu...... Halsema, bos HALLOOOOOO uw mening aub over dit multiculturele cultuur verrijking.

Nee hoor die zijn er niet als je ze nodig hebt zoals gewoonlijk.
Dat is natuurlijk ook weer waar.
Maar je kan ook gewoon van je laten horen, in plaats van er fysiek naar toe te gaan.
Meer dan gesprekken ter plekke aangaan is natuurlijk niet mogelijk.
Faal van de eeuw.
pi_76531474
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 18:28 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Het is toch eigenlijk te krankzinnig voor woorden he? Wat zou de reden zijn dat de politie bijna niets mag?
Was in andere probleem-gebieden ook al zo. Bang voor escalatie ofzo.
-
pi_76531476
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 18:26 schreef kL0j00h het volgende:
Ze moeten die kut Marokkaantjes verdomme eens ''respect'' bij leren. Softe gedoe altijd. In Marokko hadden ze dit ook niet kunnen flikken. Dat laten ze wel. Hier worden de wouten gewoon in hun smoel uitgelachen.
Maar hier mag het wél, dat is het punt.
En als het mag, doen ze het ook. Niemand legt hen een strobreed in de weg, dus verleggen ze de grenzen steeds meer.
En de politiek geeft niet thuis.
pi_76531501
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 18:28 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Daarvoor moet je toch echt bij de dames en heren "top-"bestuurders zijn.
Namelijk, de burgemeester, korpschef en de minister van Binnenlandse Zaken.
Maar die gaan natuurlijk hier niets tegen ondernemen, want als ze dat oprecht van plan waren hadden ze al veel eerder adequate actie ondernomen.
Faal van de eeuw.
  donderdag 7 januari 2010 @ 18:48:28 #200
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_76532059
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 18:19 schreef RechtseRukker het volgende:

[..]

Serieus, inhoudelijk en to the point? Ok, dat zal ik zijn: Wilders is een karikatuur van zichzelf geworden, niet alleen zijn kapsel is lachwekkend, ook zijn behaviour, ik moet vaak hard om hem lachen. Hij is 's Neerlands beste komiek. Zeker.

Verse Wilders is denk ik alleen nog maar welkom bij Sjonnies en het simpele gepeupel. Ja.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')