Ik kom eraanquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:11 schreef Cat22 het volgende:
Mijn Yoko Redcat topicreeks is bijna vol. Ik heb mijn afscheidsspeech gehouden. *slik*
Wie pakt de laatste 2 posts!?
Ik was niet de laatstequote:Op woensdag 6 januari 2010 19:11 schreef Cat22 het volgende:
Mijn Yoko Redcat topicreeks is bijna vol. Ik heb mijn afscheidsspeech gehouden. *slik*
Wie pakt de laatste 2 posts!?
quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:30 schreef ALTER-EGO het volgende:
Allowa!
Ben ik er eindelijk, is het hier zo rustig.
Jullie kunnen ook niet zonder mij hč , ga ik even op de bank liggen , meteen grootse stilte....quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:25 schreef DeZwabber het volgende:
topic is deaud
Oh-Oh heeft mijn pakje gepost!quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:15 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik kom eraan
Weet iemand hier trouwens of ze bij Lush Den Haag nog grabbags hebben?
joa, inderdaad. En een in Arnhem of Nijmegen. En een in Rotterdam zou niet erg zijnquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:18 schreef Strega het volgende:
[..]
Oh-Oh heeft mijn pakje gepost!
Ik pleit trouwens zeer voor een Lush winkel in het Noorden, bij voorkeur in Groningen!
Maar de lelietjes roken dus niet lekker?quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:22 schreef oh-oh het volgende:
Oh echt serieus he, ik ben soms ook zo een doos met Lush kopen.
Gisteren heel snel en niet heel helder voor een vriendin die winkel ingedoken.
Ghost gekocht , tijdelijk produkt, leuk, blablabla.
Net helemaal blij dr mee onder de douche.
Ik lees het flesje.
Lelietjes???
Daaaaaamn, ik dacht dat het zoiets als snowdrops was![]()
Zit ik met een fles vol piesblommen![]()
Maar de King of Skin is heerlijk.
En nu ga ik calamaris bakken
Is toch niks mis met piesblommen. Golden shower FTWquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:22 schreef oh-oh het volgende:
Ik lees het flesje.
Lelietjes???
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH OH-OH NIET DOEHOEENNNNNNquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:22 schreef oh-oh het volgende:
Ik lees het flesje.
Lelietjes???
Mmmm ja,quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
joa, inderdaad. En een in Arnhem of Nijmegen. En een in Rotterdam zou niet erg zijn
Zou er zo gaan solliciteren.
Ik haaaaat bloemenluchtjes, ik zag dat flesje en ik had een andere witte douchegel in gedachten.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:24 schreef Strega het volgende:
[..]
Maar de lelietjes roken dus niet lekker?
Had je niet even gesnufd in de winkel?
Calamaris, lekker, ringen? Gefrituurd?
Mmmm, heb jij Pagans onderschrift trouwens gezien Nok?quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Is toch niks mis met piesblommen. Golden shower FTW
Ach, je moeder ook weer blij toch?quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik haaaaat bloemenluchtjes, ik zag dat flesje en ik had een andere witte douchegel in gedachten.
Ach, mn moeder is bijna jarig, die vindt lelietjes wel lekker stinken![]()
En ja calamarisringen.
Ik heb ook nog inktvis in de vriezer , moet ik ook nog es maken ja![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:28 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben er ook weer!!!!
ben wel aan het bijlezen, dus traag met reageren
Fiets!!!!![]()
Ga je nog mee zaterdagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Kijkshopquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:31 schreef Ynske het volgende:
iemand enig idee waar je niet al te duur een krultang kunt kopen?
krul iesj krulquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:31 schreef Ynske het volgende:
Nee, nog niet, maar de jouwe vind ikquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:27 schreef Strega het volgende:
[..]
Mmmm, heb jij Pagans onderschrift trouwens gezien Nok?
quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:28 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben er ook weer!!!!
ben wel aan het bijlezen, dus traag met reageren
Fiets!!!!![]()
Ga je nog mee zaterdagAls je eenmaal in HET LIJSTJE staat, kom je d'r toch niet meer onderuit...?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And so the lion fell in love with the lamb
quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:27 schreef Strega het volgende:
[..]
Mmmm, heb jij Pagans onderschrift trouwens gezien Nok?
action... maar geen idee of dat ook werktquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:31 schreef Ynske het volgende:
in principe welquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:34 schreef Bamba het volgende:
[..]
Als je eenmaal in HET LIJSTJE staat, kom je d'r toch niet meer onderuit...?
jij leest geen ondertitels, die staat er al langer dan dat ik op fok komquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar deze geeft me te denken: Volenti non fit iniuria![]()
![]()
De meesten zijn de moeite van het lezen niet waardquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
jij leest geen ondertitels, die staat er al langer dan dat ik op fok kom
Sstttt..niet zeggenquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
in principe wel
maar ik maak mn lijstje graag compleet
Ja nee aan jou heb ik wat hequote:Op woensdag 6 januari 2010 19:36 schreef Cat22 het volgende:
Oh-oh!![]()
Ik was al verbaasd dat jij blij werd van een fles vloeibare Nivea.
psstquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:38 schreef tombolafan het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Cat22, stating the obvious since 1975.quote:
Zeg, ga je eigen topic openen. Viespeuk!quote:
niet bij de plus in ieder geval , ik heb daar net ¤1,99 voor een Flips burolampje betaald , stelletje oplichters.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:31 schreef Ynske het volgende:
Ga dan eerder heen, je weet dondersgoed dat er nu geen brood meer isquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:56 schreef kitao het volgende:
[..]
niet bij de plus in ieder geval , ik heb daar net ¤1,99 voor een Flips burolampje betaald , stelletje oplichters.
en brood was ook al op , alleen 4 kaas-ui-bollen voor ¤1,80 , dus niet en voor dat blik snert heb ik op m'n knietjes moeten gaan , stond helemaal achterin op het onderste vak , de laatste.
![]()
van die 1,99 moeten ze ook de sociale werkplaats betalen die de medische afdeling van flipse isquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:56 schreef kitao het volgende:
[..]
niet bij de plus in ieder geval , ik heb daar net ¤1,99 voor een Flips burolampje betaald , stelletje oplichters.
en brood was ook al op , alleen 4 kaas-ui-bollen voor ¤1,80 , dus niet , en voor dat blik snert heb ik op m'n knietjes moeten gaan , stond helemaal achterin op het onderste vak , de laatste.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
bij de appie bakken ze nog bij s'avonds , maar ik ben dat geglibber over straat een beetje zat , levensgevaarlijk met zo'n boodschappentas(je).quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:57 schreef Harajuku. het volgende:
Ga dan eerder heen, je weet dondersgoed dat er nu geen brood meer is
Ik kan eens bij een vriendin checken of die belangstelling heeft.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:59 schreef oh-oh het volgende:
Hey Morrie![]()
Cat, jij hoeft m dus ook niet , die fijne fles Ghost???
Ik heb tot nu toe alleen nog maar een knoepert van een bal en een kleine paarse voor je.
Damn, die calamaris was jammie.
En ik kom dr net achter dat ik mn bento op kantoor ben vergeten![]()
Nou moet ik mn stomme bento gebruiken morgen.
Oh nou mocht t zo zijn, dan krijgt mn ma m niet, ze heeft potdorie al een kado gehad hoorquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik kan eens bij een vriendin checken of die belangstelling heeft.
Da's een muts: ik had Ghost geruild en vond het he-le-maal niks. Dus ik vraag haar of zij hem wil.
Neuh, omschrijving sprak niet aan en ruiken hoefde ze niet. Prima, ik ruil hem door.
4 dagen later komt ze aan: jij had toch Ghost he? Die is lekkah! Ik heb een preofje gekregen en Njam! Mag ik jouw fles?
Ik tref haar vanavond, zal het eens vragen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh nou mocht t zo zijn, dan krijgt mn ma m niet, ze heeft potdorie al een kado gehad hoor
Kiek mčr!quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik tref haar vanavond, zal het eens vragen.
Misschien vind ik em wel lekkerquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:59 schreef oh-oh het volgende:
Hey Morrie![]()
Cat, jij hoeft m dus ook niet , die fijne fles Ghost???
Ik heb tot nu toe alleen nog maar een knoepert van een bal en een kleine paarse voor je.
Damn, die calamaris was jammie.
En ik kom dr net achter dat ik mn bento op kantoor ben vergeten![]()
Nou moet ik mn stomme bento gebruiken morgen.
Wij zitten het ook te kijken.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:01 schreef oh-oh het volgende:
De Pfaffs gaan weer op stap met hun rijdbaar café
Dat moet ik ook nog doen..........................quote:
Hoi!quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:59 schreef ALTER-EGO het volgende:
*voorzichtig binnenval*
Eens kijken of het nu wat beter lukt om mijn aandacht hier er bij te houden.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
psstecht? ECHT?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Heb jij ook Ghost?quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:05 schreef Maes het volgende:
[..]
Misschien vind ik em wel lekkerIk ga het morgenvroeg proberen
tssss, concentratie en zelfdicipline, dat heb je nodig!quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:06 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hoi!
Mij lukt het idd ook totaal niet vanavond![]()
Ik heb deze al eerder gezien, ik vind het echt zoooo bij hun passen, te grappig toch?quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:06 schreef Bamba het volgende:
[..]
Wij zitten het ook te kijken.. Dat lijkt me nou serieus waar leuk om te doen! Ook al lust ik geen bier
quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:06 schreef Maes het volgende:
[..]
Dat moet ik ook nog doen..........................
Volgens mij wel dat is toch die grote fles? Even in de badkamer kijken, moment.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heb jij ook Ghost?
Ik hou gewoon echt niet van bloemengeuren.
En lelies vind ik al helemaal van die graftakken![]()
Was gewoon echt heel dom van me, ik was echt ff in de war met snowdrops
mag AA eindelijk los dan?quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:09 schreef Cat22 het volgende:
De bench van AA is - met Elisa- bij Clums gearriveerd!
Erg hčquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jij bent echt je hele dag heerlijk aan het verlummelen he
![]()
Hoe weet jij dat nou weer?quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:09 schreef Cat22 het volgende:
De bench van AA is - met Elisa- bij Clums gearriveerd!
Ben d'r bang voor.quote:
Ik heb geen ADHD.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
tssss, concentratie en zelfdicipline, dat heb je nodig!![]()
Zo eenvoudigquote:
Ik las net dat je je niet zo tof voelt.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:06 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hoi!
Mij lukt het idd ook totaal niet vanavond![]()
Idd, ze zijn daar toch wel in voor een feestje altijd! Lijkt me een gezellige familie! Mijn familie houdt ook van bier, die zal er alleen niet voor willen trappen denk ikquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb deze al eerder gezien, ik vind het echt zoooo bij hun passen, te grappig toch?
En helemaal voor den Bompa
grapjes mogen, ik kan aardig wat hebbenquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:13 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik heb geen ADHD.
![]()
![]()
Grapje mag ik maken he, ik weet hoe het is (van dichtbij dan)![]()
![]()
En nee, met hoofdpijn kan ik me echt totaal niet concentreren. Gelukkig wel wat huiswerk kunnen doen op mn werk vandaag, maar t was wel weer zwaar zo'n hele dag werken! Plus het was druk en dan ga ik toch snel teveel doen...![]()
Wij houden allemaal niet van bier maar dat viaduct kwamen wij denk ik ook niet overquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:15 schreef Bamba het volgende:
[..]
Idd, ze zijn daar toch wel in voor een feestje altijd! Lijkt me een gezellige familie! Mijn familie houdt ook van bier, die zal er alleen niet voor willen trappen denk ik
En zo wek ik de illusie dat ik alles weet......quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:14 schreef Maes het volgende:
[..]
Zo eenvoudigIk denk je hebt een hotline met Eliesje
Rust maar lekker uit danquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:13 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik heb geen ADHD.
![]()
![]()
Grapje mag ik maken he, ik weet hoe het is (van dichtbij dan)![]()
![]()
En nee, met hoofdpijn kan ik me echt totaal niet concentreren. Gelukkig wel wat huiswerk kunnen doen op mn werk vandaag, maar t was wel weer zwaar zo'n hele dag werken! Plus het was druk en dan ga ik toch snel teveel doen...![]()
quote:
Kuthoerrrrrrrrrr hoestie daar?????quote:
wij zouden dat een tijd geleden ook doen (niet doorgegaan) en dan mocht ik mee om te sturenquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:15 schreef Bamba het volgende:
[..]
Idd, ze zijn daar toch wel in voor een feestje altijd! Lijkt me een gezellige familie! Mijn familie houdt ook van bier, die zal er alleen niet voor willen trappen denk ik
quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:17 schreef ferrari_rood het volgende:
Ons ventje is weer thuis. Maar ik ben er niet rustiger van geworden. De DA die de echo gemaakt had was weer bezig met een operatie dus hem niet gesproken. Hij had al wel contact gehad met onze "vaste" DA. er is nog geen weefsel weggenomen omdat dat niet gelukt was. Er was op de echo wel veel verdacht weefsel te zien. Volgende week donderdag staat er een kijkoperatie gepland. Tot die tijd hem nog maar wat aan laten sterken met kittenvoer oid.
In België hoeft dat niet en al helemaal niet als je Pfaff bent geloof ikquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
wij zouden dat een tijd geleden ook doen (niet doorgegaan) en dan mocht ik mee om te sturenHier moet de bestuurder nuchter blijven namelijk...
Gaan jullie nou toch weer de hele medische mallemolen in met hem?quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:17 schreef ferrari_rood het volgende:
Ons ventje is weer thuis. Maar ik ben er niet rustiger van geworden. De DA die de echo gemaakt had was weer bezig met een operatie dus hem niet gesproken. Hij had al wel contact gehad met onze "vaste" DA. er is nog geen weefsel weggenomen omdat dat niet gelukt was. Er was op de echo wel veel verdacht weefsel te zien. Volgende week donderdag staat er een kijkoperatie gepland. Tot die tijd hem nog maar wat aan laten sterken met kittenvoer oid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |