quote:Op maandag 29 maart 2010 00:01 schreef Braddie het volgende:
NEEN!!!
Heb het vandaag bij de Next-Level gevraagd, die dachten dat het September zou worden, maar dat het waarschijnlijk nog 2011 kan worden ook!
We hebben er helaas niets aan, wat jij denkt...quote:Op maandag 29 maart 2010 16:37 schreef Braddie het volgende:
Het spel komt denk ik rond de zomer vakantie uit, dat is zo`n beetje het beste wat ze kunnen doen...
En hij wordt natuurlijk super vet!
Waarvan jij het bestaan weet.quote:Op maandag 5 april 2010 21:35 schreef Meike26 het volgende:
Voor de eerste keer dat ik bij een auto echt duidelijk een "bah" gevoel heb ! Bij die Gallardo zie je...rond de 45 seconden, duidelijk dat de wielkast bestaat uit een beperkt aantal segmenten...![]()
IK weet het, had het beter niet kunnen zeggen, want nu ziet iedereen het....maar ik vind dit echt heel teleurstellend.
En nog steeds maar 8 auto's....
Dan is het én al geen sim en dat is al erg zat, maar dan slaan ze vervolgens met het geluid ook nog eens de plank FINAAL mis.quote:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:31 schreef Meike26 het volgende:
Ik wacht eerst op F1 2010 ! Tegen de tijd dat ik dat spel uit heb, zal GT5 er ook wel zijn !
Tot morgen 12:00 uur te koop op http://www.nicedeals.nl.quote:THE ULTIMATE RACESEAT !!
Normaal: ¤ 699.95
Nu: ¤ 399.95
Wil je het gevoel hebben echt aan het racen te zijn?
Dan past deze Raceseat perfect bij jouw !
De Raceseat bestaat uit de volgende 4 onderdelen :
- Playseat Classic Le Mans (Mooie Alcantara stoel, heerlijk gevormd voor een stevige zit)
- Pro Kit onderstel Zwart (Stabiel onderstel met ruimte om je console op te bergen)
- TV Kit Zwart (Voor LCD TV's tussen de 17 en 26'')
- Playseat Seatglider (om de stoel naar voor en achteren te schuiven)
De set is exclusief Stuur en LCD !! Maar die heb je waarschijnlijk zelf al ?!
Specificaties :
- Stalen constructie
- Zwart gepoedercoat voor lange levensduur
- Safetycase voor Gameconsole
- Inclusief gereedschap
- Afmetingen Pro Kit : 98H x 52B x 130L cm
- TV KIT : Voor schermen van 15 t/m 26'' en maximaal gewicht van 18 kilo
- Traploos verstelbaar
- Echte racestoel
- 2 jaar garantie
- Gewicht 16 kilo (Stoel)
- Leeftijd vanaf 8 tot 88 jaar :-)
- Universeel voor alle Logitech sturen met uitzondering van het G25/G27 stuur*
* Met enig technisch inzicht is dit eventueel wel aan te passen.
Verzendkosten: ¤ 11.95
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |