abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77026023
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 00:45 schreef Cyberia18 het volgende:

Te-ring. Wát een precisie.
Wtf... Hartstikke nep. Dat zie je toch?

In het spel maakt het poppetje pre-cies diezelfde stuurbewegingen als in het echt. Pre-cies diezelfde corrigeer punten etc. Lijkt me héél toevallig als die vent in het echt, PRECIES diezelfde corrigeringen moet maken als in het spel, en vica verca.

Gewoon en kopietje van gemaakt, en vrijgegeven. Kijk, zal best heel wat realisme in zitten, maar dit? Nee...
  dinsdag 19 januari 2010 @ 20:51:33 #82
270524 Flodder450
99% slechtheid, 1% plankton
pi_77026313
DNF #2
pi_77026339
Waar denk je dat het een demo van is?
Juist, "Data Logger Visualization Technology" Demo

Oftewel, een technisch snufje die gebruikt wordt om een rondje in het echt naar het spel te halen. Dus is alles hetzelfde. Dat is exact de bedoeling. En die data gebruiken ze dan weer om het spel realistischer te maken.
  dinsdag 19 januari 2010 @ 21:41:10 #84
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_77029215
Sowieso, als ik realisme wil, stap ik wel in mijn auto. Het is en blijft een game. Punt
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_77029445
Ik zie trouwens wel mogelijkheden met die technologie om in het spel te gebruiken als die klaar is.

Zo kan Polyphony coureurs in het echt een ronde laten rijden met zo'n camera in de auto. Die ronde wordt vervolgens omgezet in het spel zoals op dat filmpje, en daar een ghost/replay van maken om te downloaden in het spel zelf. En dan de tijd van de coureur in het echt proberen te verbeteren. Dat lijkt me gaaf.
pi_77030902
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 20:52 schreef Desunoto het volgende:
Waar denk je dat het een demo van is?
Juist, "Data Logger Visualization Technology" Demo

Oftewel, een technisch snufje die gebruikt wordt om een rondje in het echt naar het spel te halen. Dus is alles hetzelfde. Dat is exact de bedoeling. En die data gebruiken ze dan weer om het spel realistischer te maken.
Ja, weet ik veel.

Wel nice dan.
pi_77035688
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 20:46 schreef Ben. het volgende:

[..]

Wtf... Hartstikke nep. Dat zie je toch?

In het spel maakt het poppetje pre-cies diezelfde stuurbewegingen als in het echt. Pre-cies diezelfde corrigeer punten etc. Lijkt me héél toevallig als die vent in het echt, PRECIES diezelfde corrigeringen moet maken als in het spel, en vica verca.

Gewoon en kopietje van gemaakt, en vrijgegeven. Kijk, zal best heel wat realisme in zitten, maar dit? Nee...
quote:
Maak een replay in Gran Turismo 5 door in het echt te racen

Toyota en Polyphony Digital werken samen om data uit races die in het echt worden gehouden, te laten zien in de replay-modus van Gran Turismo 5. Dit heeft de bedenker van de Gran Turismo-serie, Kazunori Yamauchi, onthuld op de Tokyo Auto Salon.

Met behulp van GPS-data en het in de Lexus IS F aanwezige CAN-systeem, een intern systeem voor data-overdracht, kan data uit de auto op een USB-stick worden gezet. Die data kan weer worden ingelezen op een PlayStation 3 met Gran Turismo 5. In de replay-modus is de race vervolgens terug te kijken en de rijstijl te analyseren. Deze optie werkt waarschijnlijk alleen wanneer er geracet is op een circuit dat ook in de game zit.

Beperkt gebruik
Het systeem is in Tokyo gedemonstreerd door in het echt en digitaal een ronde te rijden met de Lexus op de Fuji Speedway. Deze races werden vervolgens naast elkaar gezet. Het is nog niet bekendgemaakt of andere auto's deze optie gaan ondersteunen.
pi_77043454
Het allermooiste zou natuurlijk nog wel zijn dat je bijvoorbeeld in de buurt rond gaat rijden met je GPS en dat je die data kunt uploaden naar GT die er vervolgens met de track editor een circuit van maakt
PSN id: NL_SToRM
pi_77069421
Volgens Bart Smit wordt hij 1 juni verwacht..
pi_77542701
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 15:34 schreef Meike26 het volgende:
Even een kleine schop:

http://www.gtplanet.net/gran-turismo-5-delayed-in-japan/

Vals alarm dus !!
Leer mij Sony kennen, het onvermijdelijke is dan toch gebeurt:

Gran Turismo 5 eind 2010!!!
Fok!Wormskampioen '09
Live en PSN: geemfriek
Mario Kart Wii: 0216-0895-3770
pi_77576488
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 21:22 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Ik was me er helemaal niet van bewust dat er nog geen releasedatum was voor dit spel. Heb een paar dagen terug pas een PS3 gekocht en heb toen gelijk geinformeerd naar GT5
Ze had GT5 Prologue besteld

Die lag op dat moment nog in de schappen
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_77953043
Filmpje van de Franse GT Academy finale:

Op zich niet zo'n bijzonder filmpje, maar het is wel interessant om te zien dat bijvoorbeeld het gras langs het circuit veel meer detail kent dan bij GT5P.

Dit is hoe het gras eruit zag in GT5P:

Dezelfde bocht in GT5:
PSN id: NL_SToRM
pi_78116240
ik kannn nietttt wachtteennnnn

dadelijk valt de game tegen....
pi_78116702
Tegenvallen GT5?
Neuh...

Het word denk ik de beste Racegame van 2010-2011-212..... Zeker omdat er al 5! jaar aangewerkt word..
pi_78119535
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 21:17 schreef Braddie het volgende:
Tegenvallen GT5?
Neuh...

Het word denk ik de beste Racegame van 2010-2011-212..... Zeker omdat er al 5! jaar aangewerkt word..
Dan wordt Duke Nukem Forever de beste game ooit die nooit geëvenaard kan worden

Beste racegame van dit jaar misschien, maar persoonlijk ben ik meer tevreden over de Forza reeks dan over de GT reeks.
Fok!Wormskampioen '09
Live en PSN: geemfriek
Mario Kart Wii: 0216-0895-3770
pi_78119709
Dat er 5 jaar aan gewerkt wordt zegt ook niet alles. Het is te hopen dat ze 5 jaar continue dingen aan het toevoegen en uitwerken zijn geweest, en dat er niet 2,5 jaar daarvan elke keer dingen geschrapt worden/opnieuw gedaan moesten worden omdat het fout ging. Want dat kan ook.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')