Dat hoeft niet, want als je de physcis van regen over laat gaan in een vloeistof zodra deze contact maken met een ondergrond, en dat op een ondergrond die static is, dan blijven er naar mijn idee vanzelf plassen staan wanneer er ergens een kuil is !quote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:17 schreef Desunoto het volgende:
Die track editor was toch alleen een gerucht? En dat van die plassen zou meteen een gigantische stap zijn, dan moeten ze over het hele circuit elke regendruppel met water psychics en de stroming ervan e.d simuleren.... dat zie ik nog niet gebeuren.
Maar het alleen al toevoegen van geleidelijke overgangen met regen.. steeds meer glijden en zo zou al heel wat zijn. Dat is iets wat veel racegames ontzettend missen.
Dat is wel erg tof.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:23 schreef Meike26 het volgende:
Track Editor is een tijd geleden al bevestigd. Zowel bestaande tracks als gloednieuwe kunnen gemaakt/gedeeld en natuurlijk gespeeld worden! Zal het morgen even opzoeken.
Niet.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:23 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Track Editor is een tijd geleden al bevestigd. Zowel bestaande tracks als gloednieuwe kunnen gemaakt/gedeeld en natuurlijk gespeeld worden! Zal het morgen even opzoeken.
http://www.gtplanet.net/k(...)interview/#more-4941quote:A direct question about the track editor is deflected, as Yamauchi states “Unfortunately, it’s really just a rumor right now, so I can’t really comment on that.”
Ook zoals ze bij GTR gedaan hebben?quote:maar ze hebben hem wel tot in de centimeter nauwkeurig nagemaakt zo te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |