abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76764676
Even een kleine schop:

http://www.gtplanet.net/gran-turismo-5-delayed-in-japan/

Vals alarm dus !!
pi_76765805
Wat boeit het eigenlijk wanneer die uitkomt? Wees blij dat ze nog een GT voor je maken.
pi_76795247
Is het raar dat ik deze game vandaag heb laten reserveren omdat hij 17 februari bij de Mediamarkt in de schappen zal staan???
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_76795254
Komt ie uit op de PC?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_76795357
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 05:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Komt ie uit op de PC?
heb hem voor de PS3 besteld...
pi_76795686
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 05:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Komt ie uit op de PC?
Nee.
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 05:50 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Is het raar dat ik deze game vandaag heb laten reserveren omdat hij 17 februari bij de Mediamarkt in de schappen zal staan???
Ja
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_76810563
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 08:01 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Nee.
[..]

Ja
Bij de Mediamarkt hebben ze me toch echt gezegd dat hij op 17 februari uitkomt.
pi_76810802
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 15:59 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Mediamarkt
pi_76812083
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 15:59 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Bij de Mediamarkt hebben ze me toch echt gezegd dat hij op 17 februari uitkomt.
Hebben ze het jaartal ook gezegd
PSN id: NL_SToRM
pi_76813641
Het zekere voor het onzekere gekozen (zij weten meer dan ons en misschien hebben ze wel bericht gekregen dat ie dan binnen zou komen) en Media Markt Utrecht gebeld. Ze hebben voor mij in de computer gekeken en er staat helemaal niets in over 17 februari / geen enkele datum die er in staat !
pi_76813774
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 17:11 schreef Meike26 het volgende:
Het zekere voor het onzekere gekozen (zij weten meer dan ons en misschien hebben ze wel bericht gekregen dat ie dan binnen zou komen) en Media Markt Utrecht gebeld. Ze hebben voor mij in de computer gekeken en er staat helemaal niets in over 17 februari / geen enkele datum die er in staat !
Vreemd... Zal er vanavond nog eens langs gaan als ik tijd heb om t even na te vragen
pi_76814244
Als Sony het al nog niet weet waarom dan in godsnaam informeren bij een retailer?
pi_76814715
Odat Sony kan doen alsof ze van niets weten en een retailer nooit kan beloven dat ze het spelletje mee spelen (beetje lastig om duizenden collega's te verzoeken liever de mond te houden.

Net zoals dat de nieuwe hit van Madonna naar buiten lekt vanwege een onbetrouwbare studioknul en een fabriekswerker bij VW telefoon fototjes naar buiten brengt van de nieuwste Golf / Passat.

Daarom
pi_76823954
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 17:26 schreef Cyberia18 het volgende:
Als Sony het al nog niet weet waarom dan in godsnaam informeren bij een retailer?
Ik was me er helemaal niet van bewust dat er nog geen releasedatum was voor dit spel. Heb een paar dagen terug pas een PS3 gekocht en heb toen gelijk geinformeerd naar GT5
pi_76900397
Ik hoorde dat GT5 nu over een dag- nacht systeem zal beschikken en een weersysteem? Beide die geleidelijk veranderen gedurende races?

Als dat zo is...
En ze het goed uitvoeren dan hebben ze twee extreem grote pluspunten te pakken.

Ben heeeeel benieuwd of GT5 tegen die tijd mij een PS3 laat kopen. Maar als ik dit hoor...
  zaterdag 16 januari 2010 @ 20:59:02 #66
260227 Splobber
PSN: MacKroket
pi_76901788
Op Spa rond een uur of 9 racen met een klein regenbuitje in een LMP1 wagen, dat lijkt me echt briljant om te doen
pi_76902034
Als ze endurance races met dag-nacht cyclus en weerseffecten kunnen simuleren... inclusief zo nu en dan onvoorspelbaar snelle veranderingen met buien van 5 minuten en later een bui van 40 minuten bijvoorbeeld en met de intermediate/regenbanden gokjes.... dan zijn ze fucking helden.

Als ze dat doen met prachtige beelden en 16 auto's op de baan dan ben ik verkocht. Dan is Forza 3 geeneens competitie meer want GT5 zit dan een paar niveau's hoger.

Maar dan moeten ze het wel echt goed doen. Maar gezien de tijd ze ervoor nemen heb ik goede hoop.
pi_76902298
Het lijkt me toch logisch dat wanneer ze zoveel tijd er voor uit trekken en er zo trots op zijn met de bekendmaking van dag/nachtcyclus, dat er ook goed nagedacht is over de keuze van (regen)banden en het gokken op het doorrijden op slicks, als het buitje maar 2 minuten duurt.

Want ja dan zijn het echte helden Lijkt me trouwens ook wel leuk, als je een bepaalde baan maakt in de Track Editor, zou je dan niet een paar kuilen kunnen maken in bochten of een lang recht stuk, zodat er plassen ontstaan = big fun
pi_76902485
Die track editor was toch alleen een gerucht? En dat van die plassen zou meteen een gigantische stap zijn, dan moeten ze over het hele circuit elke regendruppel met water psychics en de stroming ervan e.d simuleren.... dat zie ik nog niet gebeuren.

Maar het alleen al toevoegen van geleidelijke overgangen met regen.. steeds meer glijden en zo zou al heel wat zijn. Dat is iets wat veel racegames ontzettend missen.
pi_76902718
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 21:17 schreef Desunoto het volgende:
Die track editor was toch alleen een gerucht? En dat van die plassen zou meteen een gigantische stap zijn, dan moeten ze over het hele circuit elke regendruppel met water psychics en de stroming ervan e.d simuleren.... dat zie ik nog niet gebeuren.

Maar het alleen al toevoegen van geleidelijke overgangen met regen.. steeds meer glijden en zo zou al heel wat zijn. Dat is iets wat veel racegames ontzettend missen.
Dat hoeft niet, want als je de physcis van regen over laat gaan in een vloeistof zodra deze contact maken met een ondergrond, en dat op een ondergrond die static is, dan blijven er naar mijn idee vanzelf plassen staan wanneer er ergens een kuil is !

Track Editor is een tijd geleden al bevestigd. Zowel bestaande tracks als gloednieuwe kunnen gemaakt/gedeeld en natuurlijk gespeeld worden! Zal het morgen even opzoeken.
pi_76902812
Ik weet daar niet zo heel veel vanaf maar volgens mij is het simuleren van water nogal een grote opgave en zal het ontzettend veel eisen van de PS3 dan. Als dat er ook nog bij moet komen.

Maar als ze het kunnen, hulde!
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 21:23 schreef Meike26 het volgende:
Track Editor is een tijd geleden al bevestigd. Zowel bestaande tracks als gloednieuwe kunnen gemaakt/gedeeld en natuurlijk gespeeld worden! Zal het morgen even opzoeken.
Dat is wel erg tof.
pi_76903104
Wanneer het zover is, ga ik het in iedergeval uitproberen
pi_76904350
Ik werk zelf bij de MediaMarkt. Op de games afdeling. Jullie horen van mij zodra die ertussen staat.
pi_76905138
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 21:23 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Niet.
quote:
A direct question about the track editor is deflected, as Yamauchi states “Unfortunately, it’s really just a rumor right now, so I can’t really comment on that.”
http://www.gtplanet.net/k(...)interview/#more-4941
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')