heb hem voor de PS3 besteld...quote:
Nee.quote:
Jaquote:Op donderdag 14 januari 2010 05:50 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Is het raar dat ik deze game vandaag heb laten reserveren omdat hij 17 februari bij de Mediamarkt in de schappen zal staan???
Bij de Mediamarkt hebben ze me toch echt gezegd dat hij op 17 februari uitkomt.quote:
Hebben ze het jaartal ook gezegdquote:Op donderdag 14 januari 2010 15:59 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Bij de Mediamarkt hebben ze me toch echt gezegd dat hij op 17 februari uitkomt.
Vreemd... Zal er vanavond nog eens langs gaan als ik tijd heb om t even na te vragenquote:Op donderdag 14 januari 2010 17:11 schreef Meike26 het volgende:
Het zekere voor het onzekere gekozen (zij weten meer dan ons en misschien hebben ze wel bericht gekregen dat ie dan binnen zou komen) en Media Markt Utrecht gebeld. Ze hebben voor mij in de computer gekeken en er staat helemaal niets in over 17 februari / geen enkele datum die er in staat !
Ik was me er helemaal niet van bewust dat er nog geen releasedatum was voor dit spel. Heb een paar dagen terug pas een PS3 gekocht en heb toen gelijk geinformeerd naar GT5quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:26 schreef Cyberia18 het volgende:
Als Sony het al nog niet weet waarom dan in godsnaam informeren bij een retailer?
Dat hoeft niet, want als je de physcis van regen over laat gaan in een vloeistof zodra deze contact maken met een ondergrond, en dat op een ondergrond die static is, dan blijven er naar mijn idee vanzelf plassen staan wanneer er ergens een kuil is !quote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:17 schreef Desunoto het volgende:
Die track editor was toch alleen een gerucht? En dat van die plassen zou meteen een gigantische stap zijn, dan moeten ze over het hele circuit elke regendruppel met water psychics en de stroming ervan e.d simuleren.... dat zie ik nog niet gebeuren.
Maar het alleen al toevoegen van geleidelijke overgangen met regen.. steeds meer glijden en zo zou al heel wat zijn. Dat is iets wat veel racegames ontzettend missen.
Dat is wel erg tof.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:23 schreef Meike26 het volgende:
Track Editor is een tijd geleden al bevestigd. Zowel bestaande tracks als gloednieuwe kunnen gemaakt/gedeeld en natuurlijk gespeeld worden! Zal het morgen even opzoeken.
Niet.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:23 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Track Editor is een tijd geleden al bevestigd. Zowel bestaande tracks als gloednieuwe kunnen gemaakt/gedeeld en natuurlijk gespeeld worden! Zal het morgen even opzoeken.
http://www.gtplanet.net/k(...)interview/#more-4941quote:A direct question about the track editor is deflected, as Yamauchi states “Unfortunately, it’s really just a rumor right now, so I can’t really comment on that.”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |