Fallout 3 ken ik ! (quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:37 schreef Griebus het volgende:
[..]
Wát?
Hehehe ik krijg ook nu weer even een fallout3 flashback bij de intro van DLL
Het intro van de Europese stadion-shows wordt ook gebruikt in Fallout 3: "I Don't Want To Set the World On Fire" door The Ink Spots. Later door Alex gecovered in het voorprogramma van Richard Hawley.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:39 schreef Leonos het volgende:
[..]
Fallout 3 ken ik ! () Nu DLL nog ?
Ik neem aan Dance Little Liar.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:39 schreef Leonos het volgende:
[..]
Fallout 3 ken ik ! () Nu DLL nog ?
Ik heb het verkeerd verwoord; zoals Aisumasen al zei was het de show intro en niet die van DLL.quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:20 schreef Leonos het volgende:
Alleen het nummer lijkt voor geen meter op dat Fall Out liedje?
Dus er is een bootleg van het HMH concert? Is die toevallig ergens te vinden?quote:Op woensdag 20 januari 2010 04:06 schreef Merkie het volgende:
Blijf het toch een fascinerend nummer vinden, dat Dance Little Liar. Als je bij die bootleg-versie de eerste snaren aangeslagen hoort worden ben ik meteen terug in de HMH.
De intro, waar Matt's drums heerlijk inkomen, en het eerste couplet waar Alex nonchalant z'n woorden d'r uit rolt met Matt schreeuwend als tweede stem, is echt koningen! Oja, het reffrein, Alex agressieve manier van zingen, het rustmomentje met Nick's harde bass en de outro is ook geniaal! Met andere woorden: je hebt helemaal gelijk.quote:Op donderdag 21 januari 2010 00:24 schreef TC03 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 januari 2010 00:24 schreef TC03 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
John Ashton z'n harmonie-vocalen? Leuke versie, interessanter dan op plaat.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:36 schreef Arn0 het volgende:
Voor de mensen die de bootleg hebben: Check 4:35 en verder van The Jewellers Hand
John Ashton? Ik dacht dat het Matt was..quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:48 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
John Ashton z'n harmonie-vocalen? Leuke versie, interessanter dan op plaat.
Ik ook niet, maar ik vind het ook niet grappig en het kan me evenmin iets schelenquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:32 schreef Arn0 het volgende:
Grappig, wist niet dat Kate Moss en Alex Turner vrienden waren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |