Heb jij eigenlijk ook veel foto's van ze op je computer/externe HD's staan?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:35 schreef Aisumasen het volgende:
Haha, de NME kersteditie 2007. Vond hun verkleedpartijtjes op de Brit Awards 2007 en 2008 nóg leuker.
Hmm oké. Want dat is zowat het enige dat mist in mijn collectie en vind hun foto's altijd wel tof.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:46 schreef Aisumasen het volgende:
Nee, maar wel een shitload aan knipsels en magazines. En zelfgemaakte foto's, ja.
Of fans van een band die al 40 jaar uit elkaar isquote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:11 schreef Aisumasen het volgende:
Kun je nagaan hoe fans van bands die eens in de 3 jaar een album uitbrengen zich moeten voelen.
Je kan het Beatles topic toch echt niet uit je hoofd krijgen héquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:06 schreef AMDB het volgende:
[..]
Of fans van een band die al 40 jaar uit elkaar is
Alexa is de bitch die Alex bij mij weghoudtquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:11 schreef hallo-daar het volgende:
Eindelijk weer es interessant AM-nieuws! Alexa is de best geklede vrouw volgens Vogue en Mulberry. En ze heeft een tas ontworpen of iets dergelijks.
http://www.ulike.net/news(...)ue-best-dressed-list
http://famespy.com/2009/0(...)0%98it%E2%80%99-bag/
Gaaf hèèh?
Neverquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:08 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Je kan het Beatles topic toch echt niet uit je hoofd krijgen hé
quote:3. Alex Turner
(Last year No.3)
"I've always been inspired by the rock'n'roll style of British musicians, and for me Alex Turner epitomises the new wave of mod - rock fashion meets preppy college kid. Whether he's wearing his trademark skinny jeans and pea coat or a sharp suit healways looks effortlessly cool."
Tommy Hilfiger, designer
GQ says: Together with his trend-setting girlfriend Alexa Chung, Arctic Monkeys' frontman continues to raise the bar in the style stakes on both sides of the Atlantic.
Heb je het nu over Alexa of Alex?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:33 schreef Aisumasen het volgende:
Exact, ik loop er hetzelfde bij. Nu nog de sigaret.
quote:
Samen met Miles Kane zagen hij er ook stijlvol uit tijdens het TLSP-concert in Paradiso!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:26 schreef Merkie het volgende:
Ik moet zeggen dat Alex zijn outfit er soms ook best goed uit ziet. Alleen in de HMH droeg hij weer zo'n vodje van een t-shirt, snap ik dan niet
.
The Vinesquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:26 schreef Merkie het volgende:
Ik moet zeggen dat Alex zijn outfit er soms ook best goed uit ziet. Alleen in de HMH droeg hij weer zo'n vodje van een t-shirt, snap ik dan niet
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |