OMG een kruising tussen een metalhead en een mooiboy!!!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:07 schreef laforest het volgende:
[..]
OMG hij schrikt straks dat ik ook Hilfiger, Armani en Polo Sport in mijn kast heb.
Kan niet hoor, een metal met zulke kleding
Hoezo oppervlakkig.
Oh god, zie je dan echt niet hoe belachelijk kinderlijk je bezig bent?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:07 schreef laforest het volgende:
[..]
OMG hij schrikt straks dat ik ook Hilfiger, Armani en Polo Sport in mijn kast heb.
Kan niet hoor, een metal met zulke kleding
Hoezo oppervlakkig.
Er was geen eens een ruziequote:Op zondag 10 januari 2010 13:50 schreef Azrael1991 het volgende:
Sorry dat ik een tijdje niet gereageerd heb, in het weekend ben ik meestal redelijk drukIk schrok wel een beetje van de ruzie op pagina 5/6. Ik snap neit waarom men elkaar niet in zijn waarde wilt laten. Als men iets wilt dragen en een bepaalde tattoo wilt hebben laat degene dan en laat deze er dan vooral blij om zijn. Om degene dan belachelijk te gaan maken omdat hij/zij 30 is vindt ik onredelijk. Heb je er last van?
Wicca's hebben bepaalde rangen in het geloof, zo ben ik nu eerste graad. Dit heet een priester. De hoogste graad in ons geloof is hogepriester. Een hogepriester mag zijn eigen coven opbouwen. Een coven is een gemeenschap bestaande uit 13 leden.
Nog een aanvulling op het aannemen van mijn nieuwe naam tijdens mijn inwijding; Het aannemen van die nieuwe naam symboliseert het begin van een nieuwe levensperiode. Ik sloot mijn verleden af en begon aan een nieuw leven. Ik wilde mijn verleden afsluiten omdat ik het zwaar heb gehad en niet werd geaccepteerd, zelf mijn ouders hadden het er moeilijk mee. (Ouders zijn christelijk) Na deze moeilijke tijd werd ik eindelijk opgenomen in een groep die mij wel waardeerde en die me wel wilde hebben.
quote:Op zondag 10 januari 2010 14:02 schreef Desunoto het volgende:
Iemand in z'n waarde laten en je mening mogen geven ligt soms heel dicht bij elkaar.
Als iemand wicca een belachelijk iets vindt, dan mag die dat gewoon zeggen. En soms is dat hard en dan roept een heks "je laat me niet in m'n waarde" en de ander zegt dan "ja maar dat is gewoon mijn mening".
Aan de ene kant moet degene met een mening erover zich wel een beetje inhouden in z'n uitlatingen, maar aan de andere kant moet iemand met een bepaald geloof of iemand die extravagante kleding draagt o.i.d ook gewoon kunnen VERWACHTEN dat er negatieve dingen over gezegd worden, en niet gaan zitten... om zo maar te zeggen, huilen dat mensen er een negatieve kijk op hebben. Want dat is voorspelbaar.
zaggie ik mis je, kom eens naar het turkentopicquote:Op zondag 10 januari 2010 14:37 schreef zarGon het volgende:
Waarom word je raar aangekeken? Komt het door je kleding?Je loopt er niet mee te koop zeg je. Het is voor mij nog steeds vaag waarom je niet wordt geaccepteerd.
beter toch.quote:Op zondag 10 januari 2010 14:42 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Dat mag, maar ik moest wel een beetje lachen.
Foto van jezelf?quote:Op zondag 10 januari 2010 15:01 schreef Azrael1991 het volgende:
Iemand kinderachtig noemen om een tattoo vind ik een beetje te ver gaan. Al kan ik begrijpen dat iemand zijn mening wilt geven. Denk wel na hoe je het zegt voordat je je mening geeft anders kun je anderen best veel pijn doen.
Zoals ik al zei houdt ik de Wicca-rituelen binnen mijn coven/kamer. Ik ben het er volledig mee eens dat niet iedereen "last" hoeft te hebben van mijn geloof. Wel vind ik dat anderen respect moeten kunnen opbrengen voor mij en mijn geloofsovertuiging. Laat mij en mijn mede wiccans in hun waarde en laat ons de dingen doen die wij willen doen.
Een redelijk groot deel van de samenleving heeft er heel veel moeite mee ons te accepteren terwijl andere geloven ook vrij absurde dingen doen.
Ik zit ook niet op dit forum om te huilen en zielig te doen. Ik wil alleen uitvinden hoe jullie er nou over denken en hoe de samenleving nou in elkaar zit. Mensen als Bilmiyorem die simpelweg reageren met "ja je bent raar" zijn in mijn ogen onderontwikkeld. Als je een mening hebt onderbouw die dan. Reageer inhoudelijk of reageer niet
Waar staat dat iemand het kinderachtig vind? Ik heb het over de manier waarop sommige mensen zich denken te kunnen gedragen naar anderen wegens een overtuiging of welk willekeurig plakplaatje ook waarmee ze zich willen onderscheiden van de anderen.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:01 schreef Azrael1991 het volgende:
Iemand kinderachtig noemen om een tattoo vind ik een beetje te ver gaan. Al kan ik begrijpen dat iemand zijn mening wilt geven. Denk wel na hoe je het zegt voordat je je mening geeft anders kun je anderen best veel pijn doen.
Zoals ik al zei houdt ik de Wicca-rituelen binnen mijn coven/kamer. Ik ben het er volledig mee eens dat niet iedereen "last" hoeft te hebben van mijn geloof. Wel vind ik dat anderen respect moeten kunnen opbrengen voor mij en mijn geloofsovertuiging. Laat mij en mijn mede wiccans in hun waarde en laat ons de dingen doen die wij willen doen.
Een redelijk groot deel van de samenleving heeft er heel veel moeite mee ons te accepteren terwijl andere geloven ook vrij absurde dingen doen.
Ik zit ook niet op dit forum om te huilen en zielig te doen. Ik wil alleen uitvinden hoe jullie er nou over denken en hoe de samenleving nou in elkaar zit. Mensen als Bilmiyorem die simpelweg reageren met "ja je bent raar" zijn in mijn ogen onderontwikkeld. Als je een mening hebt onderbouw die dan. Reageer inhoudelijk of reageer niet
Je moet niet vergeten dat we in een redelijk "christelijk" georienteerde maatschappij leven, dat is misschien kut voor ons, maar het is wel zo. Toch vind ik datquote:Een redelijk groot deel van de samenleving heeft er heel veel moeite mee ons te accepteren terwijl andere geloven ook vrij absurde dingen doen.
best wel kort door de bocht is, want dat is niet zo.quote:"een groot deel van de samenleving"
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:10 schreef Desunoto het volgende:
[..]
OMG een kruising tussen een metalhead en een mooiboy!!!![]()
![]()
![]()
Mag ik je aanraken? Zeldzaam soort!!![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |