abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76548957
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 00:52 schreef Suusje-V het volgende:

[..]

Bwehe, ik hou ook wel van een stevige discussie op z'n tijd
Maar niet over misverstanden, dus niet als ik het eigenlijk ergens mee eens ben en dat iemand waarméé ik het eens ben me daarop aanvalt
Kan ik me voorstellen, helaas heb je dat heel snel op fora.
pi_76548980
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 00:50 schreef Pluis_Konijn het volgende:

[..]

Ja hij is echt geweldig he. Vind ik ook.
Ik neem aan dat jullie vriendje & vriendinnetje zijn?

Overigens: even to get things straight. Ik heb dus wel alle respects voor gothics en wiccans enzo Maar ik vind 't niet vreemd als je tot 'raar' bestempeld wordt als je echt in alles overdrijft en gewoon irrationeel bezig bent. Dingen die ik dus eerder ook al opnoemde zoals lang ongewassen haar en mannen die in 't openbaar jurken met zwart kant dragen enzo
pi_76549033
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 00:55 schreef Suusje-V het volgende:

[..]

Ik neem aan dat jullie vriendje & vriendinnetje zijn?

Overigens: even to get things straight. Ik heb dus wel alle respects voor gothics en wiccans enzo Maar ik vind 't niet vreemd als je tot 'raar' bestempeld wordt als je echt in alles overdrijft en gewoon irrationeel bezig bent. Dingen die ik dus eerder ook al opnoemde zoals lang ongewassen haar en mannen die in 't openbaar jurken met zwart kant dragen enzo
Joaahh... sort of .

Maar done. Ik hou niet zo van van die opvallende figuren . maar nu ik echt slapen, want moe. haha
byee
pi_76549116
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 00:57 schreef Pluis_Konijn het volgende:

[..]

Joaahh... sort of .

Maar done. Ik hou niet zo van van die opvallende figuren . maar nu ik echt slapen, want moe. haha
byee
Hihi slaap lekker you two
pi_76549174
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 01:00 schreef NotYou het volgende:

[..]

Wow, wat een onthulling! Wel een relatie maar je houdt niet zo van hem?
Fotoboek van User
Ik vind dat nog hartstikke meevallen hoor.
Alternatief hoeft niet gelijk overdreven lelijk te zijn

Wij hebben zo'n meisje op school waarvan je niet echt goed kunt zien of het nou een meisje is of niet.
Ze heeft een ontzettend lelijk hoofd, geen makeup, lang ongewassen pluis & klithaar, lelijke jurken, potloodventerjas, ontzettend lelijke shirts & broeken (niet alle gothickleren zijn lelijk, maar die van 'haar' wel) en allemaal van die ugly overdreven accesoires incl. een zwarte nerd-tas volgeklad met gothic/emo teksten en walgelijke buttons + patches

Dát is gewoon lelijk en dáár wordt je mee uitgelachen ja.
Maar dat heeft verder niets met alternatief zijn te maken
  vrijdag 8 januari 2010 @ 01:11:36 #131
236046 NotYou
tigerblood
pi_76549316
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 01:02 schreef Suusje-V het volgende:

[..]

Ik vind dat nog hartstikke meevallen hoor.
Alternatief hoeft niet gelijk overdreven lelijk te zijn

Wij hebben zo'n meisje op school waarvan je niet echt goed kunt zien of het nou een meisje is of niet.
Ze heeft een ontzettend lelijk hoofd, geen makeup, lang ongewassen pluis & klithaar, lelijke jurken, potloodventerjas, ontzettend lelijke shirts & broeken (niet alle gothickleren zijn lelijk, maar die van 'haar' wel) en allemaal van die ugly overdreven accesoires incl. een zwarte nerd-tas volgeklad met gothic/emo teksten en walgelijke buttons + patches

Dát is gewoon lelijk en dáár wordt je mee uitgelachen ja.
Maar dat heeft verder niets met alternatief zijn te maken
Het kan altijd erger ja, maar kom op zeg. Een pentagram met twee punten omhoog op je arm en als je dan eens iets draagt dat wel (korte) mouwen heeft, deze 'nonchalant' omhoog doen zodat je alsnog lekker met je stoere tatoeage kunt showen.

En dan heb ik 't nog niet eens gehad over het totaalplaatje/de foto's. Al die 'diepe' blikken, stoere metalposes. Matcht z'n houding hier trouwens wel perfect. (En nee, als het er nou een paar waren geweest dan had ik er niets van gezegd maar het zijn echt AL zijn foto's. )
Je suis Charlie Sheen
pi_76549450
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 01:11 schreef NotYou het volgende:

[..]

Het kan altijd erger ja, maar kom op zeg. Een pentagram met twee punten omhoog op je arm en als je dan eens iets draagt dat wel (korte) mouwen heeft, deze 'nonchalant' omhoog doen zodat je alsnog lekker met je stoere tatoeage kunt showen. [/spoiler]

Volgens mij doen alle 'stoere' mannen met een tattoo op hun arm/schouder dat wel hoor

[spoiler]En dan heb ik 't nog niet eens gehad over het totaalplaatje/de foto's. Al die 'diepe' blikken, stoere metalposes. Matcht z'n houding hier trouwens wel perfect. (En nee, als het er nou een paar waren geweest dan had ik er niets van gezegd maar het zijn echt AL zijn foto's. )
Tsja, dat zal hij als persoon dan wel zijn he
Ik moet zeggen dat ik hem echt nog wel vind meevallen wat uiterlijk betreft. Niet mijn type hoor, absoluut niet (my boyfriend is like ). Maar zéker geen vieze lelijke gothic zoals dat meisje dat wij op school hebben rondlopen
Gewoon een 'normaal' alternatief persoon, zou ik zeggen
Op uiterlijk gebaseerd dan, van de foto's.
Verder ken ik 'm voor geen reet ofzo
  vrijdag 8 januari 2010 @ 01:25:47 #133
236046 NotYou
tigerblood
pi_76549570
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 01:18 schreef Suusje-V het volgende:

[..]

Tsja, dat zal hij als persoon dan wel zijn he
Ik moet zeggen dat ik hem echt nog wel vind meevallen wat uiterlijk betreft. Niet mijn type hoor, absoluut niet (my boyfriend is like ). Maar zéker geen vieze lelijke gothic zoals dat meisje dat wij op school hebben rondlopen
Gewoon een 'normaal' alternatief persoon, zou ik zeggen
Op uiterlijk gebaseerd dan, van de foto's.
Verder ken ik 'm voor geen reet ofzo
Hij is overduidelijk iemand, die er erg zacht gezegd niets op tegen heeft - op een bepaalde manier - op te vallen en in die context haalde ik zijn fotoboek ook aan.
Je suis Charlie Sheen
pi_76551581
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 01:25 schreef NotYou het volgende:

[..]

Hij is overduidelijk iemand, die er erg zacht gezegd niets op tegen heeft - op een bepaalde manier - op te vallen en in die context haalde ik zijn fotoboek ook aan.
En wat is jouw probleem daarmee? Dat iemand "opvalt"?
Je bent wel diep onder de indruk hea?
Ik val ook op, so what
  vrijdag 8 januari 2010 @ 12:50:26 #135
236046 NotYou
tigerblood
pi_76559429
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 08:22 schreef Pluis_Konijn het volgende:

[..]

En wat is jouw probleem daarmee? Dat iemand "opvalt"?
Je bent wel diep onder de indruk hea?
Ik val ook op, so what
Ach, hij lijkt nogal op te gaan in een fase die de meesten in hun tienerjaren al ontgroeien of zelfs al ontgroeid zijn. Een indirect antwoord op mijn eerdere vraag trouwens:
quote:
geboortedatum: 10-12-1979
Je suis Charlie Sheen
pi_76560242
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 12:50 schreef NotYou het volgende:

[..]

Ach, hij lijkt nogal op te gaan in een fase die de meesten in hun tienerjaren al ontgroeien of zelfs al ontgroeid zijn. Een indirect antwoord op mijn eerdere vraag trouwens:
[..]

Ja die pentagram heb ik al 12 jaar.
Zit je wel dwars hè?
Je zou vast ook wel zo stoer willen wezen.

Ohh en:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kempi

[ Bericht 5% gewijzigd door laforest op 08-01-2010 13:19:32 ]
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God
  vrijdag 8 januari 2010 @ 13:42:05 #137
236046 NotYou
tigerblood
pi_76561373
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 13:13 schreef laforest het volgende:

[..]

Ja die pentagram heb ik al 12 jaar.
Zit je wel dwars hè?
Je zou vast ook wel zo stoer willen wezen.

Ohh en:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kempi

Mooi te zien dat je er ook op je 30e er nog zo blij mee bent dan, of zijn ook die foto's 12 jaar oud?
Verder zou je best eens naar m'n signature mogen kijken:
quote:
Free kempi: artikel 16b lid 1 Auteurswet 1912
Een verwijzing naar de bepaling in de Nederlandse wet met dank waaraan wij vooralsnog legaal voor eigen gebruik films en muziek kunnen downloaden. Ik steek hier dan ook de draak met de door Kempi's vrienden te pas en te onpas gedane uitspraak "Free Kempi". Of nouja, ik deed dit toen kempi onder andere door het uitkomen van een documentaire over hem, nog actueel was.

"Huuuu, ik luister metal maar hij luistert kempi!!! " (Dat laatste is overigens, mocht je het nog niet begrepen hebben, niet het geval. )

Alsjeblieft man, je bent verdomme 30!

[ Bericht 0% gewijzigd door NotYou op 08-01-2010 13:51:20 ]
Je suis Charlie Sheen
pi_76561574
I noticed you noticing me, so I just want to put you on notice that I noticed you too.
pi_76561733
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 13:42 schreef NotYou het volgende:

[..]

Mooi te zien dan dat je er ook op je 30e er nog zo blij mee bent dan, of zijn ook die foto's 12 jaar oud?
[..]

Een verwijzing naar de bepaling in de Nederlandse wet met dank waaraan wij vooralsnog legaal voor eigen gebruik films en muziek kunnen downloaden. Ik steek hier dan ook de draak met de door Kempi's vrienden te pas en te onpas gedane uitspraak "Free Kempi". Of nouja, ik deed dit toen kempi onder andere door het uitkomen van een documentaire over hem, nog actueel was.

"Huuuu, ik luister metal maar hij luistert kempi!!! " (Dat laatste is overigens, mocht je het nog niet begrepen hebben, niet het geval. )

Ik ben er nog steeds heel blij mee
Daarom heb ik die tattoo genomen, niet voor de mode of voor een jaartje.

Kempi nuff said.

Ik luister niet alleen naar metal, ik maak het ook nog eens.
BOE!
pi_76561897
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 13:42 schreef NotYou het volgende:

[..]

Mooi te zien dat je er ook op je 30e er nog zo blij mee bent dan, of zijn ook die foto's 12 jaar oud?
[..]

pi_76562004
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 13:54 schreef Pluis_Konijn het volgende:

[..]

Ik zou wel eens een foto van hem willen zien.
  vrijdag 8 januari 2010 @ 13:57:37 #142
236046 NotYou
tigerblood
pi_76562005
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 13:50 schreef laforest het volgende:

[..]

Ik ben er nog steeds heel blij mee
Daarom heb ik die tattoo genomen, niet voor de mode of voor een jaartje.

Kempi nuff said.

Ik luister niet alleen naar metal, ik maak het ook nog eens.
BOE!
Over mode gesproken, hoe sta jij daar tegenover?
Je suis Charlie Sheen
  vrijdag 8 januari 2010 @ 13:58:48 #143
236046 NotYou
tigerblood
pi_76562061
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 13:54 schreef Pluis_Konijn het volgende:

[..]

Leuk, zo'n stelletje dat elkaar ook op Fok! bijstaat in voor- en in tegenspoed.
Je suis Charlie Sheen
pi_76562092
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 13:57 schreef laforest het volgende:

[..]

Ik zou wel eens een foto van hem willen zien.
Same here
Ieder z'n eigen mening, maar je kunt ook doordraven
(En nee, ik ben geen gothic of excentriekeling, fobo aldaar)

Maaruuhh, gaat dit nog over TS die raar is of wat?
Ik vind zelf dat TS niet echt genoeg informatie geeft om te kunnen bepalen of hij raar is of niet, en waarom mensen hem dan raar zouden vinden of niet
pi_76562133
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 13:57 schreef NotYou het volgende:

[..]

Over mode gesproken, hoe sta jij daar tegenover?
Kan ik je vertellen.
Ik draag veel pakken en in het weekend lekker met bullet belt, lerenjack enzo.

Ohh en natuurlijk nonchalant mijn tattoos showen.

En mode, ja dat is voor mensen die onzeker over zichzelf zijn en dat kennelijk nodig hebben om er bij te horen. Ik heb mijn eigen mode.
pi_76562219
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 14:00 schreef laforest het volgende:

[..]

Kan ik je vertellen.
Ik draag veel pakken en in het weekend lekker met bullet belt, lerenjack enzo.

Ohh en natuurlijk nonchalant mijn tattoos showen.

En mode, ja dat is voor mensen die onzeker over zichzelf zijn en dat kennelijk nodig hebben om er bij te horen. Ik heb mijn eigen mode.
Hoeft niet per se, je kunt ook gewoon leuke kleren (wat jij leuk vindt dan, in dit geval ik want ik neem dit volgende niet van je aan ) kopen in de dichtsbijzijnde kledingwinkel en dan mensen hebben die tegen je zeggen "OMG DAT SHIRT IS ZOOOO LEUK! WAAR HEB JE DIE GEHAALD!?!!! "
pi_76562252
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 13:59 schreef Suusje-V het volgende:

[..]

Same here

Ik vind zelf dat TS niet echt genoeg informatie geeft om te kunnen bepalen of hij raar is of niet, en waarom mensen hem dan raar zouden vinden of niet
Ja ik ben ook geen gothic

Ja dacht ik ook, maar deze user is ineens zo obsessed met mijn uiterlijk...
Misschien maar weer OT gaan en kijken hoe het met de TS gaat op het moment.

Misschien moet de TS ook even een foto plaatsen.
  vrijdag 8 januari 2010 @ 14:04:36 #148
236046 NotYou
tigerblood
pi_76562320
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 13:59 schreef Suusje-V het volgende:

[..]

Same here

Z'n uiterlijk boeit me niet, ik geef mijn mening puur over z'n houding/opvallende gedrag. Noem hem lelijk noch vies, dat zijn woorden die jij hierin betrok.

Wat een foto van mij betreft, not going to happen al kan ik jullie verzekeren dat ik er niet meer bijloop als een 15-jarige en me evenmin zo opstel. (Al zou dit op mijn leeftijd nog een stuk vergeeflijker zijn. )
Je suis Charlie Sheen
pi_76562451
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 14:02 schreef Suusje-V het volgende:

[..]

Hoeft niet per se, je kunt ook gewoon leuke kleren (wat jij leuk vindt dan, in dit geval ik want ik neem dit volgende niet van je aan ) kopen in de dichtsbijzijnde kledingwinkel en dan mensen hebben die tegen je zeggen "OMG DAT SHIRT IS ZOOOO LEUK! WAAR HEB JE DIE GEHAALD!?!!! "
OMG hij schrikt straks dat ik ook Hilfiger, Armani en Polo Sport in mijn kast heb.
Kan niet hoor, een metal met zulke kleding

Hoezo oppervlakkig.
pi_76562511
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 14:04 schreef NotYou het volgende:

Wat een foto van mij betreft, not going to happen al kan ik jullie verzekeren dat ik er niet meer bijloop als een 15-jarige en me evenmin zo opstel.

whatever

Troll
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')