* JF hoort iets van gitaarquote:Op woensdag 6 januari 2010 22:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Sorry, m'n gitaar keek zo lief.![]()
Nu wordt het interresantquote:Op woensdag 6 januari 2010 23:00 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
* JF hoort iets van gitaar
Wat voor gitaar heb je?
ow en hoi iedereen![]()
quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:00 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Wat voor gitaar heb je?
ow en hoi iedereen![]()
Een Squier standard strat met 2 humbuckers. Donker-champagne matallic met zwarte slagplaat. Hij klinkt net zo mooi als ie eruit ziet.quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:00 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Wat voor gitaar heb je?
ow en hoi iedereen![]()
hoiquote:Op woensdag 6 januari 2010 23:08 schreef Fha het volgende:
[..]![]()
Mijnusse is een akoestische Yamaha. Tenminste, als je door al het stof heen graaft![]()
mag ik m opknappen, ruilen tegen een opgeknapte vester stage series jaren tachtigquote:Op woensdag 6 januari 2010 23:11 schreef FFSletop het volgende:
Ik heb een Epiphone Les Paul Special II.. waar alle knoppen het niet meer bij doen
ik heb er 5quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Zie fobo
[..]
Een Squier standard strat met 2 humbuckers. Donker-champagne matallic met zwarte slagplaat. Hij klinkt net zo mooi als ie eruit ziet.
We zullen zienquote:Op woensdag 6 januari 2010 23:26 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
mag ik m opknappen, ruilen tegen een opgeknapte vester stage series jaren tachtig
Maak je hem zelf?quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:38 schreef john-frusciante het volgende:
dit is de vester nog niet helemaal klaar
[ afbeelding ]
nee vester is een merk wat erg op fender lijkte(kopierde) ik heb ooit een vester gekregen en deze opgeknapt..... was wel een werkjequote:
Nu je het zegt lijkt hij wel op een fender tele (of strat?)quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:42 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nee vester is een merk wat erg op fender lijkte(kopierde) ik heb ooit een vester gekregen en deze opgeknapt..... was wel een werkje
Zelfs dat logo is geriptquote:Op woensdag 6 januari 2010 23:44 schreef john-frusciante het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vester
dit is een stratquote:Op woensdag 6 januari 2010 23:44 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Nu je het zegt lijkt hij wel op een fender tele (of strat?)
nja maar geen slechte gitarenquote:Op woensdag 6 januari 2010 23:47 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Zelfs dat logo is geript
Fantasieloos
Ik weet het. Ik heb het geduld nietquote:
Geloof ik graagquote:Op woensdag 6 januari 2010 23:48 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nja maar geen slechte gitaren
Neee!!! Absoluut niet! Is mijn schatjequote:
wie ik?quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:56 schreef Fha het volgende:
[..]
Neee!!! Absoluut niet! Is mijn schatje
Slaap lekker slettebak![]()
Ohw jij bent vast ook wel een schatje jaquote:
prrrrrquote:Op donderdag 7 januari 2010 00:02 schreef Fha het volgende:
[..]
Ohw jij bent vast ook wel een schatje ja
Forum Opties | |