mooie foto'squote:Op woensdag 6 januari 2010 21:35 schreef DaMart het volgende:
En dan nu een paar foto's!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie platen, maar ik ben blij dat ik daar morgenvroeg niet doorheen hoefquote:Op woensdag 6 januari 2010 21:35 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"Buurmanquote:Op woensdag 6 januari 2010 21:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het statief is een Velbom CX 660, de camera een Olympus SP-550UZ.
Ik was trouwens nog niet buiten met mijn camera of ik werd al aangesproken door een buurvrouw of ik haar kind en hond even op de foto wilde zetten in de sneeuw.
En foto's maken in de sneeuw leidt al snel tot gesprekken... onder andere met een ander buurmeisje uit de flat.
tot morgenquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:58 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga even sociaal doen en koffie drinken. Tot morgen
yupquote:
quote:
quote:
Dank. Ik vind mijn statieftest in de avond ook wel geslaagd te noemenquote:
Als ze rijden, neem ik morgen ook vanaf Zandvoort de trein. Deze ellende is morgenochtend zeker nog niet van de weg af en volgens Buienradar komt er nog wat meer aan zelfs. Dus dan blijt mijn auto lekker staan waar hij nu staat!quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Mooie platen, maar ik ben blij dat ik daar morgenvroeg niet doorheen hoef.
[..]
quote:"Buurman! Wat doet u nu?"
![]()
Nee ik val niet flauw. Nouja, ik val om van de pijnquote:
ik denk doe jouw oude stijl nou maar naquote:
quote:
dat heb ik dus welquote:Op woensdag 6 januari 2010 21:56 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee ik val niet flauw. Nouja, ik val om van de pijnMaar ik val niet flauw
hij moest eruitquote:Op woensdag 6 januari 2010 21:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hij is al uit het ziekenhuis? Dat is snel gegaan.
Gewoon zoals geplandquote:Op woensdag 6 januari 2010 21:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
beter dan sneeuwpretquote:
mooie foto's DMquote:Op woensdag 6 januari 2010 21:35 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
in eerste instantie zou hij woensdag naar huis gaan maar toen werd het donderdag en vanmorgen kreeg hij te horen dat hij er toch vandaag al uit moestquote:Op woensdag 6 januari 2010 22:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Moest? Omdat het gepland was lees ik net.Wist ik niet, lees hier niet elke dag.
Gewoon volgens de originele planningquote:Op woensdag 6 januari 2010 22:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
in erste instantie zou hij woensdag naar huis gaan maar toen werd het donderdag en vanmorgen kreeg hij te horen dat hij er toch vandaag al uit moest
dat welquote:Op woensdag 6 januari 2010 22:05 schreef Fha het volgende:
[..]
Gewoon volgens de originele planning![]()
Thuis is toch veel leuker dan tussen zeikende opa's
Mooi zo. Hopelijk kan hij daar in alle rust aan een voorspoedig herstel werken.quote:
Ja, tegenwoordig ben je eruit voor je het weetquote:Op woensdag 6 januari 2010 21:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Fhaaatjequote:
Bengeltje!quote:
Eensch.quote:Mooie foto's DM.
GFquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |