quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:46 schreef Twoflower het volgende:
Nou, Jamai als Joseph was best te pruimen. Qua stem kan hij het prima aan (behalve misschien die ene hoge uithaal die Freek wel kan), maar hij mag toch zeker wel wat meer naar de sportschool. Dan was misschien zelfs Oren Schrijver een betere Joseph geweest. Nu speelde hij Juda geloof ik. (Ik haal al die broers steeds door elkaar, behalve Benjamin.)
Ik schreef dat op dezelfde dag nog. Ik was naar de matinee geweest. (Dus op de 6e.)quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]was dat gisteren in Utrecht? Want daar was ik ook
. Ik was door Jamai aangenaam verrast (en op sommige momenten vond ik ook wel dat ie voor Joseph een betere stem had dan Freek).
Had jij Brigitte Heitzerquote:Op zondag 28 maart 2010 00:10 schreef wonderer het volgende:
Donderdag naar Love me Tender geweest. Het verhaal werd nog interessant ook, dat had ik niet verwacht. Gendercrossing en verwarring over geaardheid, dat beviel me wel
Yepquote:Op zondag 28 maart 2010 10:11 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Had jij Brigitte Heitzerik dus niet. Wel Rene van Kooten
wanneer komt dat op tv?quote:Op donderdag 15 april 2010 14:00 schreef Kinga het volgende:
Volgt iemand Over the rainbow op de BBC? Dat is bijna niet te vergelijken met de Nederlandse Op zoek naar serie. Zijn er nu twee afgevallen die hier wel eens hadden kunnen winnen... Wat een niveau, me loves it
Jaquote:Op donderdag 15 april 2010 14:00 schreef Kinga het volgende:
Volgt iemand Over the rainbow op de BBC? Dat is bijna niet te vergelijken met de Nederlandse Op zoek naar serie. Zijn er nu twee afgevallen die hier wel eens hadden kunnen winnen... Wat een niveau, me loves it
Oh ik wist niet dat dat nu bezig was! Leuk, heb gelijk de recorder ingesteld voor het geval ik het vergeet, ben benieuwd!quote:Op donderdag 15 april 2010 14:00 schreef Kinga het volgende:
Hij was lekkerquote:Op maandag 7 juni 2010 20:48 schreef Kinga het volgende:
Soldaat van Oranje... was ik niet van onder de indruk. Die kerel wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |