Hij was lekkerquote:Op maandag 7 juni 2010 20:48 schreef Kinga het volgende:
Soldaat van Oranje... was ik niet van onder de indruk. Die kerel wel
Snap ik ook geen zak van!quote:
Ik werd er ongemakkelijk van.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:25 schreef tessie het volgende:
God, hollandse glamour weer hoor. Moeilijk zo'n autocueAnders had je ff geoefend
Die is best oud hoor.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:30 schreef StephanL het volgende:
wat een hoeveelheid nieuwe musicals. Ook veel musicals die ik helemaal net ken, urinetown
quote:
quote:
Die gunde ik een chemische castratie ten tijde van Idolsquote:
Oh ja!! Daar herkende ik m van!quote:Op maandag 7 juni 2010 21:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die gunde ik een chemische castratie ten tijde van Idols
Echt stuitend, ik denk dat Joop vd Ende in ieder geval een paar castraties uit gaat voeren straks.quote:
In het clipje na de bekendmaking stond MP dus ik denk MP.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:48 schreef tessie het volgende:
Heeft Noortje nou gewonnen voor MP of voor Urinetown?
Ik vond haar beter in Urinetown.
Oepsiequote:Op maandag 7 juni 2010 22:00 schreef tessie het volgende:
Whehehe mijn Lief was helemaal in shock, want die dacht dat Henk van der Meijden dus al dood was
quote:Op maandag 7 juni 2010 22:00 schreef tessie het volgende:
Whehehe mijn Lief was helemaal in shock, want die dacht dat Henk van der Meijden dus al dood was
Echt he... wat een verschrikking is ditquote:Op maandag 7 juni 2010 22:06 schreef Cee het volgende:
Wel jammer, dat het zo'n onzeker vak is, het theater. Moet je dit soort dingen gaan doen om geld te verdienen.
Ze heet Patty Coat geloof ikquote:Op maandag 7 juni 2010 22:13 schreef Cee het volgende:
Dat Petticoat. Ik snap niet waar het nu over gaat.
Het is een V&V productie. I rest my case.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:25 schreef Kinga het volgende:
Was Kim Lian werkelijk de beste die ze konden krijgen?
Ik heb kaartjes besteld voor Legally Blonde.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:23 schreef Cee het volgende:
Roy![]()
En die ene van All Shook Up
Heb Legally Blonde alleen gezien in de uitzending van MTV maar vond het echt zo-zo. Ga 'm denk ik niet zien. Dit klinkt ook niet best.
Ik ook nietquote:Op maandag 7 juni 2010 21:30 schreef tessie het volgende:
Volendam de musical![]()
Weer een musical die ik niet hoef te zien.
Ik denk dat ik weet wie volgend jaar de award voor beste mannelijke hoofdrol in een grote musical gaat krijgenquote:
Ik vind vaak de optredens bij de awards niet bijzonder goed. Zeker niet van de musicals die nog niet in uitvoering zijn.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:39 schreef Clauw het volgende:
De meeste optredens vielen mij tegen jammer. Ik heb wel zin in WWRY, Petticoat en Kruimeltje!
Ja Carmen Danen inderdaad.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind vaak de optredens bij de awards niet bijzonder goed. Zeker niet van de musicals die nog niet in uitvoering zijn.
Was dat bij Kruimeltje trouwens Carmen van Op zoek naar Mary?
Dat meen je niet..Nee ik vond Ruben aanstellerig.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:00 schreef wonderer het volgende:
Ruben Nicolai had de hele show moeten doen, die was echt grappig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |