Ik heb 49 Flavours en een paar scheppen van smaken die ik extra lekker vind. Buttered Popcorn is mijn favoriet.quote:
Het is spaghetti gewordenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:58 schreef vosss het volgende:
Ehmz, als ontbijt vanmiddag had ik 2 broodjes bakpao en ik denk dat ik vanavond nasi ofzo maak, maar dat kan net zo goed macaroni worden; ik moet nog naar de winkel, vandaar
Je was al een dikke nicht, wil je nog dikker worden?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:55 schreef Pietverdriet het volgende:
halve doos merci en een fles sekt
erg he?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:57 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Je was al een dikke nicht, wil je nog dikker worden?
Oe! Goed plan! Dat ga ik deze week ook eens maken... En dan eet je er aardappeltjes bij en een groene salade of zo?quote:Op zondag 10 januari 2010 10:12 schreef DarkElf het volgende:
Voor vanavond maken we een Guinness-pie. Met riblappen en uitjes en champignons, tomatenpuree, bouillon en een scheut guinness... dat stoven en vanavond bedekken met een deegkorst met mosterd en dat gaat de oven in
ik maak er iig cranberriecompote bij (met sinaasappelrasp/sap en port, suiker en cranberries natuurlijk) en verder nog geen ideequote:Op zondag 10 januari 2010 10:29 schreef Tezz het volgende:
[..]
Oe! Goed plan! Dat ga ik deze week ook eens maken... En dan eet je er aardappeltjes bij en een groene salade of zo?
Ik zit aan het ontbjit: beschuiten van de bakker (met allerlei zaden en granen er in) met roomboter en jonge kaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |