Omdat we allemaal cynische malloten zijn?quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:26 schreef The_Dean het volgende:
Snappen jullie nu waarom ik graag voor ze roadie?
Ookquote:Op donderdag 7 januari 2010 13:29 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Omdat we allemaal cynische malloten zijn?.
Allemaal behalve Cynic.quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:29 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Omdat we allemaal cynische malloten zijn?.
Dan zweef en dweil ik ook niet als een gemiddelde Amerikaan over de wegquote:
Ik ben voor geen enkele band meer geschikt, als ik zo naar mijn vergeefse pogingen kijk om een paar rondjes Am | G | Dm op te nemen voor ons nieuwe albumquote:Op donderdag 7 januari 2010 13:56 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Hij zit immers ook niet in mijn band.
Ik weet niet eens waar ze zittenquote:Op donderdag 7 januari 2010 14:51 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik ben voor geen enkele band meer geschikt, als ik zo naar mijn vergeefse pogingen kijk om een paar rondjes Am | G | Dm op te nemen voor ons nieuwe album
Tuurlijk wel!quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:56 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar ze zitten
dat weet ik zelfsquote:Op donderdag 7 januari 2010 14:56 schreef The_Dean het volgende:
[..]
even aangepast, zo is het als het goed isquote:Op donderdag 7 januari 2010 15:02 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Tuurlijk wel!
Am:
0
0
2
2
1
0
Dm:
x
x
o
2
3
1
G:
3
2
0
0
0 of 3 maakt niet uit
3
www.justinguitar.comquote:Op donderdag 7 januari 2010 14:56 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat moet toch wel in 1 take er op staan?quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:51 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik ben voor geen enkele band meer geschikt, als ik zo naar mijn vergeefse pogingen kijk om een paar rondjes Am | G | Dm op te nemen voor ons nieuwe album
quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:13 schreef Libelah het volgende:
Akkoorden van witchfynder kloppen ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |