Kan best dat ik dat ben geweest, tegelijk vind ik de Attitute periode overschat. Eigenlijk was het gewoon 1 groot zooitje met 1 grote storyline die als een rode draad erdoorheen liep, maar door dat grote zooitje gaf je meer om de mindere sterren omdat iedereen altijd wat te doen had. Nu is het vaak de main event + upper midcard die wat te doen hebben en de rest is vulling. Het helpt ook niet dat er eigenlijk 3 shows zijn en dus minstens 3 verhaallijnen wat lastig te volgen is voor het publiek. De tijd was simpelweg heel anders qua samenleving dan dat het nu is dus ik denk niet dat die formule weer gaat werken.quote:Je hebt volgens mij(weet niet zeker of jij dat was) al eens aangegeven dat de Attitude periode misschien niet weer haalbaar is vanwege het zeer hoge niveau
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:34 schreef kidkash19 het volgende:
Van de WWE? of van beide? Nou ja dan geeft het alleen maar aan dat het wel goed gaat
Nevermindquote:WWE's Survivor Series PPV from November 2009 drew a surprisingly-low 225,000 buys according to WWE's corporate business report released on Thursday.
The PPV buy total is down 29.5 percent from the 2008 Survivor Series, which drew 319,000 buys. The 2007 version drew 341,000 buys. The 2009 version of one of WWE's "Big Four" PPVs is down 34.0 percent compared to the 2007 event.
Wordt daar vleesch gemaakt, neen.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:20 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Ik was het niet! Wessiej misschien?
ahaquote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:03 schreef renwan het volgende:
Ik zit hier nou met zo'n gozer die ook wwe/tna kijkt met allemaal internet argumenten enzo. Maar het kan eigenlijk geen fokker zijn, hij heeft ook irl een grote bek
Je werkt bij MM, waarom doe je jezelf dat aanquote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:00 schreef renwan het volgende:
Pauperwerk overigens bij Mediamarkt, Brahma, ik ben over een maand of 2 je collega weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |