Oh en TNA is going Loco.....Dat Kong/Bubba gedoe is echt een zooitje. Lees het transcript maar eens na van Bubba en Hogan op de radio....messed up. Hogan die het probeert rond te draaien en er een angle van te maken, Russo de schuld geven, Bubba die pissed is over van alles en nog wat.....quote:-- At last word, the former Mr. Kennedy, Ken Anderson, was not under a long-term contract to TNA. He is said to be working show-to-show for the time being.
Dat was leuk hequote:Op woensdag 20 januari 2010 11:41 schreef kidkash19 het volgende:
WCW en we weten hoe dat is afgelopen.....
quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:07 schreef kidkash19 het volgende:
Ja super als je word overgenomen door de concurrent
Ik hoop het. Hij ziet er steeds stoerder uit trouwens. Als je dat dan vergelijkt met het begin toen hij super dun was en diva searches aan het hosten wasquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:19 schreef kidkash19 het volgende:
Misschien een gewaagde voorspelling maar the Miz word 1 vd grootste sterren die de WWE heeft en heeft gehad.
Denk dat dat house shows idee alleen maar in het voordeel werkt verlopig iig. Althans, voor de ouderen worstelaars tenminstequote:Op donderdag 21 januari 2010 23:37 schreef kidkash19 het volgende:
Dus.....Hogan stopt voorlopig met House Shows en Kong gaat waarschijnlijk weg....
Wie wacht hem opquote:SamoaJoe
Leaving JFK for Amsterdam then onto Glasgow. 15 minutes ago from Tweed
Ik gok zo rond 6/7/8 uur? Heb al gekeken op schiphol.nl maar weet niet waar hij vandaan komt natuurlijkquote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:55 schreef roepdeman het volgende:
Hoelaat? Ben er morgen/straks ook!
House Shows zijn toch 1 vd weinige dingen die geld op zouden leveren? Nou ja snap het wel maar aan de andere kant ook weer nietquote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:16 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Denk dat dat house shows idee alleen maar in het voordeel werkt verlopig iig. Althans, voor de ouderen worstelaars tenminstedie hoeven minder te doen. 5 dagen per maand opnamens. En het kost lekker weinig allemaal zo.
Enige probleem is voor de jongeren die geld mislopen nu.
En:
[..]
Wie wacht hem op?
Als er mensen komen jaquote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:06 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
House Shows zijn toch 1 vd weinige dingen die geld op zouden leveren? Nou ja snap het wel maar aan de andere kant ook weer niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My dochter has big titties brother, nice to nail brother, got cash on yah brother, brother owww brotherquote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:48 schreef kidkash19 het volgende:
Hulkamnia Brother! Knockouts dont sell tickets brother, let me call my main man Brutus to take her place brother
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:33 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
My dochter has big titties brother, nice to nail brother, got cash on yah brother, brother owww brother
Lekker de hele dag F5en?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
Er kijken meer mensen naar hetzelfde dus waarom niet. Denk dat TNA liever meer ratings heeft dan dat jij niet blij bentquote:Op zondag 24 januari 2010 21:20 schreef Sick-my-duck het volgende:
Impact was gay. Waarom moet TNA alles herhalen wat in de Attitude / Monday Night Wars is gedaan. Verzin wat nieuws, en knal die lijken uit je roster. Nu is het wel geinig, maar strax als talenten als Joe, de MSMG, Homicide en een aantal knock-outs de deur uit lopen? Dan is Impact ten dode opgeschreven. nWo herhalen is leuk, maar van korte duur. Uiteindelij zullen Bisschoff (hoeveel respect ik ook voor hem heb), Hogan en Carter TNA compleet het graf in werken.
En terecht
Je moet lezen wat ik opschrijf. Op korte termijn gaan de ratings omhoog, want je krijgt verassing na verassing, en het doet allemaal wel heel erg denken aan die mooie tijd zo aan het einde van de jaren '90. Maar dit kunnen ze niet lang vol houden. Al helemaal niet met nieuwe ' aanwinsten' als Sags, Knobs, Hall Waltman etc. Wie wil die stakkers nou zien?!quote:Op zondag 24 januari 2010 21:26 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Er kijken meer mensen naar hetzelfde dus waarom niet. Denk dat TNA liever meer ratings heeft dan dat jij niet blij benten de ratings zijn omhoog de laatste tijd. De oudjes gaan er toch al uit. En ik vond juist het einde leuk gedaan, en al helemaal aangezien Brett pas terug was op Raw.
De betere matches hebben ze ook nog, dat zal wel blijvenquote:Op maandag 25 januari 2010 11:28 schreef kidkash19 het volgende:
En juist dátgene wat ze zo anders maakte dan de WWE hebben ze weg gedaan (de ring en in zekere zin de Knockouts)
Wrestling is gewoon beter.quote:Op maandag 25 januari 2010 12:07 schreef kidkash19 het volgende:
Op Impact? Wedstrijdjes van 4 a 5 min net zoals op Raw....
Eens. De screwjob was een slap aftreksel en was totaal niet goed uitgewerkt. Het princiepe werkt namelijk alleen maar als de titel van eigenaar wisseld. Anders had men het inderdaad af kunnen doen als no DQ.quote:Op maandag 25 januari 2010 12:58 schreef kidkash19 het volgende:
Same heregeeft wel aan hoeveel hij verbeterd is in die jaren.
Maar goed...Impact dus...15 min aan worstelen in 2 uur tijd op een show die zegt dat ze geen entertainmentshow zijn maar een WORSTELshow en dan ook nog zonder Wolfe, Beer Money, MCMG of Daniels wat toch wel de sterren zijn van TNA toch?
En als er 1 ding NIET veranderd hoefde te worden in TNA dan is het Styles wel...
Ja ik heb gekeken ..... en snapte er geen reet van.
- Styles is echt het tegenovergestelde (christelijk, getrouwd enzo) van Flair dus waarom is hij de uitverkorene als 2e Nature Boy?
- Waarom laten ze RADIO fragmenten zien op TNA impact? en waarom is er uberhaupt een discussie tussen Jarrett (deels eigenaar/oprichter van TNA) en Bubba (een rookie interviewer die dus niks te zeggen heeft over TNA zelf)
- Wat is er met al die ontslagen? Scott Hall / Waltman bleken er niet eens te werken terwijl ze wel voor de PPV geadverteerd waren. Foley ontslagen (als shareholder??). Kurt stopt en Bobby Lashley kan dat dan weer niet omdat hij een contract heeft![]()
- De Screwjob....mijn god daar klopte geen reet van. Als Hebner hem dan toch zo wilde pakken had dat ook gekund toen AJ hem in de figure 4 had. Hogan gaf Kurt zn 2e kans en die spuugde hij in zn gezicht aan het einde. Waarom!? aub waarom wint dan degene die al champ was? waarom niet gewoon een DQ of countout dan?
Je moet WWE PR man wordenquote:Op maandag 25 januari 2010 18:07 schreef kidkash19 het volgende:
zie mijn voorgaande punten.....en in een 3-5 min match zit maar weinig verschil hoor
Je hebt helemaal gelijkquote:Op maandag 25 januari 2010 20:48 schreef kidkash19 het volgende:
Tsja als dat zou kunnen.....
Of ik ben geen TNA fanboy en zie de fouten die ze hebben en de goede dingen die ze hebben ipv alleen de goede dingen en de rest ontkennen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
quote:During an interview with Live Audio Wrestling last night, Dwayne “The Rock” Johnson said he would return to WWE for a guest-hosting role or to wrestle a match on the sole condition that he can “rip up” the writing for the current television product and tap into the “Attitude Era” with an edgier product.
“I want to use the platform as a host to literally rip things open. There’s so much stuff we can do,” Johnson told John Pollock. “We’re going to create an incredible show, an incredible Raw. I’m doing another movie, but after that, we’re going to create something special, unique, something badass for the fans. Talking to Vince (McMahon), whenever that’s going to be, we’re going to have a great time.”
Johnson echoed what he said last week during an interview with ESPN in that he wouldn’t rule out actually wrestling, but only if he can turn the product upside down and create a compelling storyline leading to a match.
“I accomplished everything I wanted to accomplish in wrestling, so I wouldn’t rule out going back,” Johnson said. “If the match was right and we could create something really unique and cool for the fans and for my opponent and for the company, I would do it in a second.”
Johnson once again said he has no interest in wrestling John Cena, but talked about what it would take for him to work a program with one of WWE’s premiere stars.
“I’ve never been interested in wrestling John Cena. The guys I wrestled in the past – from Goldberg to Hogan to Austin – were guys who I’ve really wanted to wrestle. If it can be done creatively but not only that, it’s very important if I do back that the writing has to be ripped up and really be pushed,” Johnson said. “I came from a time in the Attitude era where we trail-blazed a lot and were fearless in the things we said and did.”
Als Rock anders niet komt heeft hij weinig keus lijkt mij. Rock doet hogere ratings dan Brett gok ik, dus daar zal Vince veel voor over hebben.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:46 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Vince laat The Rock geen show doen zoals The Rock wil.
In dat stukje dat ik net poste staat zelfs in de eerste zin dat hij het misschien wel zou willen doen. Mits hij er heel veel controle over heeft.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:50 schreef kidkash19 het volgende:
Hij heeft al meerdere malen aangegeven niet de ring in te willen stappen en dat is jammer maar Rock zn in ring werk is nooit goed geweest, alles eromheen daar was hij meester in
1 of andere neger uit een TV serie. Zouden er eigenlijk 2 moeten zijn maar de andere lag opeens in het ziekenhuis. Vond trouwens dat ze hem leuk gebruikte ook. In plaats van iedere keer wat backstage promos en een match.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:28 schreef Hoogstaande het volgende:
Wie was the guest host?
Hulk was er uitquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:17 schreef Tazmaniac het volgende:
Was Flair niet uit de RAW intro gegooid? Ik zag hem anders net nog langs flitsen..
Oh, zal mij dan ook wel onbekend zijnquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:56 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
1 of andere neger uit een TV serie. Zouden er eigenlijk 2 moeten zijn maar de andere lag opeens in het ziekenhuis. Vond trouwens dat ze hem leuk gebruikte ook. In plaats van iedere keer wat backstage promos en een match.
Santinoquote:-- AOL Television's section is saying that WWE is currently working on a sitcom starring Santino Marella. WWE Diva Beth Phoenix is slated to play his girlfriend, and Vladimir Kozlov his best friend. "In two weeks, we're filming the first three episodes," Santino said. "It will air at first on the dot com, then after that we will get it to a network television."
USA Network VP Chris McCumber however said the USA Network isn't looking for sitcoms right now, but acknowledge Marella as a good comedic character.
Haha, fucking BUYSquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:24 schreef Tazmaniac het volgende:
AOL Television's section is saying that WWE is currently working on a sitcom starring Santino Marella. WWE Diva Beth Phoenix is slated to play his girlfriend, and Vladimir Kozlov his best friend. "In two weeks, we're filming the first three episodes," Santino said. "It will air at first on the dot com, then after that we will get it to a network television."
USA Network VP Chris McCumber however said the USA Network isn't looking for sitcoms right now, but acknowledge Marella as a good comedic character.
quote:Honky Tonk Man is very close to signing with TNA! HTM has been in contact with TNA since early December
quote:We have just learned that TNA Impact will apparantly again be LIVE on Monday, March 1 from Orlando, FL going head to head with WWE RAW.
WWE has announced that Cheech and Chong will be hosting RAW that night
Tommy Chong is dat niet Leoquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:04 schreef Tazmaniac het volgende:
Round 2
[..]
Cheech & Chong are a comedy duo consisting of Richard "Cheech" Marin and Tommy Chong, who found a wide audience in the 1970s and 1980s for their stand-up routines, which were based upon the hippie and free love era, and especially drug culture movements, most notably their love for marijuana.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:09 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Tommy Chong is dat niet Leo!?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alsjeblieft niet
Malheureusement le fromage de cacahouète.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:19 schreef Pannenkoek3000 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alsjeblieft niet
Wel bruut dat het dit weekend al is, dacht dat het nog effe zou duren om een of andere reden
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:08 schreef Tazmaniac het volgende:
Find out who just won the Global Championship in TNAHoe diep kan je championship zakken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Malheureusement le fromage de cacahouète.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
quote:Spike TV and TNA Wrestling have decided the time is right to move TNA iMPACT! permanently to Monday nights, according to the Wrestling Observer.
As we reported earlier today, a second Monday night iMPACT! has been scheduled for March 1, head-to-head with WWE RAW for 2 hours.
While it is unclear at this point whether TNA’s official Monday night timeslot will keep the 9-11pm ET timeslot or if that will just be on March 1st.
The Observer reports that the likely taping schedule will be a live on Mondays one week, then tape the following week’s iMPACT! the following day (Tuesday).
We’ll have more on this breaking story very soon, but it now looks like the success of TNA’s January 4th experiment is what gave Spike the confidence to green light a new Monday night war.
10 jaar contract, damnquote:The Wrestling Observer is reporting that Randy Orton has signed a new long term contract with WWE. The deal is said to be for 10 years, and it's also being reported that Orton received a $600,000 payday for working last year's WrestleMania PPV.
quote:Chris Jericho and Gregory Helms were arrested this morning in Kenton County, KY around 5 a.m. this morning by the Erlanger (KY) Police Department. Both men were charged with Alcohol Intoxication In A Public Place. They were both bonded out in a little more than an hour. Kenton County is close to Cincinnati, OH, where WWE taped Smackdown last night.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 09:07 schreef Tazmaniac het volgende:
Monday Night Wars are back!!!!!!!!!!!!!!
Dit weekend Wrestlemania al, kicke.quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:02 schreef Armani XL het volgende:
Ik kan maar niet geloven dat ze Shaemus als champion naar WrestleMania laten gaan....
Ja tochquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:03 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Dit weekend Wrestlemania al, kicke.
Sommige mensen lezen geen spoilers, maar hartelijk bedankt, spring van een brug.quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:37 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Ja toch![]()
Ik doelde op het bericht boven mij waarin Trips de RR wint en dan tegen Shaemus gaat op WM...
Waar staat datquote:Op donderdag 28 januari 2010 15:37 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Ja toch![]()
Ik doelde op het bericht boven mij waarin Trips de RR wint en dan tegen Shaemus gaat op WM...
Omg als dat waar is kan die gast echt de kanker krijgen zeg.quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:38 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Sommige mensen lezen geen spoilers, maar hartelijk bedankt, spring van een brug.
Liefst in zijn darmen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:39 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Omg als dat waar is kan die gast echt de kanker krijgen zeg.
Hem vastnieten aan een koalo, die moet toch een keer doodvallen uit zo'n boom.quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:47 schreef renwan het volgende:
Iemand mag namens mij ook nog wel een doodsverwensing verzinnen. Ben even inspiratieloos!
Ah ok, zit op ECW neem ik aan.Ik kijk namelijk nooit naar ECWquote:Op donderdag 28 januari 2010 18:09 schreef kidkash19 het volgende:
Nee........ Wel een gemaskerde superheld van wie niemand weet wie het is genaamd The Hurricane
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |