SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Minneapolis Minnesota.....heel vaag suf publiek.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:52 schreef Wes_FR het volgende:
Waar was het?
Nou zeg, ze waren er gelijk stil van hoorquote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:04 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Minneapolis Minnesota.....heel vaag suf publiek.
Cena kreeg ze trouwens wel snel stil in de openingHet was volgens mij heel de tijd een bepaald groepje die overal perse tegenin moest gaan
Sinds wanneer is iets anders schreeuwen stil zijn dan?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:30 schreef kidkash19 het volgende:
Nou als het zo gaat....
CENA SUCKS CENA SUCKS CENA SUCKS!!
Cena: Dont pay attention to them, i dont....
Groepje...uuuuuuuuuuhmm.........o ja...RANDY RANDY RANDY RANDY
Vroeger gingen ze tenminste nog harder schreeuwen als Cena iets zei
HIMYMquote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:45 schreef Armani XL het volgende:
Voor de mensen die Stacey Kiebler missen of weer eens willen zien. Deze week had ze een rolletje in How I Met Your Mother
quote:On today's Bubba The Love Sponge radio show, Hulk Hogan's daughter Brooke Hogan mistakenly mentioned how she would be in Orlando next Monday night for "the live broadcast." Bubba responded by saying she made the announcement too early.
According to F4WOnline.com, it is confirmed that another live Monday date is on the Spike schedule, although what exact date that is has yet to be revealed. If Brooke was right in accidentally spilling the beans, it could be next Monday night. Bret Hart's return again versus TNA live as opposition again.
Is er dan niet gewoon een taping? Dan bedoelt ze waarschijnlijk gewoon naar de taping te gaan. Al hoop ik wel weer op een live showquote:
quote:Just a funny note. For those who watch RAW in close-caption (with subtitles) during the crowd chants for "Cena Sucks!" last night, the subtitles instead read: "AUDIENCE: C.M. Punk!, C.M. Punk!, C.M Punk!"
Ja dat kan eigenlijk ook wel, Brooke is volgens mij dom genoeg om het verschil tussen "live broadcast" en "taping" niet te wetenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:57 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Is er dan niet gewoon een taping? Dan bedoelt ze waarschijnlijk gewoon naar de taping te gaan. Al hoop ik wel weer op een live show
Er staan wel 3 tapings achter elkaar geplanned, dus in principe zou het kunnen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:35 schreef Cubeforc3 het volgende:
[..]
Ja dat kan eigenlijk ook wel, Brooke is volgens mij dom genoeg om het verschil tussen "live broadcast" en "taping" niet te weten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
Cena is nog steeds exact hetzelfde character als 4 jaar terug, dus.. nah.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:28 schreef renwan het volgende:
Ik word schijtziek van die Cena sucks chants, is die hype nog niet overgewaaid?
PRECIES!!!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:46 schreef renwan het volgende:
Het frustrerende is gewoon dat 90% van de mensen die het doen geen idee hebben waarom maar het alleen doet omdat het internet het zegt.
Kijk naar de Rumble van 2 jaar geleden, iedereen ging door het lint toen Cena terug kwam om pas na paar seconden zich weer te herinneren dat ze hem niet moeten en dan boo'en.
Stelletje kankerhuillie's
Was geweldigquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:08 schreef kidkash19 het volgende:
Cena heeft al meerdere kudos verdient deze Raw door zn Punch-Out referentieeigenlijk was hij helemaal baas op de mic
Idd ja, was gewoon 1 vd betere momenten de laatste jaren.Wat een suprise return!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:46 schreef renwan het volgende:
Kijk naar de Rumble van 2 jaar geleden, iedereen ging door het lint toen Cena terug kwam om pas na paar seconden zich weer te herinneren dat ze hem niet moeten en dan boo'en.
Denk dat de concurrentie die er vorige week was in Impact en de Fiesta Bowl er toch aardig heeft in gehaktquote:Op woensdag 13 januari 2010 01:49 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Deze Raw had een 3.7. Hoger dan met Brett dus
UFC is meestal wel later lijkt mij. Meer geweld en bloed omgquote:Op woensdag 13 januari 2010 09:32 schreef Tazmaniac het volgende:
UFC Fight Night schijnbaar niet
of was dat een ander timeslot?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 13-01-2010 16:20:25 ]
Kijk dat bedoel ik nou. Je ziet hier duidelijk hoe goed Chavo is. En dan krijgt hij echt alleen maar feuds met Hornswagglequote:
quote:– Since the story of Tyler Reks being removed from a flight yesterday morning broke out, Marc Lanciaux, a sound engineer for WWE who witnessed the ECW star behaving erratically, has removed all online posts he made concerning the matter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt......Kennedy
Leuk is het zeker.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:38 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Ik kijk niet, maar is het leuk/groot?
Trouwens zit nu Smackdown te kijken. Jericho moet de Rumble winnen men
Ik kon het niet weerstaan helaas..quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:38 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Ik kijk niet, maar is het leuk/groot?
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:35 schreef Tazmaniac het volgende:
dikke vette spoiler
Huge name will debut for TNA Wrestling this monthSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.![]()
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:27 schreef renwan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!![]()
Boh, ik zat net in m'n Playlist te neuzen en kwam de theme van Deuce 'n Domino tegen. Ik was ze alweer vergeten!
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.![]()
Ik lig in een deuk als het niet is wie jullie denken dat het is...lig trouwens ook in een deuk als het hem wel is
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:12 schreef kidkash19 het volgende:
Ik lig in een deuk als het niet is wie jullie denken dat het is...lig trouwens ook in een deuk als het hem wel is
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma![]()
Ik ga nog harder lachen als het Sid blijkt te zijn ofzoof misschien wel the UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUULTIMATE warrior
of MantaurIm a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
Mantaur zou awesome zijnquote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:22 schreef kidkash19 het volgende:
Ik ga nog harder lachen als het Sid blijkt te zijn ofzoof misschien wel the UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUULTIMATE warrior
of Mantaur
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
quote:
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma![]()
![]()
Welkom vader renwan ^O^
Impact was leuk trouwensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:46 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Impact was leuk trouwensTssk, je verneukt het weer he!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welkom vader renwan ^O^
![]()
Iets meer zien in een normale Amerikaanse uitdrukking is leuk
Is het al maandag? Eens zien wat Raw in petto heeft met hopelijk Bret erbij. SD! was wel aardig, Punk is het beste wat er zo'n beetje in de WWE bezig is nu + de diva storyline tussen Lay-Cool en James/Beth is ook eens wat andersIm a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
Kan Punk die achterlijke baard niet even weghalen?
Welkom vader renwan ^O^
Pfft. Die baard ownt.quote:Op zondag 17 januari 2010 00:41 schreef renwan het volgende:
Kan Punk die achterlijke baard niet even weghalen?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:35 schreef Tazmaniac het volgende:
dikke vette spoiler
Huge name will debut for TNA Wrestling this monthSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens mij wordt hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
My DVD Collection![]()
quote:Op zondag 17 januari 2010 09:34 schreef Ash het volgende:
[..]
Volgens mij wordt hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Weer een jarige? Gefeliciteerd P!
Welkom vader renwan ^O^
Breaking: Huge Change for Tonight's TNA PPVSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben benieuwd hoe dat nou weer gaat uitpakkenAttended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Hmmm jammer als het waar is. Vond 6 altijd leuk. En eens wat anders. Ben benieuwd hoe het uitpakt.
Dag Mr. Esssssssssssssscobar![]()
[ Bericht 40% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 17-01-2010 22:33:04 ]![]()
quote:According to a report on F4WOnline.com, you can expect more releases in World Wrestling Entertainment over the next few days/weeks.
The first official release was made public today, as SmackDown-brand performer Eric Escobar was "future endeavored" on the WWE.com website earlier this afternoon.die heeft zijn stempel gezet!
Ik ben erg benieuwd wie er nog meer gewaived wordt
[ Bericht 69% gewijzigd door Tazmaniac op 17-01-2010 23:14:00 ]Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
HahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
For once they speak the truth!
Oh ik hoorde ook dat ze niet echt blij waren met de CHANGE! naar een normale ringIm a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TNA
Welkom vader renwan ^O^
quote:Op maandag 18 januari 2010 13:30 schreef renwan het volgende:
Kijken waard?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TNA.....Kennedy![]()
WE LIKE CHANTING!!! (CLAP CLAP CLAPCLAPCLAP)
Was getekend,
The Impact ZoneIm a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
Ongeveer 20 minuten, de rest was gewoon TNAquote:
Welkom vader renwan ^O^
![]()
!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb me anders heel goed vermaakt, wat niet wegneemt dat een hoop idd niet echt goed was..
ik denk dat er de komende weken nog veel aan de structuur gaat veranderenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het roster begint wel een beetje te groot te worden, benieuwd hoe ze dat gaan oplossen. Lopen eem hoop gasten rond die van mij weg mogen. Maar dat geldt ook voor de WWE, daar wordt het ook weer tijd voor een kleine schoonmaak beurtAttended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Veel van de nieuwe hebben maar een korte deal. Dus hopelijk gaan Scott Hall enzo lekker weg uiteindelijk.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:23 schreef Tazmaniac het volgende:Het roster begint wel een beetje te groot te worden, benieuwd hoe ze dat gaan oplossen. Lopen eem hoop gasten rond die van mij weg mogen. Maar dat geldt ook voor de WWE, daar wordt het ook weer tijd voor een kleine schoonmaak beurt![]()
wauw....quote:Hey guys. I'm one of the hardcore TNA fans who you see regularly on iMPACT! and TNA PPV. You probably recognize me as the guy who wears a shirt and tie to the shows.
I've seen a lot of posts claiming that the biggest thing wrong with TNA right now is us, the loyal fans in the iMPACT! Zone.
I'd like to give you a little perspective on things. There is a group of about 12-20 of us who are at every show we can attend (Collectively known as the "Crucial Crew", which is why you see us throw up the 'c' hand signal). And we DO NOT like the direction this company is going. Therefore, we express our displeasure in hopes that management will listen. Why? Because we LOVE TNA, and will not stand idly by while it gets raped by Hogan and his boys. If we were season ticket holders for a sports team, this would be expected, would it not?
Last night at Genesis was a major event in the growing war between the TNA loyalists and the Hoganites. I can tell you that very real battle lines are being drawn within the organization, and the conflict will get a lot worse.
Again, we LOVE TNA. So when a man who built his career and reputation on WWF Sports Entertainment comes in, changes the things that make TNA unique and basically tells us that the TNA model is broken and that "the smart marks in the front" (read Hogan's IGN interview) don't matter, aren't representative of mainstream America and so should be ignored- Yeah, we're gonna be pissed.
Last night was remarkable in that for the first time ever a TNA producer came down into the pit where we stand, grabbed my friend by the shirt and actually threatened to ban us from the building if we didn't stop with the "vulgarity and the negativity". From reports, this heat came directly from "Dixie and Terry who were pissed that we didn't put Morely over during his match with Daniels. Are you kidding? This happened during the Pope v Wolfe match, and totally killed the crowd. If you were wondering why the crowd was so dead during what was a great wrestling match, that's why.
Here's the thing though... We've become friends with a lot of the wrestlers, and they all love our energy, enthusiasm and passion, and have and continue to support us. The production crew, who takes heat directly from the top, HATE us, most likely because they are all afraid for their jobs.
Also, all of the Bubba Army idiots and other Hogan marks are now in the iMPACT! Zone and act like the complete tools they are. Oh, but THEY don't get scolded like 5-year olds, even though they are the most offensive people there.
I saw hundreds of people walk out on the show last night, something i've NEVER seen at a PPV. Things are getting weird. Hopefully, Bischoff and Russo are smart enough to use this tension to create compelling TV, but from my perspective, it seems like TNA is dying right before my eyes.
Rest assured, the Crucial Crew will fight to the end for the TNA we know and love!Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
Is volgens mij ook de bedoeling.quote:Op maandag 18 januari 2010 20:47 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Veel van de nieuwe hebben maar een korte deal. Dus hopelijk gaan Scott Hall enzo lekker weg uiteindelijk.
Genesis was niet goed, maar zeker niet slecht.Gemiddeld zeg maar.
RAW was goed IMO.
Goede opbouw richting de RR.Zeker het einde zorgt ervoor dat de RR lekker onvoorspelbaar wordt.Het zijn allemaal mannen die hem kunnen winnen.GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG![]()
Ik heb trouwens de spoilers gezien van TNA....ik zeg....succes ermee *facepalm*Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
Niks mis mee lijkt mequote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:08 schreef kidkash19 het volgende:
Ik heb trouwens de spoilers gezien van TNA....ik zeg....succes ermee *facepalm*
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG![]()
Niet? ok.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Raw was ook niet bijzonder goed maar dat is tenminste nog goed te volgen, alles word rustig stap voor stap opgebouwd en de meeste beslissingen zijn logisch in de richting van de Royal Rumble(afgezien van *ugh* Hornswoggle)
[ Bericht 6% gewijzigd door kidkash19 op 19-01-2010 11:53:02 ]Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:46 schreef kidkash19 het volgende:
Niet? ok.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Raw was ook niet bijzonder goed maar dat is tenminste nog goed te volgen, alles word rustig stap voor stap opgebouwd en de meeste beslissingen zijn logisch in de richting van de Royal Rumble(afgezien van *ugh* Hornswoggle)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: Lmao:Hij is gewoon in elkaar geslagen door Kong. "geen vrouwen terug slaan" my assquote:THE REAL REASON BUBBA THE LOVE SPONGE WAS SENT HOME FROM TNA YESTERDAY
By Dave Scherer on 2010-01-19 10:33:04
AngryMarks.com has a report today that during today's Bubba The Love Sponge radio show, Hulk Hogan appeared and stated that the real reason that Bubba was sent home from yesterday's Impact taping is because Awesome Kong punched him in the face for the remark that he made about Haiti.
AngryMarks transcribed Bubba as saying, "She was wearing wrestling gear, and she came in on me and sucker punched me right on my left cheek, and I was like, what's going on... then she came out me again, hit me again in the mouth, and she goes, 'This if for Haiti! This is for Haiti!' and I'm like 'What is going on?' Finally I put my left hand out and push her away from me, and she comes at me again and I just cover up, because I cannot fight back on a woman. Not only will I be fired from TNA, which I probably am, but my radio career is gone if I take a woman out!"
I have checked with two TNA sources and can confirm that this story was definitely making the rounds at TV yesterday, though neither of them actually saw it happen.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond de guest hosts trouwens onverwacht leuk, ze hadden er echt zin in en dat zag je aan ze af
[ Bericht 24% gewijzigd door kidkash19 op 19-01-2010 18:10:34 ]Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:53 schreef The-Brahma-Bull het volgende:+SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: Lmao:
[..]
Hij is gewoon in elkaar geslagen door Kong. "geen vrouwen terug slaan" my assHogan is dus net zo erg als hillbilly bubbaquote:Hogan responded, "I tell you what, after what happened, if you had clocked her you'd have got away with it. What nobody knows, and this is the real truth, that there were certain people there... she should get off the property, she should be fired immediately, that's it. It was so violent. You could have actually lost an eye, you could have had your teeth knocked out. But, to give you your creedo, you are the one who said not to fire her." Bubba the Love Sponge said, "Don't fire her for sucker punching me, I don't want to see anybody lose their job.". Volkomen terecht iig van Kong
Raw's eerste en laatste segment waren goed, de rest was een compleet snoozefest. Genoeg met die celebs in de ring, die stomme dwerg, diva's met 50 moves die ze allemaal verprutsen, en achterlijke "komedie".
TNA.. Kidkash heeft alles al gezegd.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: