abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 januari 2010 @ 14:24:21 #101
236335 neen
schone schijn
pi_76481825
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 14:11 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Oja! Hoe was het bij jou!!

Enne, er is meer dan alleen Indonesisch eten he Ze hebben wel weer veel pappadums!
Ja ook prima! En misschien wel een beetje zoals bij jou bij thuiskomst want de ketel ging kapot waardoor je jezelf kon zien ademen in de woonkamer maar goed dat mocht de pret natuurlijk niet drukken. Ook wel lekker gegeten iedere dag trouwens! Goed voor de lijn is het trouwens niet.

En bapaos hadden we eigenlijk nodig voor het onbijt om te combineren met cola, dat is zo'n beetje een familietraditie
De boot beviel trouwens ook wel prima! Opzich ook betaalbaar omdat daar de treinkaartjes voor NL en Engeland in zitten en zeker als je erop slaapt is het zo voorbij
het lijkt niet wat het is
  woensdag 6 januari 2010 @ 15:04:44 #102
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_76483529
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 13:38 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Oh, en: ik ben intussen al een maand ongesteld. . Príma voorbehoedsmiddel, zo.
Dat heb ik ook gehad... Na 2 maand werd het minder. Heb het ook bij de gyn nagevraagd en het mag max 3 maand duren. Als het dan nog steeds is, moet ie eruit.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_76483752
Waarom ben ik zo raar
Als ik ziek ben wil ik altijd vanalles gaan eten, normale mensen hebben dan juist geen honger
Net maar een bakje snoeptomaatjes op, dat is niet zo erg
pi_76483831
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 15:04 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Dat heb ik ook gehad... Na 2 maand werd het minder. Heb het ook bij de gyn nagevraagd en het mag max 3 maand duren. Als het dan nog steeds is, moet ie eruit.
Als het na drie maanden nog is, dan wil ik 'm er sowieso uit, ongeacht of dat moet of niet. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_76484078
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 15:10 schreef Sarabi het volgende:
Waarom ben ik zo raar
Als ik ziek ben wil ik altijd vanalles gaan eten, normale mensen hebben dan juist geen honger
Net maar een bakje snoeptomaatjes op, dat is niet zo erg
Dat heb ik ook, dus je bent niet de enige.

Ben ik trouwens zo dom of is Studielink gewoon raar? Ik wil wat losse vakken volgen aan de UvA maar nu moet ik me helemaal inschrijven als bijvakstudent en er staan zulke onduidelijke vragen bij. Of ik me wil inschrijven als eerstejaars of hogerejaars, weet ik veel! Nu kan ik weer niet verder tot ik de precieze datum van mijn diploma's weet (die bij mijn ouders liggen), allemaal voor een bijvak. Zucht.
[/offtopic gezeur]
Are you pondering what I'm pondering?
pi_76484209
Oja, ik wou Daph ook nog even sterkte wensen. Ik heb niks toe te voegen aan wat er allemaal al gezegd is maar ik hoop dat je je snel beter voelt, hoe je het uiteindelijk ook aanpakt.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_76486029
Gister was mijn lijstje een beetje prut...
Ik weet het niet meer precies maar:
O: 1 bruine boterham met vlokken, 1 ristretto
T: 2 evergreens
L: wit bolletje kaassoufflé, blikje cola light
D: groente kroket met mayonaise, romige kwark sinaasappel, 4 glazen 50/50 drank
T: 4-6 evergreens met chocolade, 1/4e zak paprika chips

Vandaag is redelijk..
O: 2 witte boterhammen 30+ kaas geen boter, glas 50/50 drank + nespresso
T: 2 evergreen chocolade
L: 2 witte boterhammen 30+ kaas geen boter (tosti), magere yoghurt + all bran fruit n fibre (mijn vriendje noemt het muesli, volgens mij zijn het cornflakes?) + glas sinaasappelsap + nespresso
T: 2 witte boterhammen 30+ kaas geen boter (tosti), glas sinaasappelsap

Nu moet ik nog iets verzinnen om te eten om het en een ander te "compenseren".
pi_76486084
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 10:06 schreef pinquit het volgende:
de drijfproef nou ze drijven. er staat een datum op de doos; 6-1-10. maargoed, ze kunnen vast nog wel
Mijn BF heeft mijn eieren weggegooid die een paar dagen over de datum waren Terwijl ze in de koeling lagen

Houdbaarheidsfreak is het !
pi_76486192
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 10:21 schreef pinquit het volgende:
hebben jullie wel eens nagedacht over wat een ei eigenlijk is? sinds ik me dat bewust ben, eet ik een stuk minder eieren
Kippen ongesteldheid/menstruatie/baarmoederslijmvlies ?

Eet je nog wel kipfilet, of weet je nog niet wat dat eigenlijk is ?
pi_76486402
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 10:48 schreef pinquit het volgende:

[..]

koelkast!
Hoe voel je eigenlijk dat je zwanger bent ?
Ik slik wel de pil, maar ook niet iedere dag stipt om 19.00 oid. En het is een hele lichte..
pi_76486649
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 16:06 schreef P.F het volgende:
Gister was mijn lijstje een beetje prut...
Ik weet het niet meer precies maar:
O: 1 bruine boterham met vlokken, 1 ristretto
T: 2 evergreens
L: wit bolletje kaassoufflé, blikje cola light
D: groente kroket met mayonaise, romige kwark sinaasappel, 4 glazen 50/50 drank
T: 4-6 evergreens met chocolade, 1/4e zak paprika chips

Vandaag is redelijk..
O: 2 witte boterhammen 30+ kaas geen boter, glas 50/50 drank + nespresso
T: 2 evergreen chocolade
L: 2 witte boterhammen 30+ kaas geen boter (tosti), magere yoghurt + all bran fruit n fibre (mijn vriendje noemt het muesli, volgens mij zijn het cornflakes?) + glas sinaasappelsap + nespresso
T: 2 witte boterhammen 30+ kaas geen boter (tosti), glas sinaasappelsap

Nu moet ik nog iets verzinnen om te eten om het en een ander te "compenseren".
Het zijn volkoren flakes, vrij zoet door alle rozijnen en zo die erin zitten. Ik eet het als slaapmiddel. Best lekker, though.

Je lijstje lijkt nergens naar, pop. Eet vanavond maar een berg wokgroenten met een kipfiletje of zo.
pi_76486922
Over die eieren, het is vandaag toch de 6de dus wat is het probleem, ze zijn toch zeker nog goed tot vandaag? Of mis ik iets?

Ik heb net een pistoletje zalm op, dus mijn lijstje is een beetje anders nu

O: magere yoghurt met mandarijn en lijnzaad
L: 2 boterhammen met boter, 1 plak kipfilet en rauwkost, beker optimel
T: pistoletje zalm
D: rode kool, gekookte aardappels, tartaartje, beetje mosterd
T: appel denk ik
pi_76486966
Ik krijg de 14e een koelkast+ vriezer!
Een hele oude van mijn ouders, ik moet hem nog wel spuiten, en dan doe ik hem roze of goud! Maar hij doet het nog prima!

Dus dan kan ik meer groenten etc. kopen en bijv. invriezen want ik heb nu geen koelkast (Alleen een wijn koeler..)
pi_76487158
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 16:25 schreef P.F het volgende:
Ik krijg de 14e een koelkast+ vriezer!
Een hele oude van mijn ouders, ik moet hem nog wel spuiten, en dan doe ik hem roze of goud! Maar hij doet het nog prima!

Dus dan kan ik meer groenten etc. kopen en bijv. invriezen want ik heb nu geen koelkast (Alleen een wijn koeler..)
De wijnkoeler hier in de galerie koelt als een gek!!! Kan je die niet gebruiken als koelkast?? De jouwes dan hè......die in de galerie lijkt me lastig. Als je voor ieder klontje boter eerst op de tram moet.
  woensdag 6 januari 2010 @ 16:34:46 #115
236335 neen
schone schijn
pi_76487439
O: verslapen
T: 2 koffie
L: cup a soupje, 2 broodjes met pindakaas, een geroosterd en een met hagelslag en 2 glazen melk
T: 3 koffie en een appel
D: ik denk kippensoep of anders weer aardappels met spinazie
het lijkt niet wat het is
  woensdag 6 januari 2010 @ 16:42:22 #116
171422 LadyBlack
paint it black
pi_76487792

conleche, in wat voor galerie werk jij? Heb je er zelf een of ben je er in dienst?
Ik ben net afgestudeerd in kunstgeschiedenis, dus ben geïnteresseerd in (informatie over) alle kunstgerelateerde banen
  woensdag 6 januari 2010 @ 16:42:23 #117
331 Merel
Be here now.
pi_76487793
Lijstje:
O- blikje chocomel oh en ik was nog een pak goedemorgen drinkontbijt vergeten, dus zo erg is het niet
L - half ciabattabroodje met paturain en rauwkost, half ciabattabroodje met brie en rauwkost, melk, jus
T - roomboterkoekje
D - weet nog niet wat ik straks voorgeschoteld krijg

En een dikke voor Daph
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_76487887
Ik moet zo werken en het sneeuwt voor de verandering weer eens heel hard. .
pi_76487961
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 16:42 schreef LadyBlack het volgende:

conleche, in wat voor galerie werk jij? Heb je er zelf een of ben je er in dienst?
Ik ben net afgestudeerd in kunstgeschiedenis, dus ben geïnteresseerd in (informatie over) alle kunstgerelateerde banen
Ik heb er één, samen met iemand anders en de andere helft van de tijd schilder ik. Tenminste zodra het wat warmer wordt in m'n atelier, ga ik dat weer doen.

Waar woon je?
pi_76487989
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 16:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik moet zo werken en het sneeuwt voor de verandering weer eens heel hard. .
Ja hier ook!! Maar echt heel hard! In een uur is er een dik pak gevallen!!
pi_76488009
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 16:28 schreef conleche het volgende:

[..]

De wijnkoeler hier in de galerie koelt als een gek!!! Kan je die niet gebruiken als koelkast?? De jouwes dan hè......die in de galerie lijkt me lastig. Als je voor ieder klontje boter eerst op de tram moet.
Hij is nu 9 graden dus dat is op zich prima, maar hij is zo klein !
pi_76488042
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 16:46 schreef conleche het volgende:

[..]

Ja hier ook!! Maar echt heel hard! In een uur is er een dik pak gevallen!!
Ja ik zie hier ook al geen straat meer. Waarschijnlijk houden de bussen er zo ook wel weer mee op. .
pi_76488050
En hier sneeuwt het ook Ik zou mijn haar stijlen maar dat heeft nu niet echt zin !
  woensdag 6 januari 2010 @ 16:49:20 #124
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_76488105
hier sneeuwt het ook. Had ik al gezegd dat het in Zweden -20 is, en het daar morgen ook weer gaat sneeuwen?

* geen zin om terug te gaan heeft..
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_76488215
Oh halp, hoe is het in Den Haag? XcuzMeeeee?? Ik moet er morgen weer heen
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_76488407
Ik heb dit lampje vandaag gekocht bij de IKEA en het is echt een klotelamp. Want de medewerker zij dat ik hem gewoon in de muur kon bouwen maar dat kan helemaal niet
Hij is wel maar 2,50 !

pi_76488488
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 16:55 schreef P.F het volgende:
Ik heb dit lampje vandaag gekocht bij de IKEA en het is echt een klotelamp. Want de medewerker zij dat ik hem gewoon in de muur kon bouwen maar dat kan helemaal niet
Hij is wel maar 2,50 !

[ afbeelding ]
Het snoer is ook wel een aanwijzing...
  woensdag 6 januari 2010 @ 16:57:27 #128
171422 LadyBlack
paint it black
pi_76488516
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 16:46 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik heb er één, samen met iemand anders en de andere helft van de tijd schilder ik. Tenminste zodra het wat warmer wordt in m'n atelier, ga ik dat weer doen.

Waar woon je?
Oh gaaf, je zit er helemaal in dus! Verkoop je je eigen werk ook daar?

Ik woon in Groningen. Ben nog bezig met mn cv en visitekaartje, maar moet zo gauw mogelijk de stad in, langs bij alle galeries, kunsthandels, veilinghuizen, etc. Iets zegt me dat dit geen goede tijden zijn, maarja....
pi_76488521
En deze plafondlamp maar het lukt niet om hem op te hangen en ik vind hem bij nader inzien toch niet zo leuk

En die nieuwe lampenbolletjes zijn duur !
pi_76488581
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 16:56 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Het snoer is ook wel een aanwijzing...
Ik vroeg of ik hem ook in de muur kon bevestigen zodat ik hem met de lichtschakelaar van de muur aan en uit kon doen. En toen zei de mederwerker dat dat kon.

Ik ben geen expert op het gebied van lampen hoor !

En mijn hanglamp heeft OOK een snoer en die is wel voor in de muur!
pi_76488691
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 16:58 schreef P.F het volgende:

[..]

Ik vroeg of ik hem ook in de muur kon bevestigen zodat ik hem met de lichtschakelaar van de muur aan en uit kon doen. En toen zei de mederwerker dat dat kon.

Ik ben geen expert op het gebied van lampen hoor !

En mijn hanglamp heeft OOK een snoer en die is wel voor in de muur!
Je zou kunnen proberen om het snoer eraf te halen en dan de draadjes die overblijven op je aansluiting in de muur te zetten. Maar ik weet niet zeker of dat kan, want ik zet er normaal alleen snoeren aan, ik haal ze er niet af. .
pi_76488707
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 16:57 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Oh gaaf, je zit er helemaal in dus! Verkoop je je eigen werk ook daar?

Ik woon in Groningen. Ben nog bezig met mn cv en visitekaartje, maar moet zo gauw mogelijk de stad in, langs bij alle galeries, kunsthandels, veilinghuizen, etc. Iets zegt me dat dit geen goede tijden zijn, maarja....
We verkopen voornamelijk werk van mijn ex, maar er hangen ook wel een paar werken van mezelf. (Maar dat verkoop ik eigenlijk via de galerie die vestigingen heeft in een aantal Bijenkorven)

En we beginnen de crisis nu wel te merken ja!! Heel lang niet, maar de laatste maanden was het niet heel goed! Ben benieuwd naar komend jaar!

[ Bericht 0% gewijzigd door conleche op 06-01-2010 17:30:37 ]
pi_76488831
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 17:01 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Je zou kunnen proberen om het snoer eraf te halen en dan de draadjes die overblijven op je aansluiting in de muur te zetten. Maar ik weet niet zeker of dat kan, want ik zet er normaal alleen snoeren aan, ik haal ze er niet af. .
Ik heb hem nu aan een keukenplank vast gemaakt Ik maak zo wel foto's want dat had ik ooit nog beloofd !
  woensdag 6 januari 2010 @ 17:10:01 #134
171422 LadyBlack
paint it black
pi_76489081
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 17:01 schreef conleche het volgende:

[..]

We verkopen Voornamelijk werk van mijn ex, maar er hangen ook wel een paar werken van mezelf. (Maar dat verkoop ik eigenlijk via de galerie die vestigingen heeft in een aantal Bijenkorven)

En we beginnen de crisis nu wel te merken ja!! Heel lang niet, maar de laatste maanden was niet heel goed! Ben benieuwd naar komend jaar!
Ja, het schijnt allemaal een beetje aan te trekken weer, terwijl eigenlijk de gevolgen ook nu pas merkbaar worden.... ik vrees dat dat dus nog wel even zal duren

Bwuh, ik moet nog naar de supermarkt maar ik zit nog helemaal verkleumd van mn vorige tocht door de sneeuwstorm
pi_76489098
joechei! ik ben onderweg naar huis!

Heb het helemaal gehad en kan de komende 2 uur geen boek meer zien! Maar ben wel mega trots op mezelf

en Mr.Mo gaat koken, de held
Ja doei.
  woensdag 6 januari 2010 @ 17:15:04 #136
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_76489294
Daph

Rituals, gewoon brood eten hoor, dat is helemaal niet slecht, vooral volkoren niet.
Ik eet er minimaal 4 per dag en dat voldoet mij prima.

Sneeuw, 1 1/2 uur over gedaan om thuis te komen, normaal 25min.

Lijs":
2 kommen yoghurt met kiwi, 5 boterhammen, 3 mager beleg 2 volvette kaas, kom erwtensoep met veel spekjes en rookworst, 2 glazen halfvolle melk, 2 beschuit met boter en muisjes, merci, couscous met 2 gegrilde lamskoteletten en veel gegrilde groente en wort/dopwerten...

Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  woensdag 6 januari 2010 @ 17:17:11 #137
171422 LadyBlack
paint it black
pi_76489389
Ohja, lijstje....

O: 2 boterhammen, kaas & jam
L: 2 boterhammen, pindakaas & chocopasta
T: kwark met beschuit en honing
T: de laatste kerstkransjes uit de kerstboom
D: ?
pi_76489938
Oké toegegeven: het was koud en superglad én ik ben gevallen met de fiets, terwijl ik iemand uitlachte die net een mega-sneeuwbal voor zijn hoofd had gehad..........máár, wat is Amsterdam práchtig zo in de sneeuw. Ik werd er helemaal gelukkig van!!
pi_76490013
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 14:24 schreef neen het volgende:

[..]

Ja ook prima! En misschien wel een beetje zoals bij jou bij thuiskomst want de ketel ging kapot waardoor je jezelf kon zien ademen in de woonkamer maar goed dat mocht de pret natuurlijk niet drukken. Ook wel lekker gegeten iedere dag trouwens! Goed voor de lijn is het trouwens niet.

En bapaos hadden we eigenlijk nodig voor het onbijt om te combineren met cola, dat is zo'n beetje een familietraditie
De boot beviel trouwens ook wel prima! Opzich ook betaalbaar omdat daar de treinkaartjes voor NL en Engeland in zitten en zeker als je erop slaapt is het zo voorbij
Wij hebben een paar keer bij Spaghetti House gegeten, en ik heb daar de lekkerste mosselen op in hele lange tijd!

Fijn dat je het ook leuk gehad hebt. Ik neem aan dat het nu weer wat warmer is?
pi_76490078
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 17:28 schreef conleche het volgende:
Oké toegegeven: het was koud en superglad én ik ben gevallen met de fiets, terwijl ik iemand uitlachte die net een mega-sneeuwbal voor zijn hoofd had gehad..........máár, wat is Amsterdam práchtig zo in de sneeuw. Ik werd er helemaal gelukkig van!!
Ik ben nu bij mijn ouders die op 8 hoog wonen, dus uitzicht op heul veel Amsterdamse daken
  woensdag 6 januari 2010 @ 17:33:16 #141
171422 LadyBlack
paint it black
pi_76490138
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 17:28 schreef conleche het volgende:
Ja ik vind het ook prachtig en zo heerlijk on-nederlands dat het zo lang blijft liggen steeds!

Mijn straat wordt ook niet gestrooid, dus het uitzicht blijft supermooi wit
pi_76490224
Hoe gaat het hier? Ik ben nog steeds niet helemaal fit, ben echt een warhoofd vandaag volgensmij

Lijstje van vandaag:

O: vitalinea
T: boterham humus, appel
T: 200 gram wortels + cup a soup champignon
L: 2 boterhammen rosbief
T: plak ontbijtkoek
D: zuurkoolstamppot met worst
T: ???
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_76490233
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 15:18 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Dat heb ik ook, dus je bent niet de enige.
Goed om te weten dat ik niet helemaal raar ben
Hopelijk morgen we weer een lijstje
pi_76492450
Mijn cd speler is open maar mijn cd zit er nog in ! En Nu ?!
pi_76492506
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 18:28 schreef P.F het volgende:
Mijn cd speler is open maar mijn cd zit er nog in ! En Nu ?!
Stekker uit het stopcontact en vissen?
pi_76492666
panics!

Mr. Mo heeft héérlijk gekookt! Nu ben ik aan het twijfelen.. of nu nog even doorbikkelen tot een uurtje of 9 en daarna relaxen en slapen, of even relaxen nu nog, studeren tot een uur of half 11 en dán slapen...

ben aan de ene kant bang dat ik geen flikker meer opneem na van 10.30 tot 16.45 bijna non-stop te hebben geleerd (schouderklopjes!!!!) maar er is ook nog genoeg te doen qua maakwerk.. dus dat kan dan wellicht nu...

ik denk er nog even een kopje thee lang over na
Ja doei.
  woensdag 6 januari 2010 @ 18:44:09 #147
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_76493099
Nu doen, Mo! dan ben je er vanaf en kun je vanaf 9 uur lekker niets doen! Ik kan nooit zo goed niets doen als ik weet dat ik daarna nog iets moet doen...
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_76493267
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 18:33 schreef motorbloempje het volgende:
panics!

Mr. Mo heeft héérlijk gekookt! Nu ben ik aan het twijfelen.. of nu nog even doorbikkelen tot een uurtje of 9 en daarna relaxen en slapen, of even relaxen nu nog, studeren tot een uur of half 11 en dán slapen...

ben aan de ene kant bang dat ik geen flikker meer opneem na van 10.30 tot 16.45 bijna non-stop te hebben geleerd (schouderklopjes!!!!) maar er is ook nog genoeg te doen qua maakwerk.. dus dat kan dan wellicht nu...

ik denk er nog even een kopje thee lang over na
Ik zou echt gek worden als ik zoveel moest doen, na 6 uur zou ik echt niets meer opnemen
Gelukkig maar dat je het allemaal zou leuk vind
pi_76493473
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 18:44 schreef AKnynke het volgende:
Nu doen, Mo! dan ben je er vanaf en kun je vanaf 9 uur lekker niets doen! Ik kan nooit zo goed niets doen als ik weet dat ik daarna nog iets moet doen...
ik pak zo m'n bril erbij en dan maak ik 'even' mijn Short Story af en daarna hopelijk mijn Take Home Exam voor Introduction American Studies. Dat vind ik écht leuk. Het is dat ik het accent gewoon afgrijselijk vind, maar dat wat we nu behandelen, slavernij, American Indians, ik smul! Zo interessant vind ik dat allemaal! Ook het hele imperialisme is echt iets waar ik graag over lees, ook novels enzo. Wellicht dat ik nog wat minoren in die richting doe, gewoon omdat het kan.

En morgen ga ik de hele dag met studiegenootjes grammatica erin stampen. Zij moeten het herkansen en ik heb de herkansing als enige kans, dus we moeten even flink bikkelen!

Aan de slag dus! *insert superman-achtig-iets*
Ja doei.
  woensdag 6 januari 2010 @ 18:52:58 #150
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_76493540
Pfff Mo, ik word er al moe van als ik het lees en ik heb er zo geen verstand van
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')