Ja ook prima! En misschien wel een beetje zoals bij jou bij thuiskomst want de ketel ging kapot waardoor je jezelf kon zien ademen in de woonkamerquote:Op woensdag 6 januari 2010 14:11 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Oja! Hoe was het bij jou!!
Enne, er is meer dan alleen Indonesisch eten heZe hebben wel weer veel pappadums!
Dat heb ik ook gehad... Na 2 maand werd het minder. Heb het ook bij de gyn nagevraagd en het mag max 3 maand duren. Als het dan nog steeds is, moet ie eruit.quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, en: ik ben intussen al een maand ongesteld.. Príma voorbehoedsmiddel, zo.
Als het na drie maanden nog is, dan wil ik 'm er sowieso uit, ongeacht of dat moet of niet.quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gehad... Na 2 maand werd het minder. Heb het ook bij de gyn nagevraagd en het mag max 3 maand duren. Als het dan nog steeds is, moet ie eruit.
Dat heb ik ook, dus je bent niet de enige.quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:10 schreef Sarabi het volgende:
Waarom ben ik zo raar![]()
Als ik ziek ben wil ik altijd vanalles gaan eten, normale mensen hebben dan juist geen honger
Net maar een bakje snoeptomaatjes op, dat is niet zo erg
Mijn BF heeft mijn eieren weggegooid die een paar dagen over de datum warenquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:06 schreef pinquit het volgende:
de drijfproefnou ze drijven. er staat een datum op de doos; 6-1-10. maargoed, ze kunnen vast nog wel
Kippen ongesteldheid/menstruatie/baarmoederslijmvliesquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:21 schreef pinquit het volgende:
hebben jullie wel eens nagedacht over wat een ei eigenlijk is?![]()
![]()
![]()
sinds ik me dat bewust ben, eet ik een stuk minder eieren
Hoe voel je eigenlijk dat je zwanger bentquote:
Het zijn volkoren flakes, vrij zoet door alle rozijnen en zo die erin zitten. Ik eet het als slaapmiddel. Best lekker, though.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:06 schreef P.F het volgende:
Gister was mijn lijstje een beetje prut...
Ik weet het niet meer precies maar:
O: 1 bruine boterham met vlokken, 1 ristretto
T: 2 evergreens
L: wit bolletje kaassoufflé, blikje cola light
D: groente kroket met mayonaise, romige kwark sinaasappel, 4 glazen 50/50 drank
T: 4-6 evergreens met chocolade, 1/4e zak paprika chips
Vandaag is redelijk..
O: 2 witte boterhammen 30+ kaas geen boter, glas 50/50 drank + nespresso
T: 2 evergreen chocolade
L: 2 witte boterhammen 30+ kaas geen boter (tosti), magere yoghurt + all bran fruit n fibre (mijn vriendje noemt het muesli, volgens mij zijn het cornflakes?) + glas sinaasappelsap + nespresso
T: 2 witte boterhammen 30+ kaas geen boter (tosti), glas sinaasappelsap
Nu moet ik nog iets verzinnen om te eten om het en een ander te "compenseren".
De wijnkoeler hier in de galerie koelt als een gek!!! Kan je die niet gebruiken als koelkast?? De jouwes dan hè......die in de galerie lijkt me lastig. Als je voor ieder klontje boter eerst op de tram moet.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:25 schreef P.F het volgende:
Ik krijg de 14e een koelkast+ vriezer!
Een hele oude van mijn ouders, ik moet hem nog wel spuiten, en dan doe ik hem roze of goud! Maar hij doet het nog prima!
Dus dan kan ik meer groenten etc. kopen en bijv. invriezen want ik heb nu geen koelkast(Alleen een wijn koeler..)
Ik heb er één, samen met iemand anders en de andere helft van de tijd schilder ik. Tenminste zodra het wat warmer wordt in m'n atelier, ga ik dat weer doen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:42 schreef LadyBlack het volgende:
conleche, in wat voor galerie werk jij? Heb je er zelf een of ben je er in dienst?
Ik ben net afgestudeerd in kunstgeschiedenis, dus ben geïnteresseerd in (informatie over) alle kunstgerelateerde banen
Ja hier ook!! Maar echt heel hard! In een uur is er een dik pak gevallen!!quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik moet zo werken en het sneeuwt voor de verandering weer eens heel hard..
Hij is nu 9 graden dus dat is op zich prima, maar hij is zo kleinquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:28 schreef conleche het volgende:
[..]
De wijnkoeler hier in de galerie koelt als een gek!!! Kan je die niet gebruiken als koelkast?? De jouwes dan hè......die in de galerie lijkt me lastig. Als je voor ieder klontje boter eerst op de tram moet.
Ja ik zie hier ook al geen straat meer. Waarschijnlijk houden de bussen er zo ook wel weer mee op.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:46 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja hier ook!! Maar echt heel hard! In een uur is er een dik pak gevallen!!
Het snoer is ook wel een aanwijzing...quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:55 schreef P.F het volgende:
Ik heb dit lampje vandaag gekocht bij de IKEA en het is echt een klotelamp. Want de medewerker zij dat ik hem gewoon in de muur kon bouwen maar dat kan helemaal niet
Hij is wel maar 2,50!
[ afbeelding ]
Oh gaaf, je zit er helemaal in dus! Verkoop je je eigen werk ook daar?quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:46 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik heb er één, samen met iemand anders en de andere helft van de tijd schilder ik. Tenminste zodra het wat warmer wordt in m'n atelier, ga ik dat weer doen.
Waar woon je?
Ik vroeg of ik hem ook in de muur kon bevestigen zodat ik hem met de lichtschakelaar van de muur aan en uit kon doen. En toen zei de mederwerker dat dat kon.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Het snoer is ook wel een aanwijzing...
Je zou kunnen proberen om het snoer eraf te halen en dan de draadjes die overblijven op je aansluiting in de muur te zetten. Maar ik weet niet zeker of dat kan, want ik zet er normaal alleen snoeren aan, ik haal ze er niet af.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:58 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik vroeg of ik hem ook in de muur kon bevestigen zodat ik hem met de lichtschakelaar van de muur aan en uit kon doen. En toen zei de mederwerker dat dat kon.
Ik ben geen expert op het gebied van lampen hoor!
En mijn hanglamp heeft OOK een snoer en die is wel voor in de muur!
We verkopen voornamelijk werk van mijn ex, maar er hangen ook wel een paar werken van mezelf. (Maar dat verkoop ik eigenlijk via de galerie die vestigingen heeft in een aantal Bijenkorven)quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:57 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oh gaaf, je zit er helemaal in dus! Verkoop je je eigen werk ook daar?
Ik woon in Groningen. Ben nog bezig met mn cv en visitekaartje, maar moet zo gauw mogelijk de stad in, langs bij alle galeries, kunsthandels, veilinghuizen, etc. Iets zegt me dat dit geen goede tijden zijn, maarja....
Ik heb hem nu aan een keukenplank vast gemaaktquote:Op woensdag 6 januari 2010 17:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Je zou kunnen proberen om het snoer eraf te halen en dan de draadjes die overblijven op je aansluiting in de muur te zetten. Maar ik weet niet zeker of dat kan, want ik zet er normaal alleen snoeren aan, ik haal ze er niet af..
Ja, het schijnt allemaal een beetje aan te trekken weer, terwijl eigenlijk de gevolgen ook nu pas merkbaar worden.... ik vrees dat dat dus nog wel even zal durenquote:Op woensdag 6 januari 2010 17:01 schreef conleche het volgende:
[..]
We verkopen Voornamelijk werk van mijn ex, maar er hangen ook wel een paar werken van mezelf. (Maar dat verkoop ik eigenlijk via de galerie die vestigingen heeft in een aantal Bijenkorven)
En we beginnen de crisis nu wel te merken ja!! Heel lang niet, maar de laatste maanden was niet heel goed! Ben benieuwd naar komend jaar!
Wij hebben een paar keer bij Spaghetti House gegeten, en ik heb daar de lekkerste mosselen op in hele lange tijd!quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:24 schreef neen het volgende:
[..]
Ja ook prima! En misschien wel een beetje zoals bij jou bij thuiskomst want de ketel ging kapot waardoor je jezelf kon zien ademen in de woonkamermaar goed dat mocht de pret natuurlijk niet drukken. Ook wel lekker gegeten iedere dag trouwens! Goed voor de lijn is het trouwens niet.
En bapaos hadden we eigenlijk nodig voor het onbijt om te combineren met cola, dat is zo'n beetje een familietraditie![]()
De boot beviel trouwens ook wel prima! Opzich ook betaalbaar omdat daar de treinkaartjes voor NL en Engeland in zitten en zeker als je erop slaapt is het zo voorbij
Ik ben nu bij mijn ouders die op 8 hoog wonen, dus uitzicht op heul veel Amsterdamse dakenquote:Op woensdag 6 januari 2010 17:28 schreef conleche het volgende:
Oké toegegeven: het was koud en superglad én ik ben gevallen met de fiets, terwijl ik iemand uitlachte die net een mega-sneeuwbal voor zijn hoofd had gehad..........máár, wat is Amsterdam práchtig zo in de sneeuw. Ik werd er helemaal gelukkig van!!
Ja ik vind het ook prachtigquote:Op woensdag 6 januari 2010 17:28 schreef conleche het volgende:
Oké toegegeven: het was koud en superglad én ik ben gevallen met de fiets, terwijl ik iemand uitlachte die net een mega-sneeuwbal voor zijn hoofd had gehad..........máár, wat is Amsterdam práchtig zo in de sneeuw. Ik werd er helemaal gelukkig van!!
Goed om te weten dat ik niet helemaal raar benquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:18 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, dus je bent niet de enige.
Stekker uit het stopcontact en vissen?quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:28 schreef P.F het volgende:
Mijn cd speler is open maar mijn cd zit er nog in! En Nu
?!
Ik zou echt gek worden als ik zoveel moest doen, na 6 uur zou ik echt niets meer opnemenquote:Op woensdag 6 januari 2010 18:33 schreef motorbloempje het volgende:
panics!
Mr. Mo heeft héérlijk gekookt! Nu ben ik aan het twijfelen.. of nu nog even doorbikkelen tot een uurtje of 9en daarna relaxen en slapen, of even relaxen nu nog, studeren tot een uur of half 11 en dán slapen...
ben aan de ene kant bang dat ik geen flikker meer opneem na van 10.30 tot 16.45 bijna non-stop te hebben geleerd (schouderklopjes!!!!) maar er is ook nog genoeg te doen qua maakwerk.. dus dat kan dan wellicht nu...
ik denk er nog even een kopje thee lang over na
quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:44 schreef AKnynke het volgende:
Nu doen, Mo! dan ben je er vanaf en kun je vanaf 9 uur lekker niets doen! Ik kan nooit zo goed niets doen als ik weet dat ik daarna nog iets moet doen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |