abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 januari 2010 @ 11:37:09 #101
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_76474684
We gaan toch maar zwemmen , al vind ik persoonlijk dat stiekem op de bank in slaap vallen aantrekkelijker .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_76474745
Oeh, heldin Vivi!
pi_76474799
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 11:26 schreef Vicky het volgende:

[..]

ik ben verleden week met Amber geweest. Met Tess ben ik nog niet geweest... staat nog wel op de planning
Waar ga jij?

Ik zwom met Jen in zoetermeer, maar daar is geen puppyzwemmen meer op vrijdag. En dan zou ik naar een ander bad moeten als ik op vrijdag zou willen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  † In Memoriam † woensdag 6 januari 2010 @ 11:40:38 #104
7074 moussy
kuttekop
pi_76474829
trots is, ik heb met mn auto door de sneeuw gekoetst, ook al is het een heule kleine witte wereld
Je zou er haast een boek over schrijven!
  woensdag 6 januari 2010 @ 11:41:32 #105
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_76474870
hem leren zichzelf vermaken?

Ik ga echt niet zo vaak wat met de kinderen 'doen' of er op uit om de kinderen te vermaken. Regelmatig dus wel herrie in de tent, maar ik ben toch echt niet van plan om elke dag met de kinderen er op uit te trekken voor hun vermaak. Ze hebben genoeg speelgoed, leer maar om daar uitgebreid mee te spelen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_76474890
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 11:39 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Waar ga jij?

Ik zwom met Jen in zoetermeer, maar daar is geen puppyzwemmen meer op vrijdag. En dan zou ik naar een ander bad moeten als ik op vrijdag zou willen.
Elke in Delft, van 10 tot 12 ouder en kind zwemmen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 6 januari 2010 @ 11:43:01 #107
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_76474928
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 11:41 schreef E.T. het volgende:
hem leren zichzelf vermaken?

Ik ga echt niet zo vaak wat met de kinderen 'doen' of er op uit om de kinderen te vermaken. Regelmatig dus wel herrie in de tent, maar ik ben toch echt niet van plan om elke dag met de kinderen er op uit te trekken voor hun vermaak. Ze hebben genoeg speelgoed, leer maar om daar uitgebreid mee te spelen
Dat was ook een beetje wat ik ook dacht.
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het super dat je zo veel met hem onderneemt en doet Viev, maar je maakt het je zelf dan wel heel erg moeilijk want dan is een keuteldagje zoals Trui voorstelt wel al snel saai.

Zwem ze!
  woensdag 6 januari 2010 @ 11:45:26 #108
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_76475026
Hier keutelen ze meestal ook gewoon zelf rond, ga zelf maar iets verzinnen om te doen.
Toch kreeg ik pas van oudste wel het verwijt dat ik altijd wel thuis ben maar toch niet genoeg aandacht aan ze besteed. Wat ik dan wat meer zou moeten doen kon hij me echter geen antwoord op geven
Nou ja, ik weet van wie het komt zeg maar
I`m not weird. I`m limited edition.
  † In Memoriam † woensdag 6 januari 2010 @ 11:48:37 #109
7074 moussy
kuttekop
pi_76475206
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 11:45 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hier keutelen ze meestal ook gewoon zelf rond, ga zelf maar iets verzinnen om te doen.
Toch kreeg ik pas van oudste wel het verwijt dat ik altijd wel thuis ben maar toch niet genoeg aandacht aan ze besteed. Wat ik dan wat meer zou moeten doen kon hij me echter geen antwoord op geven
Nou ja, ik weet van wie het komt zeg maar
In de vakantie zeker? Dat kreeg ik ook te horen meer van, we gaan nooooit weg in de vakantie!
  woensdag 6 januari 2010 @ 11:51:21 #110
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_76475335
Ja precies. Alsof het te doen was terwijl we ingesneeuwd waren, het buiten 5 graden vroor en ik het kerstdiner moest voorbereiden en alles gesloten was wegens kerst en oud&nieuw
  woensdag 6 januari 2010 @ 11:54:47 #111
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_76475507
Scheelt het niet dat jullie meerdere kinderen thuis rond hebben hobbelen die ook samen iets kunnen doen? Nouja BE niet, maar TF en ET. Ik vind het ook lastig om een hele dag met Kai thuis te blijven terwijl ik mezelf ook niet continu in de rol van entertainer wil drukken. Maar Kai mist gewoon aanspraak van andere kinderen als hij hier is. Zeker in de winter is dat een probleem omdat de speeltuin dan dicht is enzo.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_76475548
Zelfstandig spelen?? Wat is dat?? Amber kan dat echt niet hè
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  † In Memoriam † woensdag 6 januari 2010 @ 11:55:40 #113
7074 moussy
kuttekop
pi_76475559
Volgens mijn kinderen gaan alle kinderen die ze kennen iedere dag weg of zo, ballenbak ( ) bios, weer de ballenbak, zwembad enz enz.. ja doei, ik heb het geld ook niet op mijn rug groeien!
  woensdag 6 januari 2010 @ 11:56:14 #114
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_76475594
Beppie kan dat ook niet echt maar we maken vorderingen, tegenwoordig lukt het haar al 2 minuten zelf
  † In Memoriam † woensdag 6 januari 2010 @ 11:56:38 #115
7074 moussy
kuttekop
pi_76475625
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 11:54 schreef m@x het volgende:
Scheelt het niet dat jullie meerdere kinderen thuis rond hebben hobbelen die ook samen iets kunnen doen? Nouja BE niet, maar TF en ET. Ik vind het ook lastig om een hele dag met Kai thuis te blijven terwijl ik mezelf ook niet continu in de rol van entertainer wil drukken. Maar Kai mist gewoon aanspraak van andere kinderen als hij hier is. Zeker in de winter is dat een probleem omdat de speeltuin dan dicht is enzo.
Hier maakt het niet uit, het probleem is dat René zichzelf niet goed kan vermaken, Cas wel, die kan úren mieuwen met lego en knutselen met niets.
  † In Memoriam † woensdag 6 januari 2010 @ 11:57:58 #116
7074 moussy
kuttekop
pi_76475693
shock! Er stond ineens een auto dwars op de weg met zn neus naar ons huis, ik dacht even dat ie naar binnen kwam Ik doe net of ik het niet zie, hoef ik ook niet te duwen
  woensdag 6 januari 2010 @ 12:00:10 #117
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_76475803
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 11:54 schreef m@x het volgende:
Maar Kai is 5 en Dean nog geen 3 en gaat naar het kdv een paar dagen per week.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  woensdag 6 januari 2010 @ 12:05:03 #118
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_76476051
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 12:00 schreef E.T. het volgende:

[..]

Maar Kai is 5 en Dean nog geen 3 en gaat naar het kdv een paar dagen per week.
Kai zit doordeweeks gewoon op school Hij kan zichzelf wel vermaken met zijn lego, auto's en dino's. Dit is denk ik ook meer iets wat aan mij ligt. Ik wil dat hij het fijn vindt om hier te zijn maar tegelijkertijd wil ik niet een soort weekendmoeder zijn die alleen maar met hem op stap gaat. Hij zal hier ook gewoon in de dagelijkse sleur mee moeten draaien. Misschien wordt het wel beter als hij hier binnenkort op de zaterdagen dat hij hier is naar de scouting ( ) gaat. Dan kan hij ook hier kindjes leren kennen.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_76476254
Jen kan zichzelf echt goed vermaken. Ze hobbelt rustig een ochtend zelf door huis zonder dat ik met haar moet spelen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_76476401
Ik heb met Mikael ook niks te doen. Die komt af en toe even bij me zitten omdat ie iets wil en als hem iets niet wil lukken dan roept ie of ik even help. Naar buiten wil ie nu niet. Is hem veel te koud.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_76477292
Maar als jullie kindjes dan bv kleien, doen jullie dan altijd mee? Ik heb hier niet altijd zin in (of gewoon 1001 andere dingen te doen), maar dan voel ik me toch altijd schuldig omdat ik dan te weinig met haar speel
pi_76477430
Nee kleien kan toch best alleen? Mikael wel. hij zit dan aan de eettafel en ik ben aan het afwassen of koken. Zo zijn we in dezelfde ruimte maar speelt ie toch alleen. Enige wat we eigenlijk veel samen doen zijn spelletjes.
pi_76477481
nou ja ik help haar wel even op weg door iets te maken, maar daarna ga ik weer verder of ik ga bv bij haar aan tafel was opvouwen of koffie drinken met een reclamefolder ofzo
pi_76477532
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 12:38 schreef Stiemie het volgende:
nou ja ik help haar wel even op weg door iets te maken, maar daarna ga ik weer verder of ik ga bv bij haar aan tafel was opvouwen of koffie drinken met een reclamefolder ofzo
Mikael heeft zo'n kappersset voor de klei. Dus daar kan ik eigenlijk niet bij helpen. Enige wat ik kan doen is klei uit de potjes halen
  woensdag 6 januari 2010 @ 12:40:18 #125
56471 pinquit
oh my lama!
pi_76477563
is het buiten zo slecht? hier niet eigenlijk. koud, dat wel, maar niet vies of glad.

max kan zichzelf gelukkig heeel goed vermaken
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')