Waar ga jij?quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:26 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik ben verleden week met Amber geweest. Met Tess ben ik nog niet geweest... staat nog wel op de planning
Elke in Delft, van 10 tot 12 ouder en kind zwemmen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:39 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Waar ga jij?
Ik zwom met Jen in zoetermeer, maar daar is geen puppyzwemmen meer op vrijdag. En dan zou ik naar een ander bad moeten als ik op vrijdag zou willen.
Dat was ook een beetje wat ik ook dacht.quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:41 schreef E.T. het volgende:
hem leren zichzelf vermaken?
Ik ga echt niet zo vaak wat met de kinderen 'doen' of er op uit om de kinderen te vermaken. Regelmatig dus wel herrie in de tent, maar ik ben toch echt niet van plan om elke dag met de kinderen er op uit te trekken voor hun vermaak. Ze hebben genoeg speelgoed, leer maar om daar uitgebreid mee te spelen
In de vakantie zeker? Dat kreeg ik ook te horenquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:45 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hier keutelen ze meestal ook gewoon zelf rond, ga zelf maar iets verzinnen om te doen.
Toch kreeg ik pas van oudste wel het verwijt dat ik altijd wel thuis ben maar toch niet genoeg aandacht aan ze besteed. Wat ik dan wat meer zou moeten doen kon hij me echter geen antwoord op geven
Nou ja, ik weet van wie het komt zeg maar
Hier maakt het niet uit, het probleem is dat René zichzelf niet goed kan vermaken, Cas wel, die kan úren mieuwen met lego en knutselen met niets.quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:54 schreef m@x het volgende:
Scheelt het niet dat jullie meerdere kinderen thuis rond hebben hobbelen die ook samen iets kunnen doen? Nouja BE niet, maar TF en ET. Ik vind het ook lastig om een hele dag met Kai thuis te blijven terwijl ik mezelf ook niet continu in de rol van entertainer wil drukken. Maar Kai mist gewoon aanspraak van andere kinderen als hij hier is. Zeker in de winter is dat een probleem omdat de speeltuin dan dicht is enzo.
Maar Kai is 5 en Dean nog geen 3 en gaat naar het kdv een paar dagen per week.quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:54 schreef m@x het volgende:
Scheelt het niet dat jullie meerdere kinderen thuis rond hebben hobbelen die ook samen iets kunnen doen? Nouja BE niet, maar TF en ET. Ik vind het ook lastig om een hele dag met Kai thuis te blijven terwijl ik mezelf ook niet continu in de rol van entertainer wil drukken. Maar Kai mist gewoon aanspraak van andere kinderen als hij hier is. Zeker in de winter is dat een probleem omdat de speeltuin dan dicht is enzo.
Kai zit doordeweeks gewoon op schoolquote:Op woensdag 6 januari 2010 12:00 schreef E.T. het volgende:
[..]
Maar Kai is 5 en Dean nog geen 3 en gaat naar het kdv een paar dagen per week.
Mikael heeft zo'n kappersset voor de klei. Dus daar kan ik eigenlijk niet bij helpen. Enige wat ik kan doen is klei uit de potjes halenquote:Op woensdag 6 januari 2010 12:38 schreef Stiemie het volgende:
nou ja ik help haar wel even op weg door iets te maken, maar daarna ga ik weer verder of ik ga bv bij haar aan tafel was opvouwen of koffie drinken met een reclamefolder ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |