quote:
Je zou er een emoticon van moeten maken.quote:
Ik heb dit filmpje zojuist voor het eerst gezien.. En het laatste zinnetje van Johan is echt typerend.quote:
Welcome to the realm van Johan Vlemmix, waar afspraken vluchtiger zijn dan pure alcohol.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:07 schreef beequeen het volgende:
Wat vreemder is, is dat Johan Heidi noemt voor de montage en daar is dus niks van gekomen. Heidi heeft zijn tijd ziiten verdoen en dat lag niet aan Heidi. Jammer.
Ik vind dit echt zo jammer. Heidi barst van de kennis en men doet daar niks mee. Geen wonder dat SV flopt.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:12 schreef Copycat het volgende:
Welcome to the realm van Johan Vlemmix, waar afspraken vluchtiger zijn dan pure alcohol.
Ik heb het wel tegen Heidi gezegd, maar die wilde niks op eigen initiatief doen. Maar goed, hij had ook even tegen Johan kunnen zeggen, de montage moet in orde? Waar staan de spullen, ik ga ermee aan de gang.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:07 schreef beequeen het volgende:
Wat vreemder is, is dat Johan Heidi noemt voor de montage en daar is dus niks van gekomen. Heidi heeft zijn tijd ziiten verdoen en dat lag niet aan Heidi. Jammer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |