Ik wilde vroeger ook het leger in. Maar ik heb toch maar besloten een vak te lerenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weltrusten![]()
Trouwens, een slaapbarak op een kazerne, gevuld met mannen. Hoeveel slapen er met hun handjes boven de deken, en hoeveel liggen er met zijn tweetjes in een eenpersoons bedje?quote:
Ja. My bad. Twee zware dagen gewerkt, afgelopen nacht amper geslapen, nu hyper de pieper de pieper en alle verstandige volwassenen zijn al naar bed. The beast has been unleashed!quote:Op woensdag 6 januari 2010 00:21 schreef PdeHoog het volgende:
Oh men...het niveau daalt vrij rap zeg hier
quote:Op woensdag 6 januari 2010 00:21 schreef PdeHoog het volgende:
Oh men...het niveau daalt vrij rap zeg hier
Slaap lekker dan, in-dezelfde-woonplaats-wonende-mevrouwquote:Op woensdag 6 januari 2010 00:25 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik nu ook echt naar bed, heb t wel weer gehad met jullie
Slaap zequote:Op woensdag 6 januari 2010 00:22 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja. My bad. Twee zware dagen gewerkt, afgelopen nacht amper geslapen, nu hyper de pieper de pieper en alle verstandige volwassenen zijn al naar bed. The beast has been unleashed!
Maar ik ga écht slapen nu
ohja jij woont natuurlijk ook in Delft! jij ook truste voor straksquote:Op woensdag 6 januari 2010 00:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Slaap lekker dan, in-dezelfde-woonplaats-wonende-mevrouw
You rang?quote:Op woensdag 6 januari 2010 00:22 schreef Leintjeuh het volgende:
Ja. My bad. Twee zware dagen gewerkt, afgelopen nacht amper geslapen, nu hyper de pieper de pieper en alle verstandige volwassenen zijn al naar bed. The beast has been unleashed!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed zoquote:Op woensdag 6 januari 2010 00:47 schreef Bluezz het volgende:
We schroeven het niveau voor P wel ff omhoog hiero![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen met zelfspot kun je overleven...
quote:Op woensdag 6 januari 2010 00:03 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
En natuurlijk zijn wij leuker, wat is er nou beter, de hele dag koken of de hele dag neuken?oh okéSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De héle dag, zegt ze hè?quote:
Ik vind ´t een geruststellende gedachte dat er echte mannen zoals Braamyo zijn om onze natie te verdedigenquote:
quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:02 schreef Duderella het volgende:
PdeHoog, ik zou het gewoon gezellig vinden als je kwam! Je hoeft wat mij betreft echt niet als fotograaf te komen hoor. Mág, maar het lijkt me vooral leuk om weer eens bij te praten!
quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:06 schreef DarkElf het volgende:
eerste ' ik hoef niet op het forum met foto' s hoor' post plaatst
HOE'A!!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:25 schreef Duderella het volgende:
Echte mannen pissen hun portret op de vloer en maken dáár een foto van! HOE'A!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Ik heb uiteraard de ideale man alquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:15 schreef DarkElf het volgende:
ideale mannen bestaan niet, die doen alleen maar alsof ze zo zijn om hun enge kanten te verbergen
gelukkig zijn er meerdere ideale mannen want voor mij heb ik de mijne al, en die is ook helemaal niet perfectquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb uiteraard de ideale man alvooral omdat hij niet perfect is
quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:12 schreef DarkElf het volgende:
nou als er foto's genomen worden vertrouw ik het jou wel toe hoor, mooie dingen maak jij! zelfs ik kan dan misschien wel eens redelijk eruit zien op een foto
Als de situatie daarom vraagt ga ik als een razende roeland te keer, HOE'A!quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:03 schreef Duderella het volgende:
[..]
De héle dag, zegt ze hè?
Ik bedoel, daar word je hartstikke schraal van! Dan sta je liever een dag in de keuken, me dunkt.
schraal sloeg waarschijnlijk niet op de piemel van staalquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:27 schreef kaasplankje het volgende:
Als de situatie daarom vraagt ga ik als een razende roeland te keer, HOE'A!
Echte mannen hebben piemels van staal.
Het is dus waar babe, wijsheid weishijd komt met de jaren?quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:23 schreef Isabeau het volgende:
Nou, het principe van de ideale man is dat hij ideaal voor jou is en dat komt mooi uit want we (=de vrouw) zijn ook allemaal verschillend
Zo, na deze wijze *braak* woorden ga ik maar een afspraak in het ziekenhuis maken.
11 jaar, HOEZEE!!
ik dacht al zoiets maar dat leek mij zo voor de hand liggendquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:31 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
dat is een afkorting van Hoera!
Dat riep Braamyo in een van zijn eerste posts, waarin hij aangaf een jongen, NEEN!, mán te zijn!quote:
Ja, ik kon na jaren van angst ook weer eens gerust slapen vannacht. Laat de Russen nu maar komen!quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:03 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik vind ´t een geruststellende gedachte dat er echte mannen zoals Braamyo zijn om onze natie te verdedigen
Meid, merk je niks van zo'n verstandskiesje!quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:31 schreef Leintjeuh het volgende:
Het is dus waar babe, wijsheid weishijd komt met de jaren?
Maar wat moet je bij een dokter (ril) in een ziekenhuis (dubbele ril) regelen dan? Ik moet (helaas) morgen ook naar het zkh, mn verstandskies moet eruit. Weer wat verstand minder, kijken hoe dat eindigt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb net een afspraak bij de gyn gemaakt en die ik nu heb is een ware kenauWachtlijsten ftw, 2 februari kan ik komen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Zal vast de NL variant zijn van Hoorah of Oohrahquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:32 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik dacht al zoiets maar dat leek mij zo voor de hand liggend
quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:31 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
dat is een afkorting van Hoera!
ah!quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zal vast de NL variant zijn van Hoorah of Oohrah
quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Meid, merk je niks van zo'n verstandskiesje!Ik heb die hele pijnstiller-zooi daarna nooit gebruikt eigenlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterker nog...ik zat 's middags alweer aan de soep met vermicelli en allerlei kauwbaar spul
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
de ene keer is het bosvruchtenijs, dan iets met pistache: wat is het nou?quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:36 schreef Leintjeuh het volgende:
Die Dubai-vraag is een soort van running gag over iemand die een tijdje hier gepost heeft, altijd mooie verhalen over eten en koken en zijn prestaties op dat gebied. Toen was er een keer een meet en kwam hij uiteindelijk aanzetten met 2 bakken bosvruchten yoghurtijs van Hertogh. Maar hij vertelde later dat hij stage ging lopen in Dubai, ergens in een keuken ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |