Ik wilde vroeger ook het leger in. Maar ik heb toch maar besloten een vak te lerenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weltrusten![]()
Trouwens, een slaapbarak op een kazerne, gevuld met mannen. Hoeveel slapen er met hun handjes boven de deken, en hoeveel liggen er met zijn tweetjes in een eenpersoons bedje?quote:
Ja. My bad. Twee zware dagen gewerkt, afgelopen nacht amper geslapen, nu hyper de pieper de pieper en alle verstandige volwassenen zijn al naar bed. The beast has been unleashed!quote:Op woensdag 6 januari 2010 00:21 schreef PdeHoog het volgende:
Oh men...het niveau daalt vrij rap zeg hier
quote:Op woensdag 6 januari 2010 00:21 schreef PdeHoog het volgende:
Oh men...het niveau daalt vrij rap zeg hier
Slaap lekker dan, in-dezelfde-woonplaats-wonende-mevrouwquote:Op woensdag 6 januari 2010 00:25 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik nu ook echt naar bed, heb t wel weer gehad met jullie
Slaap zequote:Op woensdag 6 januari 2010 00:22 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja. My bad. Twee zware dagen gewerkt, afgelopen nacht amper geslapen, nu hyper de pieper de pieper en alle verstandige volwassenen zijn al naar bed. The beast has been unleashed!
Maar ik ga écht slapen nu
ohja jij woont natuurlijk ook in Delft! jij ook truste voor straksquote:Op woensdag 6 januari 2010 00:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Slaap lekker dan, in-dezelfde-woonplaats-wonende-mevrouw
You rang?quote:Op woensdag 6 januari 2010 00:22 schreef Leintjeuh het volgende:
Ja. My bad. Twee zware dagen gewerkt, afgelopen nacht amper geslapen, nu hyper de pieper de pieper en alle verstandige volwassenen zijn al naar bed. The beast has been unleashed!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed zoquote:Op woensdag 6 januari 2010 00:47 schreef Bluezz het volgende:
We schroeven het niveau voor P wel ff omhoog hiero![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen met zelfspot kun je overleven...
quote:Op woensdag 6 januari 2010 00:03 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
En natuurlijk zijn wij leuker, wat is er nou beter, de hele dag koken of de hele dag neuken?oh okéSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |