Nee!quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:09 schreef CaptainCookie het volgende:
Mag er een slotje op dit topic?
Speciaal voor jou dan.quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:06 schreef VeerEli het volgende:
Heb ik hiervoor speciaal me mp3 speler uit me tas gevist en de oordopjes eraf gehaald, en in me laptop geplugd?
quote:
Dat was een erg onorginele opmerking.quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:27 schreef Onorgineel het volgende:
jonges nioet op klikken is geen echte 3d gelUID MAAR EEN RICK ROLL FILMPJE
Tegen die tijd zijn jullie dat allang vergetenquote:Op donderdag 7 januari 2010 17:23 schreef Kakpizza het volgende:
Ik heb al een nominatie voor FOK! faalhaas 2010
quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:05 schreef Mopst3r het volgende:
[..]![]()
Meld je hier maar even aan:
http://antischeldemetkanker.hyves.nl/?&pageid=TYFW193HAAS4WO08
Debbiequote:IK HEB HET NOOIT GEDAAN EN GA HET NIET DOEN WANT EEN ZOON WORDT JE IS MISCHIEN VOOR JOU MAAR EEN WORDT MAAR VOOR EEN ANDER DE DOOD..
EN JE DOET IEMAND DAAR MEE PIJN ALS TEGEN JOU wordt gezegt vindt jij het toch ook niet leuk dus hou het voor je wil je al vast bedankt.
MET VRIENDELIJKE GROET DEBBIE
Tvp voor als 't eenmaal zo ver is en dit topic omhoog wordt gekickedquote:Op donderdag 7 januari 2010 17:38 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Tegen die tijd zijn jullie dat allang vergeten
Heel simpel..quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:56 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Nee, juist nietDat wordt op een speciale manier opgenomen. Probeer serieus eens uit, met koptelefoon
.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:31 schreef Snaavel het volgende:
Ts is gerickrolled..
en wou daarmee onschuldige fokkers rickrollen.
Maar mij heb je niet..als er al staat... ''You got Rickrolled''
Groetjes Snaavel.quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:35 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Heel simpel..
er worden 2 microfoons geplaatst...
1 microfoon wordt rechts geplaatst.. (rechtse oor)
en 1 microfoon wordt links geplaatst... (linkse oor)
dan ga we wat acteren...
''blablabla''
En dan worden de opgenomen dingen...
Samengevoegd...
en je krijgt dan 2 verschillende standpunten te horen..en je hoort iemand bijvoorbeeld van links naar rechts lopen...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |