GFquote:
Ik merkte het voor het eerst weer toen Randall opgenomen moest worden.quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat was 5 jaar gelden ook al
quote:
quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
gewoon weigeren
heeft mijn vader ook gedaan na zijn operatie.
nja, het werkte in Maastricht (waar een beddentekort is), ik weet natuurlijk niet hoe dat bij jullie werkt
[..]
Mogguh Hubbie
wat dat betreft is het in belgie toch beter geregeldquote:Op woensdag 6 januari 2010 09:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik merkte het voor het eerst weer toen Randall opgenomen moest worden.
Dat zijn darmen in zn balzak zaten was nieteens urgent genoeg om opgenomen te worden
"duw maar terug"
valt wel meequote:
Ja, dat is verschrikkelijk...quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik merkte het voor het eerst weer toen Randall opgenomen moest worden.
Dat zijn darmen in zn balzak zaten was nieteens urgent genoeg om opgenomen te worden
"duw maar terug"
gelukkig hoorde de chirurg na het 20ste telefoontje het gekrijs van ons (toen 5 weken oude) kind en zei: kom maar direct naar de poli.quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja, dat is verschrikkelijk...
Ik kan ook wel een behoorlijk boek schrijven. Doe ik even niet want zo fraai is het allemaal niet.
Hij kon ook alleen in Maastricht geopereerd worden anders was ik naar Heerlen ofzo gegaan, het andere dichtstbijzijnde geschikte ziekenhuis was Utrechtquote:Op woensdag 6 januari 2010 09:25 schreef Symphonic het volgende:
Een liesbreuk kan heel erg link zijn, zeker bij die kleintjes.
in Eindhoven hadden we ook een goed ziekenhuis tot dat er zo nodig gefuseerd moest wordenquote:Op woensdag 6 januari 2010 09:27 schreef wel.o.k het volgende:
ik heb altijd mazzel in het ziekenhuis of een goed ziekenhuis in de buurt geloof ik.
alleen bij de laatste operatie van wokkin was de informatie slecht maar verder heb ik geen klagen eigenlijk
Nog nooit geweest, de reputatie is echter goedquote:Op woensdag 6 januari 2010 09:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
in Eindhoven hadden we ook een goed ziekenhuis tot dat er zo nodig gefuseerd moest worden
quote:Bandenprikker actief in Venlo en omgeving
De politie heeft de afgelopen twee maanden 170 aangiften afgehandeld over autobanden die in Venlo en omgeving zijn lek gestoken. Dat heeft de politie dinsdag gemeld. Volgens een woordvoerder is het aantal incidenten uitzonderlijk hoog.
welke van de 2?quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nog nooit geweest, de reputatie is echter goed
Mogguh Marcquote:
catharinaquote:
Marcquote:
Dat kloptquote:
Waarom? Wat maakt een rood kruis uit? De posts blijven toch uitquote:Op woensdag 6 januari 2010 09:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
als Ph verdwijnt uit de OP ben ik echt weg
Ik ken van de meeste ziekenhuizen alleen de hart afdelingen, omdat "mijn" studies daar liepen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Dat klopt
je moet er alleen niet voor de rest daar komen
waarom? een gevoelquote:Op woensdag 6 januari 2010 09:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom? Wat maakt een rood kruis uit? De posts blijven toch uit
Ik heb echt geen 100% tijd nodig om te werken, ik ben wel zo arrogant om te zeggen dat ik goed ben, dus meestal heb ik een opdracht of incident in no time opgelost
Ik heb gewoon weinig tijd/zin/whatever om hier meer te posten. Verschillende redenen heb ik daarvoor, prive en gewoon omdat fok niet zo leuk meer is. Gewoonweg een gevoel en persoonlijke mening overigens
Ik volg Fok ook weinig meer, ik zag nog wel wat verkiezingen waar ik wat heb ingevuld, maar dat was het dan ook. Af en toe lurken, om dan toch te merken dat het een juiste keuze is.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ken van de meeste ziekenhuizen alleen de hart afdelingen, omdat "mijn" studies daar liepen.
Ken dus wel vaak de chirurgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |