quote:Op woensdag 6 januari 2010 08:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
spammen ook
alleen is multi quoten minder irritant
quote:Op woensdag 6 januari 2010 08:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar ben ik het dus helemaal mee eens
quote:Op woensdag 6 januari 2010 08:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, maar niet de goede kleur blauw.
waarborgfonds vergoedt dat niet meerquote:Op woensdag 6 januari 2010 08:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Pinguin
Veel schade ?
De politie erbij laten komen voor eventueel het waarborg fonds.
Ben je niet All Risk verzekerd?
quote:Op woensdag 6 januari 2010 08:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
spammen ook
alleen is multi quoten minder irritant
dat wist ik nietquote:Op woensdag 6 januari 2010 08:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
waarborgfonds vergoedt dat niet meer
vroeger wel, nu alleen schade veroorzaakt door bijv. de gemeente vanwege een gat in de weg of een niet schoongemaakte autoweg ofzo
Ik heb hier maar 1 ding op te zeggen:quote:
je bent niet de enigequote:Op woensdag 6 januari 2010 09:00 schreef Pheno het volgende:
Nou ja, ik vind het gespam de spuigaten uitlopen, dus ik ben hier zo goed als niet meer. En haal me uit d eOP, als jullie toch bezig zijn. Zo'n rood kruis is niet zo mooi
Zet Buzzer terug of zo, daar was altijd zo'n discussie over
Gelukkig wel, wat een idioterie was dat.quote:Op woensdag 6 januari 2010 08:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
Hey Sym dat R&P topic is eindelijk op slot gedaan![]()
dat is mooi klote, zo'n geintje heeft mij ook mijn vorige auto gekost. Total loss gereden door een idioot met een trekhaak.quote:Op woensdag 6 januari 2010 08:51 schreef Pheno het volgende:
Deze post zal wel weer ondergesneeuwd worden door het postbombardement van die gouden sneeuwvinger uit 1963, maar goed, blijkbaar is kwantiteit hier wat de klok slaat.
Wil de lamlul die mijn auto geramd heeft zich even melden dan kan het verzekeringswerk worden.
Nederlanders die niet eens verantwoording nemen
quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:00 schreef Pheno het volgende:
Nou ja, ik vind het gespam de spuigaten uitlopen, dus ik ben hier zo goed als niet meer. En haal me uit d eOP, als jullie toch bezig zijn. Zo'n rood kruis is niet zo mooi
Ja fijn he die Nederlandse ziekenhuizen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:07 schreef Dr_Flash het volgende:
aw nice. of ik toch maar wel vandaag wil opkrassen. lekker geregeld
ik heb de foksilver layoutquote:Op woensdag 6 januari 2010 09:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik heb hier maar 1 ding op te zeggen:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
echt welquote:Op woensdag 6 januari 2010 09:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Gelukkig wel, wat een idioterie was dat.
WOKquote:
gewoon weigerenquote:Op woensdag 6 januari 2010 09:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Mogguh Hubbiequote:
Wtfquote:Op woensdag 6 januari 2010 09:07 schreef Dr_Flash het volgende:
ook daarin kun je je posts aanpassen en een quote toevoegenquote:
Het is duidelijk dat jij al heel lang niet meer in het ziekenhuis hebt gelegenquote:Op woensdag 6 januari 2010 09:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Wtf![]()
hoe kan dat nou zo ineens
DJquote:
Buzzer is in goed overleg uit de OP verdwenen. Maar ik zal anders Tweety daar wel neerzetten. Al hoor jij ook gewoon in de KSC thuis!quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:00 schreef Pheno het volgende:
als Ph verdwijnt uit de OP ben ik echt wegquote:Op woensdag 6 januari 2010 09:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Buzzer is in goed overleg uit de OP verdwenen. Maar ik zal anders Tweety daar wel neerzetten. Al hoor jij ook gewoon in de KSC thuis!
dat was 5 jaar gelden ook alquote:Op woensdag 6 januari 2010 09:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat jij al heel lang niet meer in het ziekenhuis hebt gelegen
Tegenwoordig mag je zo snel mogelijk oprotten, liefst nog een dag eerder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |