1 woord;quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb de PM net gehad!
Moet even kijken hoe ik dat ga oplossen, want ik ben vrijdagavond niet thuis...
Maar even heel brutaal... als Elies toch naar CC gaat om de bench te brengen dan kan ze op de terugweg misschien langs AA om diens bench weer op te halen?
En als dat niet kan, dan ga ik donderdagavond wel ophalen!Zou dat ding in de Smart passen?
Zijn carpoolers niet thuis dan? Of zeg ik nu iets heel stoms en wonen zij een end verder weg?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb de PM net gehad!
Maar even heel brutaal... als Elies toch naar CC gaat om de bench te brengen dan kan ze op de terugweg misschien langs AA om diens bench weer op te halen?
En als dat niet kan, dan ga ik donderdagavond wel ophalen!Zou dat ding in de Smart passen?
we hebben er nog steeds een van jou in bh tegoedquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:53 schreef tombolafan het volgende:
ik ben nog even de vorige topics aan het nalezen, maar wat een leuke foto's van iedereen als kind!!!
Als het niet lukt moet je het maar laten weten. Dan haal ik 100 blikjes + voor mezelf bij mijn Nettorama. Moet vrijdag wel lukken.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:54 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik ga morgen bellen of ze ze kunnen klaarzetten en in de auto hijsenen anders ga ik kijken hoe ver ik kom
Proestquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:53 schreef Greys het volgende:
Heb de PM net gehad!
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als het niet lukt moet je het maar laten weten. Dan haal ik 100 blikjes + voor mezelf bij mijn Nettorama. Moet vrijdag wel lukken.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb de PM net gehad!
En als dat niet kan, dan ga ik donderdagavond wel ophalen!Zou de Smart in dat ding passen?
Bind hem ervoor: sneeuwschuiver!quote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb de PM net gehad!
Oh ja, die paste ook!quote:
Weet je waar ik nou zo om moet lachenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:53 schreef Greys het volgende:
Doe mij maar een pm als ik ze moet halen ajb. Want overdag ben ik hier weinig te vinden morgen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:57 schreef Ml-etje het volgende:
Cat ik bel morgen first thing en post het hier
En dan langs Den Haag door de HW naar Brabantquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Weet je waar ik nou zo om moet lachen
Van Brabant naar Rotterdam, en dan op de terugweg (van Rotterdam naar Brabant) langs Den Haag. Echt zó logisch
DOE NORMAALquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:58 schreef Cat22 het volgende:
overdag ben ik hier weinig te vinden morgen.
Shocking, ik weet het.
Vrouwen en navigatie.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Van Brabant naar Rotterdam, en dan op de terugweg (van Rotterdam naar Brabant) langs Den Haag. Echt zó logisch
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Doe mij maar een pm als ik ze moet halen ajb. Want overdag ben ik hier weinig te vinden morgen.
Shocking, ik weet het.
Oh echt... fak... ik heb soms het richtingsgevoel van een aangeschoten postduifquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 januari 2010 00:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh echt... fak... ik heb soms het richtingsgevoel van een aangeschoten postduif
Sorry!![]()
![]()
Ik dacht serieus even dat het wel lekker op de route was
neequote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:54 schreef Ingetje79 het volgende:
Tombola, ben je al es richting postkantoor geweest?
Ik zit echt op m'n handen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vrouwen en navigatie.![]()
Dat moet toch anders te regelen zijn? Zodat jij niet het halve land door moet?
Bhoewahahahaquote:Op woensdag 6 januari 2010 00:00 schreef Greys het volgende:
Ik dacht serieus even dat het wel lekker op de route was
Jaaaaaaaaaaaa!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vrouwen en navigatie.![]()
Dat moet toch anders te regelen zijn? Zodat jij niet het halve land door moet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |