ach, bij de baron kan je beginnen met "wie spreek ik!?"; robin met "hoi!" en b100 "wat zeg je!?"quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:00 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Top werk koelkast! Echt briljant. Enige verbeterpuntje is eigenlijk dat alleen de Adjudant zijn eigen naam uitspreekt, bij de rest is dat niet. Een gesprek beginnen is dan al vrijwel onmogelijk. Ga maar eens na
Je bent een held gast hahaha nu worden onze gesprekken nog beter.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:00 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Geen van allen.
Hoe dan ook, hij is klaar en ik moet ook meteen weg, dus ik hoop leuke dingen te lezen straks!
www.djkoelkast.nl/basound.rar
Uitpakken en de .exe gewoon starten en that's it.
Enige verbeteringen hoor ik graag. Hij is draggable en always on top, leek me het makkelijkste. Grootte is 1000x740, niet resizable. Moet volgens mij iedereen kunnen draaien.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:03 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Moet ik die stukjes wel hebben.
Bij de Baron kan dat wel he:
Met wie spreek ik?
- persoon noemt naam
Hoor jij mij?
- persoon zegt ongetwijfeld: met wie spreek ik dan?
NIEMAND!
Wat een héérlijke dag
Hoor jij mij?
en dan begint het echte lachen hoop ik
B2 kan natuurlijk steeds Wat zeg je? zeggen en Robin kan zichzelf toch A-dri-aan noemen als iemand vraagt met wie 'ie spreekt.
Mocht iemand stukjes uit de Verdwenen Kroon hebben (de enige die ik goed binnen kreeg nu) die er absoluut bij moeten zeg dan even waar ze ongeveer staan, ik kan het zo toevoegen.
Komen er ook sounds van B&A bij in versie 2.0?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:00 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Top werk koelkast! Echt briljant. Enige verbeterpuntje is eigenlijk dat alleen de Adjudant zijn eigen naam uitspreekt, bij de rest is dat niet. Een gesprek beginnen is dan al vrijwel onmogelijk. Ga maar eens na
Afsluiten met TOT ZIENSquote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:05 schreef Tim21 het volgende:
[..]
Komen er ook sounds van B&A bij in versie 2.0?
B100 die opneemt is ook echt fantastisch, maar ik dnek alleen niet dat daar veel meer leuke geluiden uit te filteren zijn behalve ik heb ook altijd pech.
Die zijn zo overherkenbaar, daarom heb ik ze er niet in gezet. Ook zeggen ze niet echt dingen die direct geschikt zijn vond ik, althans, in het 1e uur van de verdwenen kroon dan, want zo ver was ik tot nu toequote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:05 schreef Tim21 het volgende:
[..]
Komen er ook sounds van B&A bij in versie 2.0?
B100 die opneemt is ook echt fantastisch, maar ik dnek alleen niet dat daar veel meer leuke geluiden uit te filteren zijn behalve ik heb ook altijd pech.
Leek mij handig, dat je hem niet kwijt raakt. Ik zal bij de volgende wijziging de always on top uitzetten danquote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:13 schreef GuitarJJ het volgende:
Nice djkoelkast, alleen de alwaysontop functie is wat lastig
Je moet geloof ik verborgen apparaten ook aan zetten met rechter muis in dat geluiden geval in configuratiescherm. Sorry voor de slechte uitleg, ik heb Engels en een totaal andere geluidskaartquote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:16 schreef FunkyHomosapien het volgende:
ik kom er niet uit met die microfoon als stereo-mix, heb windows 7.
Of maak er een optie vanquote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Leek mij handig, dat je hem niet kwijt raakt. Ik zal bij de volgende wijziging de always on top uitzetten dan
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:21 schreef HalvinCarris het volgende:
Skype calls: Adjudant van der Steen
(deze is op het randje trouwens)
Met grote dank aan djkoelkast.
Error Occured krijg ikquote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:21 schreef HalvinCarris het volgende:
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:21 schreef HalvinCarris het volgende:
Nu welquote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:27 schreef djkoelkast het volgende:
Hij werkt hiet nog niet, Youtube zegt error occured
Die klopt echt heel goed qua uitsprakenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:21 schreef HalvinCarris het volgende:
Moest nog even verwerkt worden inderdaadquote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:27 schreef djkoelkast het volgende:
Hij werkt hiet nog niet, Youtube zegt error occured
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:30 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Moest nog even verwerkt worden inderdaad
Had hem vast gepost omdat ik er vandoor moet! Mensen, tot later!
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:30 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Moest nog even verwerkt worden inderdaad
Had hem vast gepost omdat ik er vandoor moet! Mensen, tot later!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |