Haha waarmee maak je dat?(need help?)quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:49 schreef djkoelkast het volgende:
Ben nu op de helft, zo wordt het:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klik voor vergrotingen.
Haha Superquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:49 schreef djkoelkast het volgende:
Ben nu op de helft, zo wordt het:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klik voor vergrotingen.
Geheim van de smidquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:55 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Haha waarmee maak je dat?(need help?)
Dit is helaas Windows only, tenzij je Windows executables op je mac kunt draaien met het een en ander.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:15 schreef revpolen het volgende:
haha dan moet ik het toch ook eens gaan doen
programma komt ok op mac?
Doe niet zo zielig...quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:05 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Geheim van de smid![]()
Het gaat wel lukken, alle samples zitten er in, alleen de knoppen nog en dan kan 'ie online.
Als je nog tips of zo wilt voor leuke stukjes dan hoor ik het (al zul jij elke zin wel uit je hoofd kennenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:26 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dit is helaas Windows only, tenzij je Windows executables op je mac kunt draaien met het een en ander.
Ik ga er direct mee verder, hoop dat 'ie nog voor 18:00 uur klaar is, want dan moet ik even weg en ik heb een hele drukke avond voor de boeg
Dit wordt versie 1.0, er komen subversies, dit is namelijk alleen uit het 1e uur van de verdwenen kroon![]()
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:27 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Doe niet zo zielig...
Visual Basic?
C++?
C#?
Geen van allen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:45 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
![]()
flash, denk ik.
djkoelkast.
Java?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:00 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Geen van allen.
Hoe dan ook, hij is klaar en ik moet ook meteen weg, dus ik hoop leuke dingen te lezen straks!
www.djkoelkast.nl/basound.rar
Uitpakken en de .exe gewoon starten en that's it.
Enige verbeteringen hoor ik graag. Hij is draggable en always on top, leek me het makkelijkste. Grootte is 1000x740, niet resizable. Moet volgens mij iedereen kunnen draaien.
Ge-ni-aal!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:00 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Geen van allen.
Hoe dan ook, hij is klaar en ik moet ook meteen weg, dus ik hoop leuke dingen te lezen straks!
www.djkoelkast.nl/basound.rar
Uitpakken en de .exe gewoon starten en that's it.
Enige verbeteringen hoor ik graag. Hij is draggable en always on top, leek me het makkelijkste. Grootte is 1000x740, niet resizable. Moet volgens mij iedereen kunnen draaien.
Is al meerdere keren uitgelegd, ik ben de beroerdste niet, maar zoek maar even terug.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:36 schreef denthemen het volgende:
Kan iemand mij alleen uitleggen hoe ik nou zo'n soundboard via de computer kan laten horen tijdens een gesprek?
Je input op stereo mix zetten ipv microfoon of waar die ook op staat.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:36 schreef denthemen het volgende:
Kan iemand mij alleen uitleggen hoe ik nou zo'n soundboard via de computer kan laten horen tijdens een gesprek?
Alles terug gelezen maar er staat nergens een oplossing voor iemand die zonder microfoon werkt. Ik heb wel een ingebouwde microfoon in mijn laptop btwquote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:46 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Is al meerdere keren uitgelegd, ik ben de beroerdste niet, maar zoek maar even terug.
Top werk koelkast! Echt briljant. Enige verbeterpuntje is eigenlijk dat alleen de Adjudant zijn eigen naam uitspreekt, bij de rest is dat niet. Een gesprek beginnen is dan al vrijwel onmogelijk. Ga maar eens naquote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:34 schreef djkoelkast het volgende:
Laat wel even horen wat jullie er mee doen he, verbeteringen zijn uiteraard ook welkom.
En wat maakt het nou uit waarmee het gemaakt wordt, het wordt gemaakt
Moet ik die stukjes wel hebben.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:00 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Top werk koelkast! Echt briljant. Enige verbeterpuntje is eigenlijk dat alleen de Adjudant zijn eigen naam uitspreekt, bij de rest is dat niet. Een gesprek beginnen is dan al vrijwel onmogelijk. Ga maar eens na
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |