quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:22 schreef Razor21 het volgende:
Speelgoedwinkel Bart Smit gebeld en doorverbonden met B. Smit (particulier)![]()
http://www.supload.com/listen?s=Z68RfZ
Ook exacte timing van opnemen aan beide kanten.
Meisje wordt ge-owned door oudere man die later het gesprek overneemt en zegt dat ze gewoon Nederlands kan praten ipv Engels.
![]()
![]()
![]()
![]()
ps : 2e keer dat ik het meisje van Bart Smit aan de lijn had hiervoor mislukte het.
Kan je niet een echt telefoon gesprek van gaston of winston of een van die andere krijgen en die dan afspelen?quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:50 schreef Razor21 het volgende:
Deze kan ook geniaal worden Gaston Starreveld opgezocht op . Bij 33 seconden begint Gaston met "Hallo meneer de Ruiter" zet hem op pauze...andere kant "Ja Hallo" ...weer play "U spreekt met Gaston van de Postcodeloterij...stilte heel verschrikt : Oh"....Gaston lacherig ahahhahaha...de andere kant helemaal "opgewekt HALLO".
Alleen jammer dat het filmpje niet helemaal klopte met het gesprek...maar volgens mij kun je hier aardig wat mensen (fam. de ruiters) in de zeik nemen.
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.supload.com/listen?s=hY3TyS
(wel wat mislukt maar de eerste 20 seconden![]()
![]()
![]()
)
quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:50 schreef Razor21 het volgende:
Deze kan ook geniaal worden Gaston Starreveld opgezocht op . Bij 33 seconden begint Gaston met "Hallo meneer de Ruiter" zet hem op pauze...andere kant "Ja Hallo" ...weer play "U spreekt met Gaston van de Postcodeloterij...stilte heel verschrikt : Oh"....Gaston lacherig ahahhahaha...de andere kant helemaal "opgewekt HALLO".
Alleen jammer dat het filmpje niet helemaal klopte met het gesprek...maar volgens mij kun je hier aardig wat mensen (fam. de ruiters) in de zeik nemen.
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.supload.com/listen?s=hY3TyS
(wel wat mislukt maar de eerste 20 seconden![]()
![]()
![]()
)
Zielig voor die gast..quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:28 schreef SmokeySmoke_93 het volgende:
Werkelijk geweldig...
http://www.supload.com/listen?s=7ugEu8
Eerste upload. Dus vergeten msn geluiden uit te zetten...
Ik vind hem geslaagd in ieder geval
Ach meid, Ik denk dat ie er een Trauma aan over houdt.quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:35 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Zielig voor die gast..Hij wordt lastig gevallen... en dat wijf denkt dat híj aan het klieren is..
Zou je er 1 met alle personages van B&A kunnen maken? B2 en zoquote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:38 schreef djkoelkast het volgende:
Ik kan voor jullie wel soundboards maken, zeg maar wat je wil hebben en ik maak het(moet ik wel fragmenten hebben, of ik kan zelf wat inspreken)
Wordt dan gewoon 1 .exe bestand met duidelijke knoppen met wat je kunt "zeggen", dan kun je echt alle kanten op.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:35 schreef denthemen het volgende:
[..]
Zou je er 1 met alle personages van B&A kunnen maken? B2 en zo
Haha, dat moet wel lukken, al zitten al mijn banden en dvd's ergens ver weg in een doos. Ik zal eens kijken of ik wat kan downloaden en daar wat mee kan. Zal even duren, want als ik het maak maak ik het goedquote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:35 schreef denthemen het volgende:
[..]
Zou je er 1 met alle personages van B&A kunnen maken? B2 en zo
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Haha, dat moet wel lukken, al zitten al mijn banden en dvd's ergens ver weg in een doos. Ik zal eens kijken of ik wat kan downloaden en daar wat mee kan. Zal even duren, want als ik het maak maak ik het goed
Ben 27GB aan het downloaden, daar moet wel wat leuks tussen zitten.
Ik pak Europa voor de leuke "Met B 1 0 0" stukken (2 delen aan het downloaden, 4 afleveringen)quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:45 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
![]()
Je bent een held, nu al.
Ik zie het al helemaal voor me "Met familie ter Horst." "Wazeggie?!"
Hahahaquote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:51 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik pak Europa voor de leuke "Met B 1 0 0" stukken (2 delen aan het downloaden, 4 afleveringen)
Verzonken stad voor "bal gehakt, frikadel, zak PATAT!" en wat meesterlijke B2 grappen
Verdwenen Kroon voor wat walkie talkie fragmenten
Zal zo veel mogelijk stukjes proberen te zoeken zonder muziek. En gelukkig ken ik de B&A series erg goed, dus het opzoeken van de leuke stukken zal meevallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |