Dan vind ik dat je moet blijvenquote:
quote:
Jij kende Pauls Hyves toch? Dan kan je die foto ook zienquote:Op woensdag 6 januari 2010 01:54 schreef stevenmac26 het volgende:
2uur en dan al gaan slapen![]()
hehe ik probeer de hele tijd film te kijken maar het lukt niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik ben er ook nog![]()
Welke film trouwens?Opzondag 29 mei 2011 23:51 schreef Adelante het volgende:
Pizie heeft echt overal foto's van he!?! Of een zingend varken of een benchpressende she-male: niets is haar te gek!
Normaal moest ik gewoon om 9 uur naar schoolquote:Op woensdag 6 januari 2010 01:54 schreef stevenmac26 het volgende:
2uur en dan al gaan slapen![]()
hehe ik probeer de hele tijd film te kijken maar het lukt niet
Ja maar ik had geen zin om het toe te voegen dus ik kan er niet naar kijken, nu twijfel ikquote:Op woensdag 6 januari 2010 01:55 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Jij kende Pauls Hyves toch? Dan kan je die foto ook zien
quote:Op woensdag 6 januari 2010 01:55 schreef Pixie. het volgende:
Ja maar ik moet morgen ook vroeg me bed uit
Zombieland voor de 4e keer al ofzo, hij blijft leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik ben er ook nog![]()
Welke film trouwens?
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
Het gaat om Paul, dat doet Swarma nietquote:Op woensdag 6 januari 2010 01:57 schreef Lonker het volgende:
jongens... als ik nou aan swarma vraag of hij alle posts verwijdert over paul zijn foto ?
dan komt hij er nooit achter :;o
Nooit van gehoordquote:Op woensdag 6 januari 2010 01:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zombieland voor de 4e keer al ofzo, hij blijft leuk
Ik heb hem echt niet op Hyves hoorquote:Op woensdag 6 januari 2010 01:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar ik had geen zin om het toe te voegen dus ik kan er niet naar kijken, nu twijfel ik
Uiteindelijk is het jou schuldquote:Op woensdag 6 januari 2010 02:00 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ik heb hem echt niet op Hyves hoor. Sowieso geen FOK!kers. Maar de profielfoto kan je altijd zien
Hij wil zijn foto niet op FOK!, bang voor paints ofzoquote:Op woensdag 6 januari 2010 02:00 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Nooit van gehoord![]()
Maar wat boeit het als we weten hoe paul eruit ziet?
Dat geef toch niet?
Boehoequote:Op woensdag 6 januari 2010 02:01 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Uiteindelijk is het jou schuld
want jij begon erover![]()
Zombieland niet gezienquote:Op woensdag 6 januari 2010 02:00 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Nooit van gehoord![]()
Maar wat boeit het als we weten hoe paul eruit ziet?
Dat geef toch niet?
Nee niemand krijgt hem meer spreken we af ja ... anders is et lulligquote:
Haha zo iezo zombie films ben ik geen fan vanquote:Op woensdag 6 januari 2010 02:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zombieland niet gezien![]()
Ik zou bijna op mn fiets stappen en mn laptop mee nemen haha
En nee ik vind het ook niet uitmaken, snap de moeite en drukte eromheen niet
Beloofdquote:Op woensdag 6 januari 2010 02:03 schreef Lonker het volgende:
[..]
Nee niemand krijgt hem meer spreken we af ja ... anders is et lullig
Zombieland is een komedie hahaquote:Op woensdag 6 januari 2010 02:06 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Haha zo iezo zombie films ben ik geen fan van
als het daarover gaat dan![]()
Horror heerlijk![]()
Maar ik had vamiddag een film gezien die op nummer 1 stond van ziekste horrors
heb em uiteindelijk kokhalsend afgezet
terwijl ik een hoop kan hebben
Dat is hem nietquote:Op woensdag 6 januari 2010 02:06 schreef stevenmac26 het volgende:
http://paul19oke.hyves.nl
zijn hyves![]()
Maar nee ik ga ook niet de foto doorsturen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |