Waneer komt ie danquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:04 schreef Paul het volgende:
Hou je vast er komt straks echt een goed videotopic aan
Ohquote:
Die is er wel, maar daar maak ik geen apart topic voor, ik heb respect gekregen voor de mods vandaagquote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:57 schreef Paul het volgende:
[..]
Die is er wel, maar daar maak ik geen apart topic voor, ik heb respect gekregen voor de mods vandaag
Ja ik zie hetquote:
Paul moet gewoon een video topic over jouw foto's makenquote:
HEULMAAL NIET !!!quote:Op woensdag 6 januari 2010 00:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Paul moet gewoon een video topic over jouw foto's maken
Wel genoemd willen worden maar er niks voor over hebben, zo werkt het niet op fokquote:Op woensdag 6 januari 2010 00:21 schreef Pixie. het volgende:
[..]
HEULMAAL NIET !!!
Maar hij moet wel de groetjes aan mij doen![]()
Maar waarom moeten nou altijd me foto's erbij gehaald wordenquote:Op woensdag 6 januari 2010 00:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wel genoemd willen worden maar er niks voor over hebben, zo werkt het niet op fok
Je bent zo lekkerquote:Op woensdag 6 januari 2010 00:24 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Maar waarom moeten nou altijd me foto's erbij gehaald worden
dit dusquote:
naamtopicsquote:Op woensdag 6 januari 2010 00:29 schreef Lonker het volgende:
Ik weeet wel waar een paul een bevroren pik van krijgt
En dan woon ik ook nog 10 minuten van je vandaanquote:
Als ik hard doorfiets is het 5 denk ikquote:Op woensdag 6 januari 2010 00:30 schreef Pixie. het volgende:
[..]
En dan woon ik ook nog 10 minuten van je vandaan
dat ook ja... en fotos van iemandquote:
Hahaha wij lopen elkaar vast nog wellis tegemoetquote:Op woensdag 6 januari 2010 00:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Als ik hard doorfiets is het 5 denk ik![]()
Maar ik kom niet zo heel vaak bij het marktplein gedeelte
Het zal me niks verbazen als dat allang al is gebeurd, doe weleens boodschappen bij de appie na 8enquote:Op woensdag 6 januari 2010 00:32 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Hahaha wij lopen elkaar vast nog wellis tegemoet
Dat is dan zeker allang gebeurdquote:Op woensdag 6 januari 2010 00:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het zal me niks verbazen als dat allang al is gebeurd, doe weleens boodschappen bij de appie na 8en
Ik moest lachenquote:Op woensdag 6 januari 2010 00:29 schreef Lonker het volgende:
Ik weeet wel waar een paul een bevroren pik van krijgt
Na het bekijken van je foto's begin ik ook sterk het vermoeden te krijgen dat dat dus echt zo isquote:Op woensdag 6 januari 2010 00:34 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Dat is dan zeker allang gebeurd
Ik kwam elke avond in appie![]()
Ging ik altijd flesje water kopen
Dat hoor ik vaker dat mensen om me moeten lachenquote:
Dan heb jij mij gespotquote:Op woensdag 6 januari 2010 00:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Na het bekijken van je foto's begin ik ook sterk het vermoeden te krijgen dat dat dus echt zo is![]()
Maar bij de appie kan je makkelijk perongeluk sigaretten meenemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |