SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opzondag 29 mei 2011 23:51 schreef Adelante het volgende:
Pizie heeft echt overal foto's van he!?! Of een zingend varken of een benchpressende she-male: niets is haar te gek!
Dit dus.... dit heb ik echt al 100x gehoord vandaag.... over hoe populair hij wel niet isquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:02 schreef 9611Niels het volgende:
Dat jij ook ineens begint over je naamtopics
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 16 februari 2010 15:42 schreef Nikmans het volgende:
Lonker is echt zo'n boutuser die opeens uit het niets is gekomen en nu 600 keer per dag post :r
Op dinsdag 16 februari 2010 16:07 schreef MASD het volgende:
LONKER KANKERHAAS.
je bedoeld lonker toch ?quote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:04 schreef Lonker het volgende:
[..]
Dit dus.... dit heb ik echt al 100x gehoord vandaag.... over hoe populair hij wel niet is![]()
![]()
Nouja, je had het kunnen verwachten toen je hem toevoegdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
Ik werd gedwongen... een soort van gechanteerd......quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:05 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Nouja, je had het kunnen verwachten toen je hem toevoegde
IK WEET NIET WAAR JE HET OVER HEBTquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:07 schreef Lonker het volgende:
[..]
Ik werd gedwongen... een soort van gechanteerd......
KEN JIJ DAT TOEVALLIG ???
CHANTEER JIJ WELLES MENSEN??? NEE TOCH????/
OF WELLLLLLLLLLL >?????
Klaprozen klappen open bij jouw naam tliciouz mijn lieve meidquote:
Alleen jonge meisjes voor sex.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:07 schreef Lonker het volgende:
[..]
Ik werd gedwongen... een soort van gechanteerd......
KEN JIJ DAT TOEVALLIG ???
CHANTEER JIJ WELLES MENSEN??? NEE TOCH????/
OF WELLLLLLLLLLL >?????
DAT WEET JIJ DONDERSGOED JONGEMAN ~!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:07 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
IK WEET NIET WAAR JE HET OVER HEBT
Okequote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:09 schreef Paul het volgende:
[..]
Klaprozen klappen open bij jouw naam tliciouz mijn lieve meid
trouw met mij, je krijgt geen spijt
HET WAS GEEN CHANTAGE, JE HAD HET GEWOON BELOOFD! EN IK ZOU ER 5 KRIJGEN, MAAR UITEINDELIJK KREEG IK ER MAAR 2!! MAAR DAAR HOOR JE MIJ NIET OVER, OMDAT IK ZO'N LIEVE JONGEN BEN!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:11 schreef Lonker het volgende:
[..]
DAT WEET JIJ DONDERSGOED JONGEMAN ~!
hoe dat danquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:02 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik hoorde toch anders zijn stem net hoor.
Paul de rapperquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:09 schreef Paul het volgende:
[..]
Klaprozen klappen open bij jouw naam tliciouz mijn lieve meid
trouw met mij, je krijgt geen spijt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |