Verwacht je die dan?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:43 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
En wat is hier de Bruto Toegevoegde Waarde?
(Nee, geen typefout.)
quote:
quote:ver·wach·ten -wachtte, h -wacht
1 rekenen op de komst van: een baby ~ zwanger zijn
2 waarschijnlijk achten dat iets gebeurt
Nee, diesel in DLD is duurder dan in NL.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:59 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Niet helemaal on topic, maar ik heb al Duitsers op zoek gezien net over de grens in Nederland naar goedkope diesel (voor hun motorzagen, ik verzin het niet). Hoe zit dat eigenlijk, is dat niet ook veel voordeliger in Duitsland?
lpg ook, alleen benzine is daar goedkoper.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:36 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Nee, diesel in DLD is duurder dan in NL.
Vandaar dat de Duitsers bij ons komen tanken.
Als aan een vrouw een (half)uurtarief hangt,...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:34 schreef ManAtWork het volgende:
Als jij een vrouw als product wilt zien,...
quote:
quote:
Je kan beter je nick veranderen in Karr-1AtWorkquote:
Ja tuurlijk,marktwerking in de industry of love hequote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:50 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
En dat lukt wel in Nederland?
Waar is dat dan dan ga ik daar ook heen !quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:10 schreef leolinedance het volgende:
[..]
![]()
Ik tank LPG voor 23,1 cent onder de Nederlandse adviesprijs.
En ja, dat is de goedkoopste pomp van Nederland![]()
Timboektoe. Goede reis!quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:47 schreef s3wage het volgende:
[..]
Waar is dat dan dan ga ik daar ook heen !
mijn wat?quote:
In de Achterhoek.quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:47 schreef s3wage het volgende:
[..]
Waar is dat dan dan ga ik daar ook heen !
Wehl, ligt misschien net buiten de Achterhoek trouwens.quote:Op zondag 17 januari 2010 16:14 schreef s3wage het volgende:
Hoe heet dat plaatsje dan id achterhoek ?
Nee hoor, ligt er echt inquote:Op zondag 17 januari 2010 16:15 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wehl, ligt misschien net buiten de Achterhoek trouwens.
Oke en hoe heet die pomp of is het zo,n naamloze ?(straatnaam ofzo ?)quote:Op zondag 17 januari 2010 16:15 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wehl, ligt misschien net buiten de Achterhoek trouwens.
Dan weet je ook hoe groot (lees: klein) Wehl is, dus die pomp moet je makkelijk zelf kunnen vinden.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:58 schreef s3wage het volgende:
[..]
Oke en hoe heet die pomp of is het zo,n naamloze ?(straatnaam ofzo ?)
Ik moet namelijk regelmatig in de buurt zijn daarzo !
Kerk, café en pomp,... dat is wel kiezen uit drie gebouwen. Moeilijk,...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:59 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Dan weet je ook hoe groot (lees: klein) Wehl is, dus die pomp moet je makkelijk zelf kunnen vinden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |