Maar heb je dan niet de dure BTW?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:12 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Ik ook zoiets, maar dan met diesel
De maar duur! BTW en MwSt.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:13 schreef r_one het volgende:
[..]
Dan kom ik uit zo rond de 37 euro 95 exclusief BTW en exclusief MwSt
AoD had het vast niet over LPG,....quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:13 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Show me. Wat is de laagste prijs voor LPG die jij kunt vinden in Nederland (met bron)?
Nee, die vorder ik terugquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:13 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Maar heb je dan niet de dure BTW?
Daar ging de opmerking volgens mij niet over. Bron: AoDquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:13 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Show me. Wat is de laagste prijs voor LPG die jij kunt vinden in Nederland (met bron)?
Waarschijnlijk wel want hij quote niet. Wanneer hij antwoord geeft op de OP ben ik ook wel nieuwsgierigquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:15 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
AoD had het vast niet over LPG,....
Als je maar genoeg bonnetjes hebt, heeft dat zin, inderdaad.quote:
Gezien het feit dat AoD bekend staat om het feit dat ie niet halverwege een topic (zonder quote) terugkomt op een OP, weet ik met enige aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid wel zeker te stellen dat zijn reactie betrekking heeft op de post boven de zijne.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:18 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel want hij quote niet. Wanneer hij antwoord geeft op de OP ben ik ook wel nieuwsgierig
Je steelt diesel?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:19 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Vergat even dat ik niet zo vaak met dure BTW te maken heb.
wat natuurlijk ook de OP kan zijnquote:
Ik stook diesel.quote:
Helemaal juist. Split salary en 30% regeling zijn met Google prima te vinden (LPG prijzen allicht ook, maar daar zoek ik als treinreiziger nooit naar).quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:21 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Gezien het feit dat AoD bekend staat om het feit dat ie niet halverwege een topic (zonder quote) terugkomt op een OP, weet ik met enige aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid wel zeker te stellen dat zijn reactie betrekking heeft op de post boven de zijne.
De kan dat de reactie dan betrekking heeft op de OP is 1 op 63.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:23 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
wat natuurlijk ook de OP kan zijn
Je bent machinist?quote:
waarmee mijn punt en jouw gelijk bewezen isquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:26 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
De kan dat de reactie dan betrekking heeft op de OP is 1 op 63.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:26 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Helemaal juist. Split salary en 30% regeling zijn met Google prima te vinden (LPG prijzen allicht ook, maar daar zoek ik als treinreiziger nooit naar).
Niet dat ik weet.quote:
Kleine kans,... maar inderdaad. De samenloop van omstandigheden was theoretisch gezien aanwezig geweest.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:27 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
waarmee mijn punt en jouw gelijk bewezen is
Als ik een product of dienst uit Duitsland verwerf, is het toch een Intra Communitaire Transactie?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:15 schreef ManAtWork het volgende:
De maar duur! BTW en MwSt.
En je weet dat beide niet aftrekbaar zijn, he?
Nope. Is een dienst. Geen ICL.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:32 schreef r_one het volgende:
[..]
Als ik een dienst uit Duitsland betrek, is het toch een Intra Communitaire Transactie?
En als ik "haar" in persoon betrek uit het buitenland? Dan is het toch een product (zie mijn edit gelijk met jouw reply)quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:32 schreef ManAtWork het volgende:
Nope. Is een dienst. Geen ICL.
Als jij een vrouw als product wilt zien,...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:42 schreef r_one het volgende:
[..]
En als ik "haar" in persoon betrek uit het buitenland? Dan is het toch een product (zie mijn edit gelijk met jouw reply)
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:34 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Als jij een vrouw als product wilt zien,...
quote:pro·duct het; o -en 1 hetgeen is voortgebracht door landbouw, industrie, kunst enz.; voortbrengsel 2 opbrengst: het bruto binnenlands ~ de waarde vd totale productie in een land 3 uitkomst ve vermenigvuldiging
En wat is hier de Bruto Toegevoegde Waarde?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |