quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:39 schreef Maes het volgende:
Ik heb zijn stamcafé afgehuurd op zijn verjaardag. Zijn vriendin zorgt voor de uitnodigingen. Het is de bedoeling dat wij hun uitnodigen om uit eten te gaan op zijn verjaardag en dan na het eten vraagt meneer Maes, hee kind Maes ik vind het wel leuk om nog wat in het café te gaan drinken en dan gaan we daar naartoe en dan zijn al zijn vrienden daarIk ben foto's aan het zoeken want die gaan we via de beamer projecteren. Reden van het feest?
Leukleukleuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Satsu is tot de conclusie gekomen dat zijn ellende mijn schuld is. Hij zat net bijna rechtop al knipperogend mij zeer beschuldigend aan te kijken. Het zwabber zwabber (no offence) gehalte is echter nog steeds hoog.
Dit is de eerste dag in maanden dat mijn handdoeken aan hun haakjes mochten blijven hangen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
En straks komt ze terug en mag je weer kijkenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:29 schreef kitao het volgende:
[..]
het is / was dan ook vooral populair onder nigeriaanse engelstalige vrouwen in nederland
Is dat boos zijn?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Leukleukleuk!
Satsu is tot de conclusie gekomen dat zijn ellende mijn schuld is. Hij zat net bijna rechtop al knipperogend mij zeer beschuldigend aan te kijken. Het zwabber zwabber (no offence) gehalte is echter nog steeds hoog.
Dit is de eerste dag in maanden dat mijn handdoeken aan hun haakjes mochten blijven hangen.
knipogen is toch juist positief?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:44 schreef Morretje het volgende:
[..]
Is dat boos zijn?Ik ben niet zo goed in kattentaal, maar dat krijg ik ook wel eens te zien hier. Bijvoorbeeld als de hond van mams hier is..
quote:
Het knipperogen op zich niet. Dat heeft nu meer te maken met het feit dat hij nog gedrogeerd is en net onder zijn schemerige tentje vandaan kwam. Knipogen bij een gezonde kat is een teken van vertrouwen zelfs.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:44 schreef Morretje het volgende:
[..]
Is dat boos zijn?Ik ben niet zo goed in kattentaal, maar dat krijg ik ook wel eens te zien hier. Bijvoorbeeld als de hond van mams hier is..
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:39 schreef Maes het volgende:
Ik heb zijn stamcafé afgehuurd op zijn verjaardag. Zijn vriendin zorgt voor de uitnodigingen. Het is de bedoeling dat wij hun uitnodigen om uit eten te gaan op zijn verjaardag en dan na het eten vraagt meneer Maes, hee kind Maes ik vind het wel leuk om nog wat in het café te gaan drinken en dan gaan we daar naartoe en dan zijn al zijn vrienden daarIk ben foto's aan het zoeken want die gaan we via de beamer projecteren. Reden van het feest?
Wat leuheuk (mag ik in adoptie? toe toe toe? knippert met ogenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.).
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Welterustenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:46 schreef ALTER-EGO het volgende:
Leuk en lief idee Maes!
Het is alweer voorbij mijn bedtijd.
Dus ga ik nu maar richting waterbed duiken.![]()
Fijne avond nog en welterusten voor straks.![]()
En Zwabbermans, niet te laat gaan slapen he... voor middernacht.![]()
![]()
gelukkig heb ik SC op die momentenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:43 schreef trovey het volgende:
En straks komt ze terug en mag je weer kijken
Alleen als je Whoop meeneemtquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:49 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wat leuheuk (mag ik in adoptie? toe toe toe? knippert met ogen).
Ah ok. Dus meer gezichtsuitdrukking dan het knipperogen an sich. Ik zal eens proberen om wat gezichtsuitdrukkingen van Loekie op foto te zetten. Af en toe kijkt ze me aan en dan denk ik: úhm ja, als je nou kon praten snapte ik je'quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het knipperogen op zich niet. Dat heeft nu meer te maken met het feit dat hij nog gedrogeerd is en net onder zijn schemerige tentje vandaan kwam. Knipogen bij een gezonde kat is een teken van vertrouwen zelfs.
Het was nu zijn hele houding, die kwam op mij boos en verwijtend over.
Maar ik kan het mis hebben, hij is inmiddels weer in zijn tentje gekropen.
niet teveel klotsen hè , A-E ?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:46 schreef ALTER-EGO het volgende:
Leuk en lief idee Maes!
Het is alweer voorbij mijn bedtijd.
Dus ga ik nu maar richting waterbed duiken.![]()
Fijne avond nog en welterusten voor straks.![]()
En Zwabbermans, niet te laat gaan slapen he... voor middernacht.![]()
![]()
Weet je het zeker?quote:
Zou je die achterlaten dan?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:57 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Weet je het zeker?
Die is als doof hondje niet braaf
*spullen gaat pakken en Mr vaarwel kust
Whoop kan er nog wel bijquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:57 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Weet je het zeker?
Die is als doof hondje niet braaf
*spullen gaat pakken en Mr vaarwel kust
Leuk he, zo'n kat met gezichtsuitdrukkingen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:54 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ah ok. Dus meer gezichtsuitdrukking dan het knipperogen an sich. Ik zal eens proberen om wat gezichtsuitdrukkingen van Loekie op foto te zetten. Af en toe kijkt ze me aan en dan denk ik: úhm ja, als je nou kon praten snapte ik je'
quote:
Mr heeft niet zulke goede ervaringen met ouderlijke macht dus denk het niet neequote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:01 schreef Maes het volgende:
[..]
Whoop kan er nog wel bijen Bob luistert ook nooit
Puss in boots!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Leuk he, zo'n kat met gezichtsuitdrukkingen.De een heeft het meer dan de ander vind ik. Yoko kijkt altijd wel hetzelfde vind ik. Maar die heeft weer een heel repertoire aan geluidjes.
Naartjie is de meester van de gezichtsuitdrukkingen.
Van Puss uit Shrek
[ afbeelding ]
Tot Scrooge.
[ afbeelding ]
Wat leuk! Interraciale (poging tot) communicatie!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:09 schreef Greys het volgende:
Oh Maes, dus Oscar is niet meer het opperhoofd?
Agossie, ouwe Oscar![]()
We zijn er inmiddels precies achter wanneer Boor rechtstreeks tot Bink communiceert, heel grappig! Dan worden de mauwen heel kort en 'stokkerig' en vrolijk hoog. Als ie dat doet dan richt ie zich tot het hondje met zijn geklets dus. Denk niet dat Bink er ook maar iets van verstaat of begrijpt, maar Boor blijft het proberen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |