Zjuust! Zo is mij dat ook altijd geleerd!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:07 schreef Cat22 het volgende:
Ow en Mor, je weet het he:
Bevallen is één wee, geen bloed of andere leegloperijen, geen knip of inscheuren en je haar zit meteen weer goed.
Trust!quote:
Pesies. Tegen die tijd regelen we wel weer een nacht(puf)ploeg.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:11 schreef Morretje het volgende:
[..]
Nee, inderdaad!! Dan moet ik op het laatst maar altijd online zijn, want als jullie ook nog moeten meepuffen met die ene wee..
Juistem. Gewoon zitten fokken, even afk moeten vanwege wat krampjes en vijf minuten later met een Minimorretje weer achter je PC kruipenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:11 schreef Morretje het volgende:
[..]
Nee, inderdaad!! Dan moet ik op het laatst maar altijd online zijn, want als jullie ook nog moeten meepuffen met die ene wee..
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:34 schreef Morretje het volgende:
[..]
Nou poeh, dat is peanuts vergeleken met jou buikzut hoor! Kom zeg.![]()
[..]
Ik wilde niet zo binnenvallen vanmiddag, ik had het nog niet gepost inderdaad.![]()
MaaarrrrGefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
vrouwenseries zijn best wel leuk ; ik val persoonlijk op Patricia Arquette van Mediumquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:11 schreef Greys het volgende:
Dat heb ik nog nooit gezien!Dat is toch met Holden en Lily?
Ja toevallig wel eens langs gezapt, maar nooit gevolgd.
The Bold and the Bjoetiefoel doe ik ook niet aan (bestaat dat nog eigenlijk?) en GTST ook niet.
Ik ben meer van de ziekenhuisseries
Ohhhh 71 Graden Noord is op Ned. 3 en ze moeten in ijswater zwemmen![]()
en cammen die handel hequote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:20 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Juistem. Gewoon zitten fokken, even afk moeten vanwege wat krampjes en vijf minuten later met een Minimorretje weer achter je PC kruipen
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:06 schreef kitao het volgende:
[..]
........de oneindige as the world turns , daar ben ik ook een aflevering of 100 gedwongen naar te kijken , blèe.
hoi , gelukkig maar , heeft t gesmaakt of heb je met lange tanden gegeten , het duurde zo lang ?quote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:20 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Juistem. Gewoon zitten fokken, even afk moeten vanwege wat krampjes en vijf minuten later met een Minimorretje weer achter je PC kruipen
het is / was dan ook vooral populair onder nigeriaanse engelstalige vrouwen in nederlandquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:23 schreef trovey het volgende:
Nooit een aflevering van gezien...dus niet elke vrouw kijkt dat...trouwens Onderweg naar morgen, Goede tijden-Slechte tijden etc....ook allemaal nog nooit gezien
moest em eerst even makenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:27 schreef kitao het volgende:
[..]
hoi , gelukkig maar , heeft t gesmaakt of heb je met lange tanden gegeten , het duurde zo lang ?
Jij hebt geklikt.quote:
Wat leuk Maes!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:27 schreef Maes het volgende:
Ik ben een surprise party aan het organiseren voor mijn zoon en ik vind het zooooooooooooo leuk
Ja, want daar zitten we op te wachten..quote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:26 schreef Maes het volgende:
Mor, een meisje, wat geweldigHad ik nu toch maar dat roze mutsje gekocht voor in het SeSa pakketje
Cool! Wat wordt het voor feestje?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:27 schreef Maes het volgende:
Ik ben een surprise party aan het organiseren voor mijn zoon en ik vind het zooooooooooooo leuk
Dat bedoel ik. Je hebt gekeken.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
als je je muis over de link houdt kan je linksonder in je scherm zien wat de link is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |